Podražitev avto zavarovanj - triglav ?

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.453
1.489
113
Sistem je enostavno resljiv. Slikanje avta pred placilom. V primeru sumljivih stvari obvezno pripeljati avto na vpogled.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.372
1.213
113
Sistem je enostavno resljiv. Slikanje avta pred placilom. V primeru sumljivih stvari obvezno pripeljati avto na vpogled.
A se ni tako včasih delalo?
Avto je pogledal zavarovalničar , potem so to prenesli kar na "poblaščene" ličarje ki so bili tudi cenilci,...da se optimizira poslovanje in dobički.....kao.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.564
16.876
113
A se ni tako včasih delalo?
Avto je pogledal zavarovalničar , potem so to prenesli kar na "poblaščene" ličarje ki so bili tudi cenilci,...da se optimizira poslovanje in dobički.....kao.
Avto se ob sklenitvi zavarovanja v določenih primerih (t.j. sklenitev kaska na novo, dodajanje kasko kritij glede na predhodno leto ali pa tekom samega zavarovalnega leta, menjava zavarovalnice v kombinaciji s kasko kritji, itd.) še vedno pogleda in fotografira, serviserji pa nikoli niso bili cenilci ampak so samo posredniki pri sami cenitvi in pofotografirajo poškodbe ter vse skupaj potem pošljejo v cenitev/odobritev na zavarovalnico pri čemur so kdaj pa kdaj zelo.. hmm... kreativni.
Poanta tega je pa to, da stranki ni potrebno hodit na več različnih mest (škodni center, servis, itd.) ampak lahko vse uredi na eni lokaciji ter s tem načeloma prihrani nekaj časa, denarja in energije.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.372
1.213
113
Ob prvi sklenitvi kaska sem moral narediti 4 fotke + da je bila vidna registracija....nobenega cenilca, zavarovalničarja....(bivši adriatic)

Skratka......avtov v živo se (večinoma)ne gleda več, tehnoloh
gija omogoča , sistem pa spodbuja kreativnost.Pravila tu postavljajo zavarovalnice, ki so očitno izračunale , da se tako bolj splača.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.627
5.266
113
Odvisni. Jaz sem avto fotografiral kar doma in prijavil skodo, dobil zapisnik na mail in to je to.
Vse škode ki so jasne in enostavno rešljive, se lahko uredijo takole preko spleta, ne rabiš hodit na cenilno mesto, čakat da si na vrsti itd.,
cenilci pa lahko v miru obdelajo več škod, vsi na koncu prišparajo s časom.

Jaz sem pa nazadnje pri Triglavu prijavil škodo prek splet, moral narest ene 6 fotografij iz vseh kotov, pa na koncu kljub temu moral do cenilca. Torej popolni waste of time.
Če je škoda kompleksnejša ali ne čisto jasna, je seveda potreben obisk cenilca, ampak za ene uporabnike ni nikoli nič vredu, sam da se pritožujejo.

Če tudi se bil poklican na ogled, si se verjetno dogovoril za termin, tam ni bilo treba čakati 5 ostalih pred vrsto ki so izpolnjevali obrazce in ostalo
birokracijo, ampak si povedal za kater primer si prišel, cenilec je že vse podatke v računalniku in je tako potreboval samo še ogledati poškodbo
in oceniti ali so še kakšne poškodba zadaj...

Ampak naslednjič pa ja, kar idi na cenilno mesto, se postavi v vrsto, tam izpolnjuj obrazce in jamraj zakaj ne gre hitreje...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.564
16.876
113
Časa ne prihranijo, ker cenitev potem traja par dni, namesto par minut.
Čas definitivno prihranijo, saj jim - če ne drugega - ni potrebno fizično obiskat več različnih mest in to je samo eden od več različnih primerov prihranka časa. Cenitve oz. izdelava naloga za popravilo pa so praviloma narejene zelo hitro, seveda pa se lahko to razlikuje od primera do primera tako kot se od primera do primera med seboj razlikujejo tudi škode oz. njihova kompleksnost.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.519
451
83
A si predstavljaš halo združenja avtokleparjev in ličarjev, a sedaj nas imajo pa za prevarante in nas bodo še preverjali za vsako škodo... :valjamse:
Se spomnim na pooblascenega mojstra od zavarovalnice kateri je bil specializiran za menjavo stekel, povrh tega sam uvazal taisto robo. Posel se dandanes cveti verjamem.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.616
1.598
113
Kontrola mora biti, tudi če je slaba.
Goljufa se itak sto in en način.

Jaz zaenkrat s spletno prijavo škode nisem imel težav, tako Triglav, kot Generali.
V obeh primerih pa je potem detajlno cenitev in fotografiranje opravil še servis. Ko so dobili odobritev zavarovalnice, za katero so seveda bili tudi uradni pogodbenik, pa so tudi naredili naročilo materijala in dela.
Mi pa ni bilo treba tri ure pisat brezveznih obrazcev na zavarovalnici, ker sem vse opravil doma online.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.627
5.266
113
Najboljš je, ko je kakšna toča, se naslednji dan nabaše 10 x folka na cenilo mesto in čakajo ure, da pridejo na vrsto...

Imamo tehnologijo in možnosti, dajmo to koristit... ajde za starejše penziče ne rečem...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in sad

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.203
3.688
113
41
Lj
Dokl
Najboljš je, ko je kakšna toča, se naslednji dan nabaše 10 x folka na cenilo mesto in čakajo ure, da pridejo na vrsto...

Jaz ko sem ene dve leti nazaj na Triglav uveljavljal točo sem moral tudi fizično tja, res pa je da sem se prej že elektronsko prijavil. Plus točo pri njih ne morejo oceniti 3rd party cenilci na drugih servisi, samo oni sami. In pa vsakič ko je malo večja toča podražijo zavarovanja, na koncu leta pa zmeraj rekordni dobički.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.627
5.266
113
Dokl


Jaz ko sem ene dve leti nazaj na Triglav uveljavljal točo sem moral tudi fizično tja, res pa je da sem se prej že elektronsko prijavil. Plus točo pri njih ne morejo oceniti 3rd party cenilci na drugih servisi, samo oni sami. In pa vsakič ko je malo večja toča podražijo zavarovanja, na koncu leta pa zmeraj rekordni dobički.
Seveda, škode ki so bolj kompleksne je potrebno na cenilnem mestu zaključit ker so slike premalo
pa še velikokrat oškodovanci naredijo slike kot da bi s krompirjem slikali in ni druge,
ampak je pa postopke za vse krajši, ker se tam ne ukvarja z obrazci...

No saj, počasi boš dojel, ampak res počasi...

Koliko pa podjetje kjer delaš, naredi dobička ob koncu leta?

Če delaš v JU pa sploh ne rabiš odgovarjat....
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.813
10.446
113
Ni problem dobiček, problem je, ko gre ista storitev naslednje leto za 30% gor. Identična storitev.
No, pri meni so manj zaslužili, ker sem si pri takih cenah izračunal, da raje vzamem samo osnovne kombinacije, ostalo pa dajem stran. Se bom sam zavaroval. :valjamse:
Da ne govorim o ceni asistence. To so tudi izgubili, ker sem šel z vsemi družinskimi vozili na AMZS.
K sreči je še konkurenca, ker če je ne bi bilo, potem bi bilo težje iti drugam.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.424
4.334
113
Najboljš je, ko je kakšna toča, se naslednji dan nabaše 10 x folka na cenilo mesto in čakajo ure, da pridejo na vrsto...

Imamo tehnologijo in možnosti, dajmo to koristit... ajde za starejše penziče ne rečem...
A ni zadnji krik zavarovalniške tehnologije 3d pregled avta z lidarji in 360 kamerami, ki se izvede v sekundi? Baje je tolk točno da ti pri novi Tesla zna dobit razlike v namestitvi panelov in vmesne luknje in potem ko prideš na kleparijo javijo kleparju da niti pod razno ne bodo plačali tiste +-5mm štelanja razmaka in da mora bit isti razmak kor pri novem!;)
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.627
5.266
113
Ni problem dobiček, problem je, ko gre ista storitev naslednje leto za 30% gor. Identična storitev.
No, pri meni so manj zaslužili, ker sem si pri takih cenah izračunal, da raje vzamem samo osnovne kombinacije, ostalo pa dajem stran. Se bom sam zavaroval. :valjamse:
Da ne govorim o ceni asistence. To so tudi izgubili, ker sem šel z vsemi družinskimi vozili na AMZS.
K sreči je še konkurenca, ker če je ne bi bilo, potem bi bilo težje iti drugam.
Konkurence je dovolj in odprt trg tako da jo lahko koristiš, podražitve so bile na pa letni osnovi nekje med 10 - 20% letno,
različno med zavarovalnicami in od 2021 so zrasle cene nekje za 40-45%...

Cene zavarovanj so zrasle, ker so cene nadomestnih delov in tudi novih avtov od leta 2021 zrasle med 40 in 50% kar posledično
za sabo potegne višje cene zavarovanj...

Ene par folku pač ni jasno, da če se podraži moka in elektrika in delo, da se mora potem tudi kruh podražit, da pek preživi...