Pooblaščeni vs. nepooblaščeni serviser

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Vozilo prelješ na uradni servis zato, da ti serviser med menjavo olja pregleda še vse ostale dele vozila, ki so rizični.
Načeloma ti pregled vozila naredi tudi vsak soliden nepooblaščen servis, tako da iz tega razloga ni razlike med pooblaščenim in nepooblaščenim.

Ne gre le za pregled, gre za to da mehanik pozna tvoj tip vozila ker ga srečuje vsak dan. Tako tudi ve kaj je rizično in kaj ni ... Nekdo ki pod kozolcem (ali pa tudi resna firma) popravlja 3000 tipov vozil nekako ne more bit specializiran za eno samo znamko. Znanje na pooblaščenih servisih je kar na visokem nivoju .. mehaniki dajo čez ob predstavitvni novega modela na trgu tudi izobraževanje itd., seveda znanje mehanika ostane tudi ko je tvoj avto že star s tem da je to znanje podkrepljeno še z izkušnjami.

Da ne govorimo o elektroniki in testerjih ... večina nepooblaščenih servisov ima univerzalne testerje in diagnostična orodja, ki so sicer dobra za osnovne stvari ne pa za vse! Pooblaščen servis ima tester, ki ga je predvidela tovarna, ki izdeluje vozila .. je samo za eno znamko vozil in temu primerno bolj popoln.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Takole; dober nepooblaščen mehanik ne bo bistveno cenejši kot uradni; izjema je seveda če ga boš peljal h Malgaju. Tam je razmerje 1:3 v prid nepooblaščenega.
BTW, a lansko leto si menjal jermene na Thaliji? Če ne, boš imel letos veliki servis, kar predvidoma znese 340 EUR za 1.2 16V Renaultov motor do 450 EUR za 1.6 16V motor... To pri mehaniku kjer servisiram avte izven garancije (človek je prej delal na pooblaščenem servisu in je servisiral naša vozila, ko so bila še v garanciji...).
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Pelješ pač k neuradnemu serviserju, ki pa servisira povečini samo avte določene znamke. To prakticiram sam in je bil račun pri velikem servisu vseeno nižji za cca. 300-400 €. S tem, da so bili vsi deli originalni, pa ljudje na tem (neuradnem) servisu poznajo avte bolje kot na uradnem. Vsaj pri meni je bilo to preizkušeno že dvakrat.
crazy1.gif


Kar poglej slovenske neuradne serviserje za znamo BMW: kar nekaj jih je, ki so vsi bolj cenjeni kot pa katerikoli pooblaščeni.
tongue-1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.126
113
Citat:
Ne gre le za pregled, gre za to da mehanik pozna tvoj tip vozila ker ga srečuje vsak dan. Tako tudi ve kaj je rizično in kaj ni ... Nekdo ki pod kozolcem (ali pa tudi resna firma) popravlja 3000 tipov vozil nekako ne more bit specializiran za eno samo znamko. Znanje na pooblaščenih servisih je kar na visokem nivoju .. mehaniki dajo čez ob predstavitvni novega modela na trgu tudi izobraževanje itd., seveda znanje mehanika ostane tudi ko je tvoj avto že star s tem da je to znanje podkrepljeno še z izkušnjami.

Da ne govorimo o elektroniki in testerjih ... večina nepooblaščenih servisov ima univerzalne testerje in diagnostična orodja, ki so sicer dobra za osnovne stvari ne pa za vse! Pooblaščen servis ima tester, ki ga je predvidela tovarna, ki izdeluje vozila .. je samo za eno znamko vozil in temu primerno bolj popoln.

Tvoje besedičenje - vse lepo in prav, dokler imaš tako dobre izkušnje kakršne imaš ti. Jaz jih z uradnim servisom nimam. O tem sem že pisal. Pri uradnih servisih obstajajo faktorji, kot so:
- liter olja ti prodajo z najmanj 200% maržo
- filter za olje se kdaj pa kdaj ne zamenja, ker se lahko z njim popoldan dodatno zasluži v domači garaži
- olja se tudi pri 6 let starem avtomobilu (moj primer) nikoli ni izpustilo - vedno izsesalo, tisti, ki zna seštet 1 + 1 ve kaj nastane
- kavico si boljšo skuham sam (avtomat je bajna kavica ja), operem in spucam pa si ga tudi boljše sam
- tudi ob rednem servisiranju si ob uveljavljanju garancije marsikdaj obrišeš pod nos, koliko pregovarjanja je šele potem, da ti vsaj kakšno kulanco priznajo
- itak pa ti pri zamenjanem "originalnem" delu spet užgejo 200% maržo
- itd.

Uradni servis je zame samo za čas garancije. Za vse ostalo (hobi mobilni program) imam jaz 2 nepooblaščena servisa v domačem kraju.

Poanta uradnega servisa = pri prodaji avtomobila malo zaslužiti (jih čimveč spraviti na trg) in potem sproti ožemati na servisih.

O usposobljenosti zaposlenih na uradnih servisih pa rajši ne bi začel...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
samo si pa ti res prvak v tolaženju samega sebe, zakaj preplačuješ servise
hysterical-1.gif


Če nimaš kake eksotične znamke, ali visoki rang avta, ki je nabit z raznimi elektronskimi zadevami, ni problem najt mehanika, ki avto pozna. Od vsake znamke kdaj kak sposoben mehanik zapusti firmo in ustanovi svojo delavnico. In taki se spoznajo ponavadi bolj, kot vajenci pri pooblaščenih.
V mariborskem okolišu vem za bmw in vw mehanika, ki sta oba daleč bolj sposobna od pooblaščenih, pa še nisem slišal ene pametne pritožbe čez njiju, pa tudi sam imam same dobre izkušnje.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Po pravici povedano ... servis me pride v povprečju 200 EUR (150-250 EUR), na vsakem servisu poleg rednega zamenjam še vsaj kakšen "izreden" obrabljen del .. servis delam v povprečju vsakih 10 mesecev.

Gume, bencin, registracija, zavarovanje, tekočina za stekla, žarnice ... me pridejo pa ostalih 90% stroškov pri avtu. Tako pač je in sam imam boljši občutek ko je avto servisiran na uradnem pooblaščenem servisu .. čeprav se mi s tem letni strošek vozila poveča za 3%!
bonk.gif


In ja se strinjam, če bi servis predstavljal 80% stroškov vozila bi tudi jst gledal da me pride čim cenejše (tako kot sedaj gledam da imam mirno nogo na gasu da ne gre preveč župce in gum). Oz. če bi se to dogajalo bi verjetno razmislil o menjavi vozila ...