Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
No pa nas boš ti poučil. Eden izmed udeležencev je povedal, da je naletel na stoječo kolono in uspel ustaviti vozilo. Ker je to lahko storil, ne moremo govoriti o tem da se je znašel v megli kjer bi bila vidljivost enaka nič. Ne dvomim da se je to zgodilo tistim spredaj, ampak če je ta uspel zbremzat je kolono moral videt ker v 3m se ne uspes ustavit pr 50 na uro ne pa pri cem vec.
Torej so tudi tisti za njim kolono lahko videli. Da jim nni uspelo ustaviti je posledica prehitre vožnje - če bi vozili počasneje bi lahko ustavili. Glede na meglo v pasovih je neumno vozit 130 na uro do naslednjega pasu megle. Sej enostavne rešitve kaj narest ni, če se že ustaviš se to naredi na odstavnem pasu, tako da tisti spredaj nosijo del odgovornosti ampak da je prislo do takega naleta je krivda tistih ki so nato prileteli od zadaj. Eden izmed udelezencev je skocil iz vozila in pobegnil stran - torej je prihajajoca vozila videl v vzvratnem ogledalu kar nekako ne bi bilo mozno ce bi bila vzrok naletavanja od zadaj megla.
Ker glede na tvojo trditev bi na vseh 30 avtov morala kar naenkrat pasti oblak in vsi bi bili "slepi".
Lej, nekaterim stvarem se pač ne da izognit. Ta je bila po mojem mnaju ena od takih. Ko je v igri huda megla, pač iščeš kompromis med varnostjo spredaj (počasi) in varnostjo zadaj (ne tako počasi). Ko vsaj eden pri tem iskanju kompromisa kiksne, začne pokat. Ampak jebiga, tako pač je. Življenje ni 100% varno in nikoli ne bo.
Poleg tega je gostoto megle težko ocenit, vsaj polovica če ne še precej več vznikov pri nas ni še nikoli peljala po res hudi megli i si sploh ne predstavljajo, da lahko vidljivost tako hitro pade. Če bi bila tema, bi še porajtali, da so luči spredaj izginile, če je pa še kolikor toliko svetlo pa se ti to ne zdi nič posebnega, če ne veš, za kaj gre (in večina ne ve).
Skratka, teh stvari ne bo moč nikoli čisto preprečit, razen če bi bili nad AC redno portali (vsak kilometer, maksimalno), s prilagodljivimi omejitvami. Ali pa vsaj italijanska varianta s pikami za določanje vidljivosti na tleh in tem prilagojenim omejitvam (ampak to v bistvu niti tam ne dela in tudi tam še vedno kdaj na tak način poči).
Pa ne pozabi, da se megla lahko v 30 sek zgosti ali premakne in če ti še vidiš toliko, da ustaviš, morda nekdo pol minute za tabo ne bo več.
Včasih pač ni rešitve in s tem se je treba sprijaznit. Živet v prepričanju (pa tiole ne leti samo nate), da se da za vsako stvar najti krivca in jo v prihodnosti preprečit, je otročje. Prideš na nivo anglije in njihovih health&safety nacijev, efekta pa na koncu vendarle ni.