Podražitev avto zavarovanj - triglav ?

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.319
4.888
113
Ni čudno, da so zavarovanja tako draga.
Dober mesec nazaj, odškodninski zahtevek zav. Sava...
Peugeot 508 2016, zamenjava zadnjega odbijača in plastične obloge prtljažnih vrat, bela perla barva...račun...2.450€
Absurd je v cenah nadomestnih delov, po letu 2020 ko so ustavili proizvodnjo in je prišlo do pomanjkanja avtov/delov, je šlo to vse u tri krasne...

Nadomestni deli so se enormno podražili, saj se spomnite da so avtomobilski proizvajalci ob manjši proizvodnji imeli celo višje dobičke na koncu,
cene nadomestnih delov so ostale, zavarovalnica pa mora plačati dele po ceniku uvoznika (nekih 5% popusta so dogovorjeni)...

Meni so pred letom dni na pooblaščenem Renault servisu preko zavarovalnice popravljali Talismana:
- menjava sprednjega stekla (nima gretja) 1.450€
- barvanje sprednjega odbijača ( ni bila menjava) 1.150€

Predvideval sem da bo šipa cca 650€ in barvanje odbijača 400€... potem ko pa dobim poravnavo za podpisat, sem pa skoraj...

Komentar servisa je bil, ja take cene ima določen renault, jaz nima kaj tukaj :rolleyes:

Če bi vedel da bodo tako nabili cene, bi se zmenil za plačilo po pavšali/računu in dal delat nekomu drugemu za polovico cene.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.319
4.888
113
Naj začnejo denar izplacevat pa bo rešeno.
Mi bomo pa iskali pod kozolci ličarje.

Baje da Allianz plača škodo na račun!!
Res je, Allianz ti da že takoj na izbiro ali popravljaš preko servisa ali vzameš keš.

Tudi ostale zavarovalnice so dojemljive za to, vendar moraš to sam izrazit.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.319
4.888
113
Nobenih škodnih dogodkov 15 let nazaj. Kakšen je avto menda ni pomembno. Oba vzameta ceno iz cenika uvoznika.
Če je to nek peasant avto; Clio, Golf, Passat, je nenavadno da bi bil Grawe toliko dražji,
če je pa to nek povprečen Alter avto; Cayenne, GLS, Range Rover, X6, pa to ni tako nenavadno.

E-tax je pa res za vse enak ;)
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.562
930
113
Absurd je v cenah nadomestnih delov, po letu 2020 ko so ustavili proizvodnjo in je prišlo do pomanjkanja avtov/delov, je šlo to vse u tri krasne...

Nadomestni deli so se enormno podražili, saj se spomnite da so avtomobilski proizvajalci ob manjši proizvodnji imeli celo višje dobičke na koncu,
cene nadomestnih delov so ostale, zavarovalnica pa mora plačati dele po ceniku uvoznika (nekih 5% popusta so dogovorjeni)...

Meni so pred letom dni na pooblaščenem Renault servisu preko zavarovalnice popravljali Talismana:
- menjava sprednjega stekla (nima gretja) 1.450€
- barvanje sprednjega odbijača ( ni bila menjava) 1.150€

Predvideval sem da bo šipa cca 650€ in barvanje odbijača 400€... potem ko pa dobim poravnavo za podpisat, sem pa skoraj...

Komentar servisa je bil, ja take cene ima določen renault, jaz nima kaj tukaj :rolleyes:

Če bi vedel da bodo tako nabili cene, bi se zmenil za plačilo po pavšali/računu in dal delat nekomu drugemu za polovico cene.
Ja, cene nadomestnih delov so bolane. Pol leta nazaj mi je šlepar na avtu (tudi Renault) razbil ogledalo. Cca. 950€ za kpl ogledalo brez stekla (to je začuda ostalo celo), s steklom bi verjetno bilo preko tisočaka.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.319
4.888
113
Ja, cene nadomestnih delov so bolane. Pol leta nazaj mi je šlepar na avtu (tudi Renault) razbil ogledalo. Cca. 950€ za kpl ogledalo brez stekla (to je začuda ostalo celo), s steklom bi verjetno bilo preko tisočaka.
Jap, in to poganja cene zavarovanj gor...

In ne, zavarovalnice ne morejo kaj dosti narediti pri cenah rezervnih delov ki jih določi uvoznik,
zato pa jih vsaj malo držijo z urno postavko nazaj... marže na rezervnih delis so pa 100%...
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.064
3.557
113
41
Lj
Ubistvu to ni razlog. Razlog so vedno višji profiti, poglej si Triglav npr. vsako leto rekordni dobički, posledica tega da vsako leto podražijo vsaj 10% zavarovanje. Nimajo veze toče in cene materiala.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.319
4.888
113
Ubistvu to ni razlog. Razlog so vedno višji profiti, poglej si Triglav npr. vsako leto rekordni dobički, posledica tega da vsako leto podražijo vsaj 10% zavarovanje. Nimajo veze toče in cene materiala.
Prosim razloži mi ali bi vlagal svoj denar v delnice podjetja, katero dela minus? In zakaj bi to delal?

Koliko 10% dobička bi moralo neko podjetje letno ustvariti?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.064
3.557
113
41
Lj
Kaj majo delnice veze s tem? Govora je o cenah zavarovanj in zakaj je zavarovati se na Triglavu nekaj najbolj norega kar lahko narediš.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.414
2.425
113
Ja, cene nadomestnih delov so bolane. Pol leta nazaj mi je šlepar na avtu (tudi Renault) razbil ogledalo. Cca. 950€ za kpl ogledalo brez stekla (to je začuda ostalo celo), s steklom bi verjetno bilo preko tisočaka.

Ja, deli za to francosko ropotijo so postali nerazumljivo visoki. Sicer sem pozabil točno cifro ampak dvokrilna vrata za Traffica, astronomska cena, kot da so dobesedno pozlačena, pa še delov nimajo kripli, se čaka.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
603
377
63
Če greš pa enake zadeve popravljat v lastni režiji pa je končni račun 50% nižji...

Njihovo medsebojno hebanje pa najbolj plačamo stranke :bonk:
To je tisto, kar se mi zdi najbolj moteče. Kličeš na carglass, koliko stane šipa za x avto ... Toliko.
Uf, to je pa veliko ... Saj imate zavarovanje.
Ne, nimam ... Aja, potem imamo pa cenik za fizične stranke, ista šipa, ista storitev -60%.

Zavarovalnicam je v osnovi vseeno, ker razliko itak v premije pretvorijo. Vandalizma, ki se mi je spomladi zgodil in sem tukaj spraševal za nasvet, mi ličar sploh ni želel urediti z lastnim plačilom. Bo on uredil direktno z zavarovalnico. Ker je bila tuja, je očitno še toliko več potegnil zraven.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.549
1.253
113
mah moje mnenje je da izkušeni servisi pač maximalno stisnejo iz zavarovalnice.
Je moja karambolirala citroena in so ocenili škodo na 4k€.
Se pravi vidi da so pogledali koliko je vrednost po evrotaxu in po končanem popravilu je bil strošek 11.500€, eurotax pa 12.500€
popravljali pa nič... vse menjali. nič klepali.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.064
3.557
113
41
Lj
A pa so zavarovalnice res tolk glupe da ne vejo kolk je realna cena in plačajo to 2x ceno? Jaz bi rekel da ne.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.319
4.888
113
mah moje mnenje je da izkušeni servisi pač maximalno stisnejo iz zavarovalnice.
Je moja karambolirala citroena in so ocenili škodo na 4k€.
Se pravi vidi da so pogledali koliko je vrednost po evrotaxu in po končanem popravilu je bil strošek 11.500€, eurotax pa 12.500€
popravljali pa nič... vse menjali. nič klepali.
Vse se dela po e-tax normativih, deli ki so poškodovani se po "normativu" proizvajalca avta menjajo (ne popravljajo),
marže na dele imajo verjetno tam 100%, cene delov določa uvoznik/distributer in s tem določi za koliko se jih računa,
edina postavka katero lahko zavarovalnica nekaj regulira je delovna ura, zato jih tukaj stiskajo ker imajo na delih
katere vse menjajo tako visoke marže.

Zato pa tebi enako zadevo naredijo bistveno ceneje, ker lahko, in ne boš verjel s tem tudi preživijo, ker drugače po
višjih cenah ki jih zaračunajo zavarovalnicam pa ne morejo preživeti :cowboy:
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.064
3.557
113
41
Lj
Zavarovalnicam ustreza. Ker so cene servisov tako visoke, marsikdo raje zavaruje (kasko in delni kasko). Pa več kot je prometa, višji so dobički in s tem bonusi.

Ok ptoem je to samo nek fake račun za zavajanje strank. Zavarovalnica pobere višja zavarovanja ker reče uporabnikom lejte kolk so visoke cene, plačajo pa servisom manj kot pa bi recimo jaz plačal če bi sam popravljal tam.