Prepoved dizlov v DE

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Na dolgi rok je elektrika, samo naj tes6 in nek2 postavijo sredi mest, ne pa jebat reveze na podezelju, da se z dizlom ne smejo nekajktat letno peljat v belo lj.

Nemci bi bistveno vec naredili za zrak, ce bi se malo manj vozili individualno, oziroma si poiskali sluzbe blizje domu. Ce je ze slucajno res slab zrak kriv za take ukrepe.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Aja se na to sem spomnil. Hidria se je hvalila, kako so naredil revolucionarno ogrevalno svecko in koliko mio jih bodo prodali. Me zanima koliko jim bo sedaj res uspelo prpdat
 

Schime

Guru
22. nov 2008
1.984
769
113
Me zanima, če je kir k ma tolk velka jajca, da bi prepovedal uvoz teh avtov iz Nemčije.
Ker če za tam niso dobra zakaj bi jih potem k nam (ali pa v druge države vozili). Naj jih doma potem v prešo dajo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Razmišljam... kaj bo pa z vsemi dostavnimi vozili, kombiji, tovornjaki ki so dnevno v središčih in od katerih je odvisno gospodarstvo in še kaj in ki niti slučajno niso bencinci in tudi ne EURO6 dizli? A bo kdo rekel od jutri naprej prepoved? Dajte no, ne bodite tako naivni :)
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Razmišljam... kaj bo pa z vsemi dostavnimi vozili, kombiji, tovornjaki ki so dnevno v središčih in od katerih je odvisno gospodarstvo in še kaj in ki niti slučajno niso bencinci in tudi ne EURO6 dizli? A bo kdo rekel od jutri naprej prepoved? Dajte no, ne bodite tako naivni :)
Tam se nihče prav veliko ne ozira na male jambrače... bo pač dostavljal tisti ki bo investiral v čistejši kombi. Saj veš, gnili kapitalizem pa to.
In ja, ko so uvedli vsesplošno prepoved vožnje vozil brez katalizatorjev ni nihče vprašal Safeta iz Bosne ali Kemala iz Turčije če to lahko storijo, če si lahko privošči ekološko prijaznejši avto...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Na dolgi rok je elektrika, samo naj tes6 in nek2 postavijo sredi mest, ne pa jebat reveze na podezelju, da se z dizlom ne smejo nekajktat letno peljat v belo lj.

Nemci bi bistveno vec naredili za zrak, ce bi se malo manj vozili individualno, oziroma si poiskali sluzbe blizje domu. Ce je ze slucajno res slab zrak kriv za take ukrepe.

dokler ne bo elektrika, ki napaja elektro vozila iz 100% obnovljivih virov so zame ti avti ravno tako eni veliki sralci ozračja kot pa dizli ali bencinarji, dokler se v TEŠ vozi premog in se iz tam fila elektro avte nima smisla
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Tam se nihče prav veliko ne ozira na male jambrače... bo pač dostavljal tisti ki bo investiral v čistejši kombi. Saj veš, gnili kapitalizem pa to.
In ja, ko so uvedli vsesplošno prepoved vožnje vozil brez katalizatorjev ni nihče vprašal Safeta iz Bosne ali Kemala iz Turčije če to lahko storijo, če si lahko privošči ekološko prijaznejši avto...
Že... ampak čez noč to ne bo izvedljivo... prav tako je najbrž bilo dogradit katalizator simpl, iz EURO4 na 6 predelat pa najbrž ne...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Saj so te prepovedi po Nemčiji že bile davno nekoč. Če nisi imel tovornjaka po Euro XX normativu, si kot Balkanec ostal na meji.
Posledično so si tudi Balkanci nabavljali moderne tovornjake, če so hoteli vozit v ali čez Nemčijo.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Me zanima, če je kir k ma tolk velka jajca, da bi prepovedal uvoz teh avtov iz Nemčije.
Ker če za tam niso dobra zakaj bi jih potem k nam (ali pa v druge države vozili). Naj jih doma potem v prešo dajo.

Zakaj bi prepovedali? Bodo pač cestno takso računali po euro normi.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.530
437
83
Namesto 95 KW dizla s porabo cca. 6.0 si bom omislil 190 KW SUV bencinarja. Me hrbet matra pa rabim nekaj z nekoliko višjim sedežem. Sedaj imam še dodaten EKO razlog za menjavo in očitno bom naredil VELIKO za čistejši zrak in nihče me nikjer ne bo preganjal naslednjih 15 let. .
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
GRe itak samo kdo bo kje kaj potegnil, če bi šlo za ekologijo, bi se enostavno prepovedalo ves promet in in industrija na tistih področjih. alternative so kolesa, hoja peš, konji itd in seveda enostavna upočasnitev napredka. ampak to kapitalu ni v interesu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in krko

fujtajksel

Pripravnik
4. sep 2014
167
5
18
Po drugi strani imajo ze pripravljeno ti. hardverski upgrade, cigar cena je od 1500-3000E material + delo. Vprašanje je kdo naj bi to plačal. Avto industrija (VW,...) noče. Ce bi vlada malo prevec pritisnila bi verjetno takoj imeli "presežne" delavce, ..... Na konci bi/bodo verjetno plačali davkoplačevalci (drazava ) in uporabnik. ...

Fer bi bilo da bi tudi v Evropi potrošniki uspeli s tožbami v višini tehle nekje 3k€ po avtu, da imajo pokrito ali predelavo ali padec vrednosti. Če že avtomaherji nočejo sami popravit, da se goljufija izterja čez sodišče.

Odločitev sodišča je sicer manj drastična kot bi lahko bila, predvsem glede precej novih EURO6 avtov ki so po njej kao vredu čeprav le na papirju. Tudi zadnji 6c ne vem kolk bodo dejansko pomagali k kvaliteti zraka, dokler se emisije ne bodo redno kontrolirale.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
pod črto je glavno gonilo vrtenje denarja in sicer iz žepov navadnih ljudi. avto večina verjame, da mora biti pri hiši, kurilnica je pa lahko stara.
če se pelješ čez bosno ti je kot laiku takoj jasno, da s plinifikacijo, ali pa toplotnimi, če smo malce manj ekološki, lahko izboljšaš zrak veliko bolje kot pa z euro 6 vozili.
potem k temu dodaš še skupne ogrevalne naprave, recimo manjava na plin v blokih. da ne omenjam v strnjenih naseljih samostojnih hiš. ena slovenska vas ima 200 starih peči na drva, 30 na olje, dve na pelete, lahko bi pa...
pa potem vse smeti ob izdelavi izdelkov, ki jih ima vsa hiša in jih nuca 20 ur na leto.

skratka, za izboljšanje zraka je stotine ukrepov, ki bi večinoma prinesli prihranke narodu, ampak to ni cilj.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Fer bi bilo da bi tudi v Evropi potrošniki uspeli s tožbami v višini tehle nekje 3k€ po avtu, da imajo pokrito ali predelavo ali padec vrednosti. Če že avtomaherji nočejo sami popravit, da se goljufija izterja čez sodišče.
Eno je kaj je fer, eno pa kaj pravijo zakoni. Koliko je meni znano so goljufali tako, da so izkoristili nedorečenost zakonov /testov oz. je vse skupaj bolj v sivi coni.
Sicer pa nekaj tožb je (v D in A) ze uspelo na nizjih stopnjah, potem pa so tu se "skupinske" tozbe katerih izid se ne ve.
In ta oldocitev sodisca oz. možnost prepoved zaradi izboljšave zraka ni direkt povezana z VW goljufijo, čeprav je zaradi goljufije (oz. nedorečenost testov) vec NOx v zraku.

Odločitev sodišča je sicer manj drastična kot bi lahko bila, predvsem glede precej novih EURO6 avtov ki so po njej kao vredu čeprav le na papirju. Tudi zadnji 6c ne vem kolk bodo dejansko pomagali k kvaliteti zraka, dokler se emisije ne bodo redno kontrolirale.
V bistvu naj bi bili sele EURO6d EURO6e dovolj cisit.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
skratka, za izboljšanje zraka je stotine ukrepov, ki bi večinoma prinesli prihranke narodu, ampak to ni cilj.

V D mestih zaradi keterih je sploh prislo do te sodbe so vrednosti nad dovoljeno vrednostjo in tam ~70% NOx pridelajo avtomobili, vsaj tako pravi statistika.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
Lepo ja, kaj pa ko sosed gume zakuri v peči? kater Euro je to? Tu jaz vidim problem, da se gremo ekologijo, tam ko se da nekaj zasluzit, ko se bo tam izčrpalo €€€€, pa gremo dalje..končna rešitev bo "udri po siromaku", da si še kurit ne bodo smeli. ker pač imajo premal € za scuzat.