Preimenovanje firme in posledice

GSMobil

Fizikalc
6. jan 2008
2.516
6
38
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Tebe na rabim več v tej temi, papa.

klemen, ko boš dojel, da je pozitivna kritika dobra zate, ko boš dojel osnovne zadeve podjetništva...te bo sram tega stavka.

dobro posluj še naprej.
(Žal) tole drži
smirk-1.gif
.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Hey.

Sem se spomnil eno dobro ime, ampak je v Italiji že po tem imenovana neka restavracija. Znajo biti kakšne komplikacije?
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
McDonald's ne bo šlo, drugače pa opažam na tone firm s skoraj identičnimi imeni.

Daš pač poleg Mama Mia še Trade zraven al pa neki :D
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Hey.

Sem se spomnil eno dobro ime, ampak je v Italiji že po tem imenovana neka restavracija. Znajo biti kakšne komplikacije?

V Slovenščini? V katerem od mrtvih jezikov? Fantazijsko ime?
Če je odgovora na katerega od gornjih vprašanj "DA" potem bo šlo. Drugače ne.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Še zdaj sem v dvomih, ali zamenjati ime, ali še nekaj časa na novi lokaciji delovati pod tem imenom.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Najprej kaj je Firma:
Firma je je ime, pod katerim posluje družba. Je torej instrument individualizacije družbe, medtem ko se zavod individualizira z imenom. Izraz izhaja iz latinske besede firmare, ki pomeni podpisati, potrditi. V pogovornem jeziku se izraz firma pogosto uporablja kot sinonim za podjetje ali gospodarsko družbo.

To je bilo za tiste gor, ki ne ločijo firme od podjetja.

Ča imaš trgovino, si lahko umisliš tudi blagovno znamko, redimo podjetje z imenom Mirko, ki ima trgovino Metka, tukaj ni problema. Mogoče bi tako probal in pustil nekaj časa, da se (ali pa tudi ne) prime. Na vso dokumentacijo nekako pripopaš oboje firmo (ime podjetja) in blagovno znamko, ravno tako registriraš dve domeni in ju pelješ na isto stran (če jo imaš). Mogoče bi bil tak pristop najmanj boleč in najcenejši.

Če ni skrivnost, kaj prodajaš.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Predvidevam, da so tvoje stranke predvsem obrtniki, ki se s tem ukvarjajo, torej jim ime trgovine niti ni tako važno, za naključne pasante, ki pridejo po sijalko in ventilator pa po moje sprememba imena niti ne bo tako boleča. Spregledal se, trgovino seliš ali ostaja na isti lokaciji? Če ostaja, sploh ni panike, ljudje si zapomnimo bolj to, kje trgovina stoji, kot njeno ime.

Ajmo dalje, kako velik je kraj, koliko uveljavljene konkurence imaš v okolici, kako veliko področje naslavljaš, je to samo kraj, kjer je trgovina ali širše.
 
Nazadnje urejeno:

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Tudi to se da izkoristiti. Začneš kampanijo o selitvi in novem imenu malo bolj agresivno, posebno, če je lokacija boljša, ima recimo več parkirnega prostora...
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Uffff, a se nisi mogel prej spomnit? Edino, kar ti preostane je, da začneš svoje redne stranke obveščat na vse možne načine (v okviru dovoljenega), če prav predvidevam, da je večji del tvoje klientele stalne.

Mater, a maš kakšne super tajne geđete v tej tvoji trgovini, da skrivaš podatke k kača noge?

Mogoče bi že čez tole temo koga obvestil kako in kaj. Izkoristi vse. Avto prelepi, kombi, avion s transparentom, tvoja naj ma majico s starim imenom na joških in novim na riti, v birtiji pozabi letake. Kje je kakšna kreativnost?
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Še vedno me ima, da spremenim ime. Trgovina je sedaj na tej lokaciji dve leti, posel je tako kot pač je v teh časih, za preživet zaenkrat je.
smile-1.gif
V samem kraju (mestu) imamo enega resnega konkurenta in enega malo manj, imamo pa najboljšo lokacijo v samem centru s svojim parkiriščem recimo. Zanima me kaj bi bilo najmanj boleče, razmišljal sem o spremembi samo polovice imena. Druga možnost je ustvariti blagovno znamko, ime podjetja pa pustiti isto še nekaj časa, da sprememba ne bi bila prevelik šok oz. če se ne bi izšlo vse po načrtih.

Zavedam se, da bo potrebno še bolj agresivno oglaševanje kot do sedaj in da je zadeva zelo, zelo tvegana, ampak želja je močnejša od razuma.
smile-1.gif
Prosim tako za mnenja podjetnikov, kot morebitnih strank, kako bi reagirali na spremembo.
 
Nazadnje urejeno:

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
men kot stranki je vseen kak se trgovini reče, pa tut če si vsak mesec spremeniš ime:)

pri starejši poluaciji pa opažam, da še dolga leta uporabljajo ime od prve trgovine:)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Enostavno ne vidim kakšne probleme pričakuješ. Saj nimaš blagovne znamke, tam boš ostal, predvideva da nisi svetovno zna, temveč deluješ v lokalnem okolju. Torej?
Pri nas nekateri kafiči na pol leta menjajo ime podjetja in še lastnika, pa zato nimajo nič manj posla.
evil.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Mislim, da ne gre enačiti kafiča z elektrotrgovino.
smile-1.gif
Morda me za fizične kupce res nima toliko za skrbeti, je pa tukaj problem pri obrtnikih, saj se gre konkurenca zadnje čase umazano igro. To me najbolj skrbi. Trgovina sicer pobira lokalni trg z okolico, nekaj pa je tudi kupcev izven tega okraja, te je težje obvestiti o spremembi.

Želja je čisto X ime od zdajšnega (ki ga ne bi objavil tukaj, ker se mi zdi, da je v poplavi v tej branži res dobro, lahko pa na ZS). Verjetno je pa veliko manj tvegano, če spremenim samo polovico sedanjega.