Pozabil si na oportunitetne stroške. Ne smeš gledat samo cene avta, ampak tudi ceno, če bi moral kupit drug avto. Avto je lahko "v teži pleha" res vreden samo 600€, ampak za kupit tak avto za 600€ moraš prištet še najmanj jebo z nakupom, pa potem prvi servis, pa tveganje, da dobiš nek šrot, ki bo požrl še več denarja.
Vložek v servis moraš primerjat z vsemi ostalimi stroški. Dat 400€ za resen servis, ki ti potem omogoči avto uporabljat še leto ali dve, je čisto OK. Veš, kaj imaš in veš, na kaj se lahko zaneseš. Najem avta je bistveno dražji, spravit eno sveže kupljeno krntijo do uporabnosti pa tudi ni zastonj.
In še enkrat: če flikaš skupaj, potem črpalke in šponarja mikro jermena ne rabiš menjat, pa je še 150€ dol. Pa tule čist resno mislim. Vsake tolko odpreš havbo in pogledaš, če je še vedno OK, pa si zmagal.
Vložek v servis moraš primerjat z vsemi ostalimi stroški. Dat 400€ za resen servis, ki ti potem omogoči avto uporabljat še leto ali dve, je čisto OK. Veš, kaj imaš in veš, na kaj se lahko zaneseš. Najem avta je bistveno dražji, spravit eno sveže kupljeno krntijo do uporabnosti pa tudi ni zastonj.
In še enkrat: če flikaš skupaj, potem črpalke in šponarja mikro jermena ne rabiš menjat, pa je še 150€ dol. Pa tule čist resno mislim. Vsake tolko odpreš havbo in pogledaš, če je še vedno OK, pa si zmagal.