Pravilo zadrge?

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Kako da ne? Če se trije avtomobili v koloni po prehitevalnem pasu pripeljejo do zožitve mimo kolone na voznem pasu, velja jasno pravilo zadrge. Če »leti šumahr« sam po prehitevalnem pasu mimo kolone, je v prekršku on in pika. Ga tudi ni potrebno ob zožitvi spustit naprej.
evil.gif


Kaj ti ni jasno?
confused-1.gif


Sicer pa ponavadi policija, če je ob zožitvi, take lepo pospremi na stran in jim napišejo kakšne listke. Najbrž zaradi nedovoljenega prehitevanja in prekoračitve omejitve hitrosti. Sem že videl tam pred Ljubnim proti Gorenjski.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Al pa na dolenjski cesti, ko folk zavija levo na avtocesto in se ob guzvi naredi kolona še čez krizisce, kjer lahko zavijes na koncno busa. In valda se nekateri rinejo na zacetku notr, folk pa oboleva....Pa pol folka narobe stoji tam.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
V bistvu je treba le glupim darsovcem dopovedat, da se pred zaporo NE postavlja table za prepoved prehitevanja.

Se postavlja - da "jasno" dopoveš, da ne smeš siliti naprej - "velja" pa seveda samo, če ni kolone.
Ali drugače - prepreči, da se v primeru, ko ni zastoja približuješ zožitvi, avto pred tabo pa zmanjša na npr. predpisanih 80 km/h ali pa malo pod 80 km/h - ti pa zadaj hop ven pa pred njega - tu ti znak prepoved prehitavnja pravi
ne-ne-1.gif
.
zmaga.gif

Točno tako.

Ali v zakonu nekje ne piše tudi, da znak za prepoved prehitevanja (ali polna črta) ne velja, če se vozilo pred teboj pomika s hitrostjo, ki je nižja od polovice najvišje dovoljene?
Če se torej kolona premika pod 40 km/h...
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
ksz...

Pred zožitvijo pri Peračici iz smeri Jesenic je bil poleti skoraj vedno policaj. Ker je večina že od daleč videla policijski avto, so se že precej pred samo zožitvijo vrivali na desni pas. Sam sem šel vedno povsem do zapore (večkrat čisto sam, nobenega pred mano in za mano), seveda s primerno hitrostjo, pa me ni policaj nikoli ustavil. Je pa enkrat ustavil enega "šerifa", ki me ni hotel spustiti na vozni pas. To je bil res priceless prizor, ko ga je ustavil, sam pa sem se par avtov za njim lepo odpeljal naprej in mu pomahal
smile-1.gif
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.318
7.338
113
na zozitvah se stoji ravno zaradi zagotavljanja zadrge in pa za kaznovanje serifov ki zapirajo prehitevalni pas.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
točno tako....tukaj je sistem 1 + 1....1 z leve notr, 1 naravnost naprej....samo je pač problem EGA.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
V bistvu je treba le glupim darsovcem dopovedat, da se pred zaporo NE postavlja table za prepoved prehitevanja.

Se postavlja - da "jasno" dopoveš, da ne smeš siliti naprej - "velja" pa seveda samo, če ni kolone.
Ali drugače - prepreči, da se v primeru, ko ni zastoja približuješ zožitvi, avto pred tabo pa zmanjša na npr. predpisanih 80 km/h ali pa malo pod 80 km/h - ti pa zadaj hop ven pa pred njega - tu ti znak prepoved prehitavnja pravi
ne-ne-1.gif
.

Ti znaki povzročajo več škode kot koristi, torej jih je treba odstranit. Na varnost nimajo vpliva, če je promer redek, je to, kar si opisal, popolnoma nepomemnbo in neškodljivo (sploh pa se take prehitevače lahko lovi na prekoračeni omejitvi), v gneči pa povzroča zmedo in spodbuja šerife, da delajo po svoje.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
ksz...

Pred zožitvijo pri Peračici iz smeri Jesenic je bil poleti skoraj vedno policaj. Ker je večina že od daleč videla policijski avto, so se že precej pred samo zožitvijo vrivali na desni pas. Sam sem šel vedno povsem do zapore (večkrat čisto sam, nobenega pred mano in za mano), seveda s primerno hitrostjo, pa me ni policaj nikoli ustavil. Je pa enkrat ustavil enega "šerifa", ki me ni hotel spustiti na vozni pas. To je bil res priceless prizor, ko ga je ustavil, sam pa sem se par avtov za njim lepo odpeljal naprej in mu pomahal
smile-1.gif

Tako je tudi prav, iti je treba do konca. Posranci, ki se ne upajo do konca lahko vlačijo ven ne vem kakšne zakone, ampak pravilno je iti do konca in se tam vključiti. Ni hujšega od posranca, ki se vključuje že km prej in zapre še en pas s tem.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Hmm, kaj pa velja glede "prehitevanja"?

Torej na desni kolona, na levi prazno.
A se lahko mimo pelje (a se to šteje za prehitevanje? kolone?)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.640
2.690
113
še v SLO - ampak komaj
Tako kot sem že zgoraj zapisal (in posredno je tudi Apollo 8 potrdil) - če je levi pas prost - na desnem pa kolona, se ne šteje za prehitevanje ampak za vožnjo mimo - torej se te ne tiče znak "prehitevanje prepovedano".

Je pa po moje logično, da ne moreš mimo kolone "full gas".

sarcsam button: ON:
K sreči smo pa sedaj itak dobili Agencijo za varnost v prometu in nam bodo tile ziher vedli povedat kaj in kako v takih primerih.
crazy1.gif

sarcasm button: OFF
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Hmm, kaj pa velja glede "prehitevanja"?

Torej na desni kolona, na levi prazno.
A se lahko mimo pelje (a se to šteje za prehitevanje? kolone?)

Seveda se lahko, če gre za cesto v več pasovi v isto smer, tudi če po radiu posebej ne povejo.
smile-1.gif


Zato pa so.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
ksz...

Pred zožitvijo pri Peračici iz smeri Jesenic je bil poleti skoraj vedno policaj. Ker je večina že od daleč videla policijski avto, so se že precej pred samo zožitvijo vrivali na desni pas. Sam sem šel vedno povsem do zapore (večkrat čisto sam, nobenega pred mano in za mano), seveda s primerno hitrostjo, pa me ni policaj nikoli ustavil. Je pa enkrat ustavil enega "šerifa", ki me ni hotel spustiti na vozni pas. To je bil res priceless prizor, ko ga je ustavil, sam pa sem se par avtov za njim lepo odpeljal naprej in mu pomahal
smile-1.gif

Tako je tudi prav, iti je treba do konca. Posranci, ki se ne upajo do konca lahko vlačijo ven ne vem kakšne zakone, ampak pravilno je iti do konca in se tam vključiti. Ni hujšega od posranca, ki se vključuje že km prej in zapre še en pas s tem.
v osnovi bi bilo bolje, da se vozila z levega pasa vključijo v desni pas nekoliko prej in ne šele tik pred samo zožitvijo. tik pred zožitvijo je namreč že precej omejena hitrost (iz 130 na 60), posledično se zmanjša razdalja med vozili v koloni in tako je tudi manj prostora za vozila z levega pasu, da bi se vključila na desno. zato morajo vozila v desni koloni še bolj zavirati, da naredijo prostor za tiste z leve, namesto na 60 zavirajo vedno nižje, dokler se ob primerni gostoti prometa nekdo ne ustavi in potem se seveda zabaše vse.
s tega vidika je postavitev table za prepovedano prehitevanje povsem smiselna na mestu, ko omejitev še ni 60, ampak so hitrosti (in razdalje med vozili) višje. ko pa se enkrat zabaše pred zožitvijo, je pa popolnoma vseeno, ali se desni vključujejo prej ali čisto na koncu, ker itak vse stoji.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
To ni ravno tako.
Pri 130 je toliko bolj zahtevno vključiti se.

Je pa res, da pri "povprečnemu slovenskemu vozniku", ki mu je varnostna razdalja tista, ko še ne praskaš odbijač spredaj vozečega, nimaš ravno preveč izbire.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
NI res. Poišči si katerokoli študijo združevanja pasov. Ko zoženje ne požira več in se začne delat kolona (slednje s tem, kdaj se pomakneš na sosednji pas v tekočem prometu nima nobene zveze), je vožnja do zapore in zadrga tam daleč najučinkovitejša (pretočnost se poveča oz. dolžina čakanja zmanjša) za do cca petino ...
 

BluTuTh

Pripravnik
18. sep 2009
140
0
16
ksz

Zadrga pri nas ne deluje tako zaradi tistih, ki se vključujejo iz prehitevalnega pasa, kot tistih k vozijo po voznem pasu.
Vsak dan se vozim mimo Peračice in opazujem komedijo, ki jo nekateri vozniki izvajajo.
Če bi tisti, ki se vozijo(vozimo) po prehitevalnem pasu peljali do konca in se pravilno vključevali, en iz voznega en iz prehitevalnega, bi zadeva delovala že mnogo bolje. Tako pa imaš talente, ki se vključijo takoj ko vidi priložnost ali pa talente, ki izsiljujejo.
Na drugi strani pa najdeš voznike na voznem pasu, ki ne bodo pod nobenim pogojem spustili voznika iz prehitevalnega pasu, da se pravilno vključi na vozni pas, raje se spredaj vozečemu nasloni na odbijač, kot pa da bi nekoga spustil. Seveda potem so pa tu še vozniki, ki vzamejo zakon v svoje roke in zablokirajo prehitevalni pas.

Če bi na obeh pasovih imeli vozniki zadostno razdaljo med seboj in ne bi živčno izsiljevali, bi zadeva delovala kot mora. Tako pa je teksas.

Se pa včasih zgodi, da se kake 100-200m pred zožitvijo postavi policaj na prehitevalni pas, takrat pa včasih čudežno zadrga kar deluje, ker talentom iz prehitevalnega še ni uspelo najt luknjo in jih policaj preseneti, talenti na voznem pa praviloma spuščajo voznike iz prehitevalnega nazaj na vozni pas. Ampak seveda potem je pa tu že drugi problem, da talenti vozijo 20-30km/h mimo policajev, če prav policaj maha kot nor naj pelje hitreje. to je že za drugo temo...

just my 2 cents
 

ecan

Pripravnik
11. avg 2007
371
0
16
Ko si že omenil Peračico bi tudi jaz imel pripombe na situacijo, ki se dogaja tukaj pa verjetno še kje drugje.Moramo poudariti, da je tu avtocesta s svojim voznim in prehitevalnim pasom in ni to neka dvopasovna cesta v mestu. Promet proti Gorenjski lepo teče po enem pasu to je po voznem.Ko pa se približujemo mestu kjer naj bi bila zožitev v en pas in se promet zgoščuje in počasi ustvarja kolona. Tukaj pa padalci namesto ,da bi lepo sledili koloni,lepo na prehitevalni pas ,ki je prazen in prehiteva celo kolono in se na začetku zožitve zopet vriva v kolono. Zato je tudi razumeti voznike v koloni ki ne dajo prednosti takim vrivačem. In kaj taki dosežejo?. Da zopet vozijo v koloni mogoče 100 ali 200 metrov bolj spredaj.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Pa saj ni res, kako bi bili vsi najpametnejsi ...
Pa tako preprosto je: vedno je zadrga in zato se vedno (ne glede na vse ostalo) pelje do zozitve in tam zadrgo izvede. Konec debat, tako pac je. Kdor tega ne spostuje, krsinzakon in je bedak.
 

ecan

Pripravnik
11. avg 2007
371
0
16
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa saj ni res, kako bi bili vsi najpametnejsi ...
Pa tako preprosto je: vedno je zadrga in zato se vedno (ne glede na vse ostalo) pelje do zozitve in tam zadrgo izvede. Konec debat, tako pac je. Kdor tega ne spostuje, krsinzakon in je bedak.


Če naj bi bila vedno zadrga, zakaj pa je potem znak prepovedano prehitevanje ?