Policija nima pojma?!?!

corsol

Guru
11. mar 2010
3.082
1.038
113
Citat:
Uporabnik yamahafazer pravi:
......, pri zaviranju v sili pa tako ali tako vsak udari po zavori


kot sem že napisal in kar se lepo da naučiti npr. na vranskem pri zaviranjiu v sili velika večina PREPOČASI in PRENEŽNO udari po zavori, poleg tega se marsikdo "ustarši" ABS-a ko začne pedalo vibrirat in popusti pritisk......sploh nekdo , ki prvič občuti delovanje ABS....

Na vranskem pri vaji zaviranja in izogibanja oviri nam je Inštruktor vsem povedal da "premalo odločno in prepočasi pritiskamo na pedal".....ne verjamem, da je bila samo naša skupina taka, ...
rolleyes-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ne morm verjet, da leta 2010, praktično že 2011 teče debata o ABSu...o tem kako dela in kaj je boljše z ali brez...
bonk.gif


Drugače pa, policija je lepo napisala in jim dam popolnoma prav.
Slovenska vozna kultura je itak na psu, in potemtakem boste govorili o tem , da "policija nima pojma" ??!! Še en dokaz o B.S. !
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Kot so že Jest in drugi napisali. Vi ločite med običajnim zaviranjem in zaviranjem na polno? Policija daje nasvete za normalno vožnjo. Se pravi v izi, nič sunkovito z volanom ter po bremzi in tako dalje. V sili pa, kot je nekdo rekel, itak vsak nabije bremzo na polno.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Policija res nima pojma... Za včerajšnjo nesrečo je kriva neprilagojena hitrost. Do karambola sploh ne bi prišlo če nekdo ne bi malodane ustavil vozilo v megli. Če bi prvi vozil kot je treba se to ne bi zgodilo....
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.318
7.343
113
No pa nas boš ti poučil. Eden izmed udeležencev je povedal, da je naletel na stoječo kolono in uspel ustaviti vozilo. Ker je to lahko storil, ne moremo govoriti o tem da se je znašel v megli kjer bi bila vidljivost enaka nič. Ne dvomim da se je to zgodilo tistim spredaj, ampak če je ta uspel zbremzat je kolono moral videt ker v 3m se ne uspes ustavit pr 50 na uro ne pa pri cem vec.

Torej so tudi tisti za njim kolono lahko videli. Da jim nni uspelo ustaviti je posledica prehitre vožnje - če bi vozili počasneje bi lahko ustavili. Glede na meglo v pasovih je neumno vozit 130 na uro do naslednjega pasu megle. Sej enostavne rešitve kaj narest ni, če se že ustaviš se to naredi na odstavnem pasu, tako da tisti spredaj nosijo del odgovornosti ampak da je prislo do takega naleta je krivda tistih ki so nato prileteli od zadaj. Eden izmed udelezencev je skocil iz vozila in pobegnil stran - torej je prihajajoca vozila videl v vzvratnem ogledalu kar nekako ne bi bilo mozno ce bi bila vzrok naletavanja od zadaj megla.

Ker glede na tvojo trditev bi na vseh 30 avtov morala kar naenkrat pasti oblak in vsi bi bili "slepi".
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
eno vprašanje.
kolko od vas ima v krizni situaciji na cesti čas in bistro glavo da razmišla o čem drugem kot da butne na polno po bremzi?
me prav zanima da vidim vas junake kak lepo s trezno glavo nežno božate pedal ravno prav da ne blokira ipd.

Hja, nazadnje sva s kolegom imela čas predebatirat (ovinek, snega na cesti, cca 80 na uro, pa en avto počez čez cesto) a greva v notranjo ali zunanjo bankino (zamet). Odločitev je padla za notranjo. Nobenemu nič, tistega avta nisva zadela (če ne bi šla v zamet, bi ga v bok z enih 50 na uro, kar ne bi bilo ravno nedolžno) ... Samo avto je bilo treba ven potegnit (pa na vozniški strani se ni dalo zaradi snega ven) ...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Bistvena prednost ABS je da je avto ob zaviranju še vedno vodljiv in da se ob zaviranju še vedno lahko izogibamo oviri, brez ABS je vse skupaj bistveno težje oz . bi pravilno odreagirali le redki.

Pri ABS je tudi problem ker velika večina PRENEŽNO IN PREPOČASI pritisne na zavoro, poleg tega se jih veliko ustraši tresenja pedala in popusti pritisk n apedalo.

Točno tako, tudi sam sem bil še dve leti nazaj prepričan, ko sem še laguno vozil, da bi brez abs ustavil na snegu prej. Odkar sem bil na vranskem pa nisem več.
Ste imeli tudi zaviranje na snegu?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.122
6.950
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Predvsem pa se čim več zavira z motorjem.
v teh primerih znas hitro imeti rit pred nosom sploh ce imas zadaj slabse gume kot spredaj in ce zaviranje izvajas v ovinku. Sam sem to nekajkrat nehote izkusil, se veckrat pa sem to izival-na praznih parkingih,cestah.
Ce ne verjames pa vprasaj alana kako avto posrek postavi s sprednjim pogonom in brez rocne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Predvsem pa se čim več zavira z motorjem.

Zakj misliš, da se zavoram reče zavore? Zato, ker so namenjene zaviranju. In zavira se z njimi, ne pa z motorjem. OK, pri stalnem 4x4 še ni panike, ampak probaj to naredit pri RWD, recimo. In FWD ni dosti boljši, ko je res spolzko.
Probaj enkrat najtičisti led, pa probaj zavirat z motorjem in z zavorami. Boš videl, kaj se zgodi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
No pa nas boš ti poučil. Eden izmed udeležencev je povedal, da je naletel na stoječo kolono in uspel ustaviti vozilo. Ker je to lahko storil, ne moremo govoriti o tem da se je znašel v megli kjer bi bila vidljivost enaka nič. Ne dvomim da se je to zgodilo tistim spredaj, ampak če je ta uspel zbremzat je kolono moral videt ker v 3m se ne uspes ustavit pr 50 na uro ne pa pri cem vec.

Torej so tudi tisti za njim kolono lahko videli. Da jim nni uspelo ustaviti je posledica prehitre vožnje - če bi vozili počasneje bi lahko ustavili. Glede na meglo v pasovih je neumno vozit 130 na uro do naslednjega pasu megle. Sej enostavne rešitve kaj narest ni, če se že ustaviš se to naredi na odstavnem pasu, tako da tisti spredaj nosijo del odgovornosti ampak da je prislo do takega naleta je krivda tistih ki so nato prileteli od zadaj. Eden izmed udelezencev je skocil iz vozila in pobegnil stran - torej je prihajajoca vozila videl v vzvratnem ogledalu kar nekako ne bi bilo mozno ce bi bila vzrok naletavanja od zadaj megla.

Ker glede na tvojo trditev bi na vseh 30 avtov morala kar naenkrat pasti oblak in vsi bi bili "slepi".

Lej, nekaterim stvarem se pač ne da izognit. Ta je bila po mojem mnaju ena od takih. Ko je v igri huda megla, pač iščeš kompromis med varnostjo spredaj (počasi) in varnostjo zadaj (ne tako počasi). Ko vsaj eden pri tem iskanju kompromisa kiksne, začne pokat. Ampak jebiga, tako pač je. Življenje ni 100% varno in nikoli ne bo.
Poleg tega je gostoto megle težko ocenit, vsaj polovica če ne še precej več vznikov pri nas ni še nikoli peljala po res hudi megli i si sploh ne predstavljajo, da lahko vidljivost tako hitro pade. Če bi bila tema, bi še porajtali, da so luči spredaj izginile, če je pa še kolikor toliko svetlo pa se ti to ne zdi nič posebnega, če ne veš, za kaj gre (in večina ne ve).
Skratka, teh stvari ne bo moč nikoli čisto preprečit, razen če bi bili nad AC redno portali (vsak kilometer, maksimalno), s prilagodljivimi omejitvami. Ali pa vsaj italijanska varianta s pikami za določanje vidljivosti na tleh in tem prilagojenim omejitvam (ampak to v bistvu niti tam ne dela in tudi tam še vedno kdaj na tak način poči).

Pa ne pozabi, da se megla lahko v 30 sek zgosti ali premakne in če ti še vidiš toliko, da ustaviš, morda nekdo pol minute za tabo ne bo več.

Včasih pač ni rešitve in s tem se je treba sprijaznit. Živet v prepričanju (pa tiole ne leti samo nate), da se da za vsako stvar najti krivca in jo v prihodnosti preprečit, je otročje. Prideš na nivo anglije in njihovih health&safety nacijev, efekta pa na koncu vendarle ni.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik corsol pravi:
Bistvena prednost ABS je da je avto ob zaviranju še vedno vodljiv in da se ob zaviranju še vedno lahko izogibamo oviri, brez ABS je vse skupaj bistveno težje oz . bi pravilno odreagirali le redki.

Pri ABS je tudi problem ker velika večina PRENEŽNO IN PREPOČASI pritisne na zavoro, poleg tega se jih veliko ustraši tresenja pedala in popusti pritisk n apedalo.

Točno tako, tudi sam sem bil še dve leti nazaj prepričan, ko sem še laguno vozil, da bi brez abs ustavil na snegu prej. Odkar sem bil na vranskem pa nisem več.
Ste imeli tudi zaviranje na snegu?

ne ampak na podlagi, ki naj bi simulirala steptan sneg....
rolleyes-1.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Prideš na nivo anglije in njihovih health&safety nacijev, efekta pa na koncu vendarle ni.

V Angliji imajo pol manj mrtvih v prometnih nesrecah, normalizirano, v primerjavi s Slovenijo. Glede na to, da imajo baje kup izredno nevarnih cest (v evropskem merilu), se mi to ne zdi zanemarljiv efekt.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Pa ne zaradi H&S nacijev in še posebej ne zaradi radarjev.
tam so samo že zdavnaj ugotovili, d aje treba najprej poznat vzroke, šele potem iskat rešitve. In ugotovili, da je prevelika (ali pa neprilagojena, če hočeš) hitrost šele tam nekje od 5 mesta naprej. Vmes so objestnost, nepozornost, nezbranost, neznanje ...
 
Nazadnje urejeno:

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Se z avtom ki ima sistem ABS na snegu hitreje ustaviš če pumpaš bremzo ali če jo držiš do konca, da ti pedal trza?
Če ne veš, pejt na tečaj varne vožnje.

Takrat ko ti vidiš oviro ali predvidevaš kdaj se moraš ustavit, ni problema, ko pa kdo začne pirueto delat pred tabo, boš pa najprej nežno delal z volanom, potem pa na polno po bremzi.

p.s. nauči se konstruktivne debate
zmaga.gif
 

kloko

Pripravnik
22. avg 2007
176
0
16
miha013 nima pojma?!?!

To je primer konstruktivne debate z izbranimi besedami gostilniških modrecev...

L.p., Kloko