Pošta Slovenije

Mr_NO

Majstr
18. avg 2007
1.449
277
83
Kolikor vem je postopek tak da daš pritožbo (poizvedbo) na tvoji pošti. Če ti ne dajo odgovora pa še na pristojni agenciji. Po lastnih izkušnjah pa se tile ažurno lotijo zadeve.
 

irwin

Guru
13. mar 2008
1.777
566
113
Potrplenje bozja mast. Na 14 dan posiljka dosegla cilj v EU drzavi. Obvestilo dobil od tuje poste.
 

Tomas

Pripravnik
6. avg 2007
549
20
18
Ponovno ena cvetka od pošte.
13.10.2025 so kao dostavili paket vendar nikomur v naši firmi niti slučanjo ni v spominu, da bi to prevzel. Po zahtevku, da nam posredujejo podpis prevzemnika, smo pri nas v firmi naredili pregled podpisov vseh zaposlenih in zunanjih sodelavcev, ker je v tistem času bilo kar nekaj naših zunanjih sodelavcev prisotnih. Po ponovnem pozivu, da naj v poštnem centru na Viču preverijo kdo je dostavil pošiljko - zadeva je lahko preverlljiva, ker imamo kopijo podpisa, dobimo odgovor, da mora pošiljatelj poslati zahtevek za preverjanje izgubljene pošte. Pa kdo je tu nor. Imaš podpis nekoga, ki je 100% njihov dostavljalec. Z vsemi rokami se otepajo odgovornosti. Zadeva v paketu je bila vredna kar nekaj denarja in, če bomo terjali od njih povračilo škode bodo sigurno zavrnili, ker oni pa paketov ne zgubljajo in je to naša krivda, da je njihov dostavljalec to verjetno nekam drugam dostavil ali pa celo odtujil.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.806
2.846
113
57
Planet zemlja
www.posta.si
Ponovno ena cvetka od pošte.
13.10.2025 so kao dostavili paket vendar nikomur v naši firmi niti slučanjo ni v spominu, da bi to prevzel. Po zahtevku, da nam posredujejo podpis prevzemnika, smo pri nas v firmi naredili pregled podpisov vseh zaposlenih in zunanjih sodelavcev, ker je v tistem času bilo kar nekaj naših zunanjih sodelavcev prisotnih. Po ponovnem pozivu, da naj v poštnem centru na Viču preverijo kdo je dostavil pošiljko - zadeva je lahko preverlljiva, ker imamo kopijo podpisa, dobimo odgovor, da mora pošiljatelj poslati zahtevek za preverjanje izgubljene pošte. Pa kdo je tu nor. Imaš podpis nekoga, ki je 100% njihov dostavljalec. Z vsemi rokami se otepajo odgovornosti. Zadeva v paketu je bila vredna kar nekaj denarja in, če bomo terjali od njih povračilo škode bodo sigurno zavrnili, ker oni pa paketov ne zgubljajo in je to naša krivda, da je njihov dostavljalec to verjetno nekam drugam dostavil ali pa celo odtujil.
Ne prejudiciraj stvari!!!
Naredi, kot so ti rekli, ne pa takoj jokat na forum. In obvesti nas, ko bo stvar rešena in se opraviči...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen
22. jul 2007
14.694
2.390
113
125
Btw ta način potrjevanja s podpisi na touchscreene je tudi že malo mimo postal.
In to naj bi bil potem dokaz, da si pošto-paket prejel v slučaju težav, podpišeš pa se gor kot nekdo, ki sploh ne zna pisati.
Pa ne govorim samo za PS.
 
  • Všeč mi je
Reactions: FuriousG

Jabe

Guru
1. okt 2007
16.079
8.366
113
Pa ne govorim samo za PS.

Kje drugje pa se podpisuješ? DHL mrbit, sem pozabila.

Jaz sicer, če se le da, preusmerim v paketomat. Tam je recimo temu neka verifikacija.

Sem pa imela tudi že primer, ko mi je GLS samo dostavil v paketomat. Navodila prodajalca. Najbrž ravno zaradi: "nisem dobil paketa" in potem je obdržal robo in dobil denar nazaj. Stranke goljufajo bolj kot kurirji. Spet zgodba, ko skrbi najbolj tiste, ki bi jih zasrbelo, če bi bili na njihovem mestu.

Nikdar se ni bilo težav s samo dostavo, bolj, kako je dostavljeno. Da se paket pusti nekje v eni luži. Odkar so paketomati, pa tudi to ni vec težava.