Policija:učinkovitost porabe davkoplačevalskih EUR

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.335
7.393
113
uf....komplicirano.
smile-1.gif


smiselnost takih meritev je odvisna od tocke kjer se izvaja (niso vse cestninske enake) ter od meje nad katero se vozila ustavlja. sam sem bil pri meritvah na cestniskih prisoten le nekajkrat in v nasprotju z mojimi pricakovanji je bilo prekoracitev veliko. Na drugi strani pa je bilo tudi veliko voznikov, ki so pripeljali do hisice s cca 100 km/h nato pa drasticno znizali hitrost na kakih 30... Kar je po svoje se bolj nevarno... Takrat se je ustavljalo vse ki so bili izmerjeni nad 86 km/h vendar so vecini izrekali opozorila... Striktno pa se je kaznovalo vse, ki so pripeljali nad 100. Ampak to je moja izkusnja. Verjamem da obstajajo policisti, ki kaznujejo striktno vse ki vozijo nad izmerjenih 66.

Dejstvo je, da je voznja nad 60 skozi cestninske steze nevarnejsa kot pod 60. Ce gres pocasneje je se varneje, vendar kje je locnica? Moje osebno mnenje je, da ljudje, ki se ne znajo vkljucit na AC, ki ne znajo normalno prehitevat itd, niso sposobni skozi cestninsko varno peljat nad 60 km/h. In takih je na nasih cestah veliko. Zato seveda trpi tudi ostala populacija.

Nedvomno, bi odstranitev cestninskih postaj pomenila manjso nevarnost na AC in tako tudi take omejitve ne bi bile potrebne.

Zavedati pa se moramo, da je ena izmed glavnih nalog policije (zapisana v 3. Clenu Zpol) nadzor prometa. Nadzor pa pomeni tudi represivno ukrepanje zoper krsitelje CPP.

Seveda je marsikdaj bolj smotrno, da bi se nadzor opravljal v okolici sol in vrtcev. Vendar je pac tako, da prometna policija (tapravi prometniki, ne vsi policisti v uniformah (ne vsi niso prometniki)) nadzira predvsem avtoceste. In oni zato merijo hitrost tudi na cestninskih.

To da merijo par 100m naprej od hisk je predvsem bolj varno za njih in za tistega ki ga ustavijo. Na nek nacin je tudi bolj fer. Namrec sklepam da merijo avtomobile ko pridejo pod streho cestninske in tako izmerijo hitrost ko gre avto mimo nevarnosti (ki ji recemo cestninska postaja) in ne 200m pred tem. Veljavno obmocje meritve z laserjem je do 500m tako da to komot naredijo.

Je pa se to dejstvo, da so ravno prometniki tisti, ki obravnavajo smrtne prometne nesrece (katerih je hoces ali noces veliko ravno zaradi hitrosti) tako da so na te krsitve pac bolj obcutljivi.

Upam da sem nekako smiselno odgovoril na vprasanje. Ce pa je kaj nejasno pa vprasaj pa odgovorim (vsakemu, samo naj bo debata na nekem nivoju).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi: ne boš nikjer nikoli zaželen in spoštovan, do prve prometne nesrece ko bom rabil zapisnik, vloma v avto ali v hiso, ko bom rabil dokumente za zavarovalnico, ali, bog ne daj, kaksnega hujsega dogodka, ker vas bom jaz rabil, in bil naenkrat slinasto prijazen.

There-I-fixed-it-for-you.

Čakaj malo, človek je za to plačan, plačujemo ga mi za to. Hvaležen? Zakaj že? Ker nekoga posredno plačam in mogoče 1x v življenju opravi neko storitev zame? Halllo, če pa zato je on tam. Razmisli malo!

Lp
 

kamela213

Fizikalc
9. mar 2011
1.102
45
48
ja samo je razlika v tem, ali imaš ti določeno stvar rešeno v enem dnevu ali pa po enem mescu kolikor je rok. tako da, lepa beseda lepo mesto najde, če boš pa tak frajer pred policistom kot se delaš sedaj, pač pomeni da imaš čas počakati en mesec
wink-1.gif
 

kamela213

Fizikalc
9. mar 2011
1.102
45
48
tu ni govora samo o vlomih, gre se za bolj preproste reči kot so poškodovanja na parkiriščih itd... Pri vlomih brez sledov je težko pričakovati kakšne rezultate, no ja, lahko jih pričakuješ če dosti gledaš CSI...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik sass pravi:
enkrat sem že napisal...
problem cestninskih



Je še kdo opazil, da je na hrvaškem v smeri SLO proti Poreču nova cestninska in da so staro porusili v manj kot mesecu dni? Samo rušenje je trajalo verjetno še manj,ampak dajmo rečt mesec dni, pri nas traja pa koliko casa? 2 leti in še kar ni izvedljivo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Je pa se to dejstvo, da so ravno prometniki tisti, ki obravnavajo smrtne prometne nesrece (katerih je hoces ali noces veliko ravno zaradi hitrosti) tako da so na te krsitve pac bolj obcutljivi.

Kar pa seveda niti slučajno ni OK.
Na takega sem pred par leti naletel, sva se kar na glas sprla okoli tega, kateri prekršek sem naredil (priznam: naredil sem ga in bil pripravljen plačat ampak tistega, ki sem ga naredil in tistega, za katerega se je policistu narobe zdelo, da sem ga naredil) - končalo se je na sodišču, kjer je bila glasna predsem sodnica - in to ne name. Upam, da se je potems svojim "sem že preveč nesreč videl" izpadi umiril.
Prekršek je pač prekršek, čustva tu nimajo kaj zraven delat, še posebej ne pri policistu.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.335
7.393
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Je pa se to dejstvo, da so ravno prometniki tisti, ki obravnavajo smrtne prometne nesrece (katerih je hoces ali noces veliko ravno zaradi hitrosti) tako da so na te krsitve pac bolj obcutljivi.

Kar pa seveda niti slučajno ni OK.
Na takega sem pred par leti naletel, sva se kar na glas sprla okoli tega, kateri prekršek sem naredil (priznam: naredil sem ga in bil pripravljen plačat ampak tistega, ki sem ga naredil in tistega, za katerega se je policistu narobe zdelo, da sem ga naredil) - končalo se je na sodišču, kjer je bila glasna predsem sodnica - in to ne name. Upam, da se je potems svojim "sem že preveč nesreč videl" izpadi umiril.
Prekršek je pač prekršek, čustva tu nimajo kaj zraven delat, še posebej ne pri policistu.
Jaz se nisem opredelil ali je to ok ali ne. Jaz sem napisal, da je to po mojem mnenju vzrok.

Ves, najlazje je biti masina za talanje kazni in se kot pijanec plota drzati zakona. tezko pa je biti Clovek. In dokler imajo policisti custva je se ok, ker do takrat bodo znali tudi ooceniti da za neko zadevo zadostuje tudi opozorilo in ne le kazen.

Kar pa ne pomeni da se prekrsek utemeljuje s custvi. Saj pomoje se strinjava.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.093
113
Kdo je postavil znake za omejitev na cestninskih? Kdo je pustil hišice kljub vinjetam? Kdo ne dela nič na novem sistemu cestninjenja (tovornega) prometa?
Mislim, da policija ni povsem pravi naslov za slabo voljo. V bližini šole ali vrtca jaz daleč naokoli še nisem slišal za nesrečo. Torej je verjetno ureditev varna in vozniki se je nekako držimo. Na cestninskih postajah se nesreče dogajajo, vsaj jaz kako ujamem pri obvestilih o trenutnih problemih v prometu.
Mene osebno veliko bolj jezi, da vsakih par mesecev, ko se peljem po magistralni cesti namesto po avtocesti opazim novo omejitev. Tega ne postavlja policija. Kdo je zaslužen, da ima nova trgovina izven naselja svoje križišče, namesto, da bi promet potekal preko obstoječega križišča 50 metrov stran, ki tudi ostane?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.965
113
pri taščici
ce merijo nekje pri hišicah (pa čeprav stojijo 500m naprej kjer sta samo še dva psasova- kje pa ustavljajo?) in če tolerirajo tjao do 70- appolo piše celo do 86?) me ne moti.
se strinjam da zna biti "gužva" če se pelješ po omejitvi in se znajdeš med kamionom(40) in projektilom na levi s 100+.
sem tudi sam že bremzal da sem spuščal kamione, ker pred projektila s 100 + se nisem upal umaknit.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.335
7.393
113
Citat:
Uporabnik masterr pravi:
Pa od kje vam iformacija, da se vozi 60km/h skozi cestninske, če je znak 40.
Sicer pa povedo tale slika več

http://www.google.si/imgres?im...&ved=1t:429,r:8,s:0&tx=107&ty=64&biw=1024&bih=574
dragi cudak.

Kljub temu da sodelujes na vec kot 15 forumih ocitno nisi se nikoli prebral teme kjer bi ti bilo razlozeno kaka je omejitev na cestninski. Talna oznaka 40 ni prometni znak. NI. Ker je ni v pravilniku not. Tisti znak cisto desno pa velja za ABC stezo. Sklepam da ti je to sedaj jasno in tega vprasanja v naslednjih dveh letih ne bos zastavil pod kakim drugim nickom.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Eno vprašanje za tebe ker se vidi da si morda malo bolj izobražen od klasičnih "policajev". Kaj za vraga sploh tam delajo talne označbe? Če mene vprašaš bi bilo treba kaznovat DARS ali kogarkoli da jih ne pobriše saj če omejitev ni 40 je to potem ena velika ovira saj 90% ljudi dejansko misli da je tam omejitev 40 in vsi bremzajo in vozijo 40 torej močno pod omejitvijo (več kot 30% pod omejitvijo). A ni to celo nevarno? Lp
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.335
7.393
113
Na to vprasanje ti zal ne znam odgovoriti. Sklepam da so oznake tam se iz casa, ko se je bilo potrebno pred cestninsko ustaviti. Uporabo oznacb pa mislim da nadzira prometni inspektorat tako da v zvezi s tem ne bi bilo slabo povprasat pri njih.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Ja to mi je povsem jasno da so te oznake že od pamtiveka ampak vidiš to me moti, namesto da bi se policija vtaknila v takšne stvari in iz vidika varnosti v prvi fazi zahtevala/predlagala izbris teh označb (kar je mala malica če smo odkriti, samo prebarvaš s sivo) se raje jajčka z nepomembnimi zadevami. Seveda zopet ne vsi da me ne bo kdo napačno razumel da mečem vse v enak koš.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.419
5.654
113
Iz Slotecha: http://slo-tech.com/forum/t318721/99

Citat:
Spoštovani g. David Klasinc,

med prometne znake sodijo tako talne označbe, kakor tudi t. i. vertikalna signalizacija, semaforji… Po Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi so torej talne označbe, kot tudi sami omenjate v vašem sporočilu, povsem veljaven prometni znak.

Talne označbe zadostujejo; glede postavljanja dodatnih, npr. t.i. vertikalnih znakov; pa je potrebno dodati, da mora biti tak prometni znak na desni strani smernega vozišča in, kot vemo, so poleg vinjetnih stez, na katerih je hitrost vožnje skozi cestninske postaje v prostem prometnem toku omejena na 40 km/h, desno tudi steze za vozila nad 3.500 kg, ki se bodo do uvedbe elektronskega sistema cestninjenja v prostem prometnem toku s satelitsko tehnologijo cestninila na klasični način (prek cestninskih kabin). Kot je znano, je bil pred kratkim sprejet zakon o cestnini za vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3.500 kg (Ur.l. 69/2008); cestninjenje v prostem prometnem toku po tem zakonu mora biti zagotovljeno najkasneje do 1. januarja 2010 in do takrat mora biti tudi izvedena druga faza preureditve cestninskih postaj, ko bodo te v celoti odstranjene in omogočena hitrost vožnje z običajno hitrostjo.

Druga možnost je, primer z nemških avtocest, elektronski portal nad avtocesto, ki pa mora biti definiran za vsak pas, oz. lahko tudi za več pasov, vendar le za tiste steze, kjer velja ista hitrost.

Vendar kakor omenjeno, talne označbe so povsem enakovreden prometni znak, ki ga je potrebno spoštovati.

Sicer pa so bili pred preureditvijo cestninskih postaj izdelani Elaborati začasne prometne ureditve cestninskih postaj ob uvedbi vinjet za vozila cestninskih razredov R1 in R2. V Elaboratih so obdelane prometne rešitve za 12 čelnih cestninskih postaj in 19 stranskih cestninskih postaj. Glavne spremembe ureditev obsegajo ureditev vertikalne prometne signalizacije, talne obeležbe in ostalo prometno opremo. Na vinjetnih stezah je hitrost omejena na 40 km/h, s čimer je zagotovljena varna vožnja mimo otokov cestninskih postaj. Elaborate so izdelali projektanti Lineal d.o.o., PNZ svetovanje projektiranje d.o.o. in BPI d.o.o., ki so za projekte tudi odgovorni.

Prilagamo vam tudi kratko informacijo o ureditvi cestninskih postaj.

Lepo pozdravljeni,

Marjan Koler
Služba za komuniciranje
DARS, Družba za avtoceste v Republiki Sloveniji, d.d.
sedež: Celje, Ulica XIV. divizije 4
izpostava: Ljubljana, Dunajska 7
tel.: 01/300-99-20, 031/300-600,faks: 01/300-99-33
web: http://www.dars.si