Tudi mi smo imeli nekaj takega za službeni avto in tudi ni nikoli prišlo pod 6 litrov. Čisto točno ne vem. Za primerjavo, ob enaki rabi ima sedaj P 308 bencinar (1,2 mlinček s 130 kljuseti) porabo v 40.000 km 6,09.Ravno točil službenega Megane 1.5 dci 110, po BC.ju 6,9 računsko 7.65 litra/100 km. Striktno mestna vožnja z nekaj primestne, avto parkiran v garaži kjer je vedno nad 0 stopinj.
100-oktanec se pozna samo pri primerno zmapiranih turbakih, sicer razen preventive nima nobenega učinka.Mazda 3 2.0 120km: 6 - 6,7. Večina voženj medkrajevnih 15-20km, nekaj malega mesta. Sem pa tankal cca pol leta 100 oktanski bencin, že poleti in sedaj pozimi da vidim če je kaj razlike in je popolnoma isto tako da sedaj spet točim 95.
poznal se bo kvečjemu v smislu več moči (ker bo rabu manj retardirat timing da nebo klenkanja) in navora.100-oktanec se pozna samo pri primerno zmapiranih turbakih, sicer razen preventive nima nobenega učinka.
Ljudje pozabljajo, da 100oktanc ni zato tam, da bo zmanjšal porabo (vsaj samo po sebi ne), ampak izkjučno zato, da lahko obstajajo motorji z več kompresije/boosta. Čeprav velika večina bp deluje na 95ki, kar gre zahvala predvsem GDIju.Seveda. To je primarni cilj. Na porabi pa brez učinka.
pridobiš mogoče par konjev, seveda odvisno od motorja.Za koliko oktanov je motor narejen je v dobi DI stvar debate. Ponavadi v navodilih v teh primerih napišejo, da je najmanj oktanov 95, priporočajo pa 98+.
Torej tak primer pridobi z več oktani ali ne? Rekel bi da.