V Sloveniji res ne, ampak tam po tistih nemških AC kjer lahko, pa pod 200 km/h res ne voziš (če avto s tem seveda nima težav).
V Sloveniji res ne, ampak tam po tistih nemških AC kjer lahko, pa pod 200 km/h res ne voziš (če avto s tem seveda nima težav).
Doseg pri 160 ali 200 je totalno neuporaben podatek, že za navaden avto kaj šele za EV. Poleg tega take primerjave ni nikjer na netu, niti je ni tako enostavno narediti, SJTV1 si jo morda delal ti, imaš podatke?
Tisti, ki ne zaupajo EPA in WLTP je NextMove naredil svoj test pri potovalnih 120 kmh:
Motorway range test: Taycan vs. Model S - who is ahead?
Motorway range test Porsche Taycan 4S vs. Tesla Model S Raven Performance - who is ahead in this spectecular nextmove ride at German Autobahn?nextmove.de
Tesla Model S Raven Performance: 21,4 kWh/100 km in Range: 424 km
Taycan 4S (pazi to ni Turbo S): 23,6 kWh/100 km in Range: 376 km
Kar je bil futer za bombastične članke je to da Taycan dejansko v tem testu preseže podatke EPA, Tesla jih pa ne dosega, ampak po EPA je tako ogromna razlika, da je kljub temu Tesla še vedno spredaj.
Potem je s Taycanom še en malo večji problem, če želiš polnit z max močjo si dejansko obsojen na IONITY in njihovo mrežo, ker ostali nimajo 800V DC polnilnic. Če prideš na navadno DC polnilnico boš dobil tistih 50 kW oz. 100 kW (če doplačaš 800€ za močnejši DC-DC konverter v avtu), temu težko rečeš prednost. Morda bo več 800V polnilic v prihodnosti, ampka gre zelo počasi.
EPA test cycle je "highway fuel economy"... če se ne motim, je povprečna hitrost okoli 80kmh.
Taycan 4S z 93.4 kWh baterijo ima uraden EPA range 327km. Bjorn je pri svojem testu pri vožnji 90kmh s točnom takim Taycanom naredil 580km. Glede na to, da ima EPA nižjo povprečno hitrost, je tukaj nekaj hudo narobe.
Pa ni on edini, ki je prišel do takih rezultatov: https://insideevs.com/reviews/410798/porsche-taycan-4s-range-test/
Tesle pa pri takih testih večinoma ne dosežejo EPA rezultatov. Zakaj?
Odstopanje je vseeno preveliko. Načeloma velja pravilo, da EV-ji pri nižji hitrosti manj kurijo... in tukaj Taycan ni nobena izjema. Razen, če ga pri vsakem pospeševanju pritisneš do konca.Mešaš povprečno hitrost in konstantno hitrost. Samo kot info najboljši Highway podatek imajo na EPA bencin hibridi (Prius, Ioniq, Sonata). Zakaj ne dizel (Cruze 1.6D)? Očitno zato ker tisti EPA higway še zdaleč ni konstantna hitrost z 80 kmh.
Doseg pri 160 ali 200 je totalno neuporaben podatek, že za navaden avto kaj šele za EV.
Če smo čisto korektni, Tesla nima avtomobila, ki bi direktno konkuriral Taycanu in Porsche nima avtomobila, ki bi direktno konkuriral Model S.
Nisem nek fan boy, ampak me pa moti ko kdo napiše, da je nek avto pod določenimi pogoji "krepko" spredaj, pa za to ni nobenih dokazov. Moti me da se nekaj posplošuje in se zaradi tega rojevajo stereotipi, ki so resnični morda za 5% proizvedenih izdelkov ali še manj.
Mislim, da sem že povsem jasno povedal, da jst denarja za to nimam. ne za enga ne za drugega. Ampak to ne spremeni dejstva, da je Tesla polizdelek z dobrim pogonskim sklopom. Če bi recimo ta sklop, dali v neko drugo šasijo nekega proizvajalca, ki zna delati avte, bi pa morda celo res kupil. Ne mi rečt, da je vam čisto vseeno, kako dobro je narejeno vozilo; pač ko se pokvar kupiš novega pa je?!?Sej nekoc si jo bos kupu no, ne bit tko nastrojen
Tule pozabljaš, da se pri večjih obremenitvah stvari začnejo tudi gret ipd. In če niso prilagojene takim obremenitvam, ali padejo zmogljivosti, ali pa pade izkoristek. Ker ta skozi celotno območje delovanja in v vseh razmerah pač ni enak - sploh, ko obremenitve trajajo dlje časa.OK, pa se vrniva na tvojo izjavo "Ko grdo pa hitrosti gor, pa je Taycan krepko spredaj."
Iz čiste fizike pri 180 kmh pokuriš nekje še enkrat več energije kot pri 120 kmh.
Tule trdi da Taycan pokuri 480 Wh/km pri 180 kmh:
A vidiš povezavo, NextMove je pri 120 kmh nameril 236 Wh/km, torej res poraba je x2 pri 180 kmh tako kot pravi fizika.
Koliko potem po tvoje "znatno več" pokuri Tesla pri 180 kmh? Si stetiral? Številke na mizo.