V ponedeljek sem v poslovalnici T-2 podpisal pogodbo za mobilne storitve s prenosom telefonske številke. Naslednji dan sem od Izimobila, ki je bil takrat še moj operater, dobil SMS, kjer je pisalo, da bo številka izklopljena iz omrežja Izimobil na dan, ki ga določi novi operater. T-2 je določil 21. 11., torej danes.
Danes zjutraj, sem torej T-2 SIM kartico vstavil v drug telefon in vse deluje normalno. Klicati se da, pokličejo me tudi lahko, SMSi delajo. Super. Zanimivo pa rata zdaj: Izimobilova SIM kartica še vedno deluje. Normalno se registrira v omrežje, ko kličem, se izpiše moja številka (ki je zdaj prenešena v T-2), če kdo kliče mene, zvoni T-2 telefon. Stanja se na Izimobilovi SIM ne da pogledati - napiše "Zahteva neuspešna. Pokličite 051800800."
Kaj za vraga se tukaj dogaja?!
Klical sem Izimobil. Po preverjanju moje telefonske številke je gospodična ugotovila, da je nimajo več v bazi, nisem več njihov uporabnik in da je to, kar se dogaja, nemogoče. Naj se obrnem na novega operaterja.
Kličem T-2. Gospod mi pove, da je na zahtevku za prenos številke pravilno označena prekinitev razmerja pri starem operaterju, zato je napaka sigurno na Izimobilovi strani.
Mi lahko kdo to pojasni?
Mene namreč sploh ne moti, da imam aktivno Izimobil SIM, ki po njihovo ni aktivna, in da sem njihov uporabnik, čeprav po njihovo nisem, in da lahko posledično s te SIMke po mili volji kličem zastonj. Vendar pa me skrbi, da bi mi oni to lahko nekoč na kakšen način zaračunali.
Danes zjutraj, sem torej T-2 SIM kartico vstavil v drug telefon in vse deluje normalno. Klicati se da, pokličejo me tudi lahko, SMSi delajo. Super. Zanimivo pa rata zdaj: Izimobilova SIM kartica še vedno deluje. Normalno se registrira v omrežje, ko kličem, se izpiše moja številka (ki je zdaj prenešena v T-2), če kdo kliče mene, zvoni T-2 telefon. Stanja se na Izimobilovi SIM ne da pogledati - napiše "Zahteva neuspešna. Pokličite 051800800."
Kaj za vraga se tukaj dogaja?!
Klical sem Izimobil. Po preverjanju moje telefonske številke je gospodična ugotovila, da je nimajo več v bazi, nisem več njihov uporabnik in da je to, kar se dogaja, nemogoče. Naj se obrnem na novega operaterja.
Kličem T-2. Gospod mi pove, da je na zahtevku za prenos številke pravilno označena prekinitev razmerja pri starem operaterju, zato je napaka sigurno na Izimobilovi strani.
Mi lahko kdo to pojasni?
Mene namreč sploh ne moti, da imam aktivno Izimobil SIM, ki po njihovo ni aktivna, in da sem njihov uporabnik, čeprav po njihovo nisem, in da lahko posledično s te SIMke po mili volji kličem zastonj. Vendar pa me skrbi, da bi mi oni to lahko nekoč na kakšen način zaračunali.