Poceni neoriginalni karoserijski deli

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Sulc je dobro napisal - ljudje se izogibajo kosov z videno/kupljeno, sploh dandanes, v času kraje vozil za nadomestne dele.
prav tako mora za okvarjenimi deli stati neka garancija, saj okvare niso vedno posledica kvalitete, ampak velikokrat tudi napačne vgradnje

je pa zadeva večplastna, namreč, večina za menjavo žarometa pristopi do mehanika/kleparja, ki pa rabljenih delov ne sme in ne more legalno prodajati
kos lahko prinese stranka, vendar je potem postavka za delo ponavadi višja, saj bi v primeru mehanikovega nakupa on prejel določen popust pri nabavi kosa (ponavadi najraje ponudi dražji oz. kvalitetnejši kos, ker dobi več rabata zanj in tudi kasneje nima raklamacij)
Na področju zavor: nekateri manjši avti odlično funkcionirajo z določeno (praviloma cenejšo) robo, pri težjih in večjih avtih pa enaka znamka delov predstavlja slabši rezultat kot nekaj eur dražja roba - primer zavore. V bistvu je tu odločitev mehanika, kaj bo vgrajeval, glede na tip stranke in tip vozila, da se izogne reklamacijam in kasnejšim zapletom in ohrani dobro prodajno politiko servisa

nikjer tudi nimaš omenjenega servisiranja vozila v sklopu servisov, ki ponujajo servisiranje v garancijskem roku in so t.i. nepooblaščenci - delujejo pa na principu uredbe o skupinskih izjemah: Motorna vozila / Uredba o skupinskih izjemah 1400/2002/EC (USI)Motor Vehicle Block Exemption Regulation - kar pomeni, da lahko npr 1 mesec star avto servisiram na nepooblaščenem servisu z neoriginalnimi kakovostnimi deli (ki imajo nek certifikat ustreznosti) brez prenehanja garancije

dobavitelji teh servisov imajo certifikate za aftermarket dele (večina znamk je prisotna tudi v prvi vgradnji) in ponujajo tudi originalne dele (sploh karoserijo (!)) po praviloma nižjih cenah, kot bi jo sam serviser prejel direktno od servisa (ker kupujejo na količino).

v Ljubljani najdeš celo pooblaščen servis, ki ima v sklopu objekta za druge znamke servisno delavnico, ki deluje po zgoraj opisanih načelih
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
952
141
43
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
PS: Pozitivnih odzivov na prispevek sem dobil ogromno, vključno z vprašanji, najbolj mi je pa v spominu ostal odziv lastnika, ki bo sedaj moral menjati 2 blatnika, ker sta fertik: "Škoda, da kaj takega nisem prebral, ko sem popravljal avto, tako sem se pa moral na svoji (dragi) izkušnji naučit."

Joj,
redface-1.gif
, brez zamere, malo bom skrenil s teme.
Super za te številne dobre odzive, čestitam. Lepo jih je prebrati, kot tudi tiste, ko ljudje po letih neuspehov končno shujšajo na čokoladnih tabletah ali pa imajo bombastičen seks zaradi naravnega ekstrakta želoda. Teh iskrenih pričevanj je povsod res že kar precej.

Načeloma pa se strinjam s tabo - za kupce je zaželen transparenten trg, kjer je kvaliteta jasna. Običajno (žal) pa je jasna samo cena, kvaliteta pa ne. Še posebej pri rabljenih delih te informacije ni!
Tukaj poznavalci hitro napišete - ti novi žarometi so dobri, ti sprejemljivi, ti so slabi. Za rabljen del (magari originalen) pa je potreben poznavalec, da ga oceni. Ampak pri reševanju te težave nastopi nova - kdo je poznavalec, kdo pa "poznavalec"? In kdo bo šel z mano (tozadevnim papkom) naokrog po šrotih pogledat, kako izgledajo rabljeni žarometi?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Sulc pravi:
Joj,
redface-1.gif
, brez zamere, malo bom skrenil s teme.
Super za te številne dobre odzive, čestitam. Lepo jih je prebrati, kot tudi tiste, ko ljudje po letih neuspehov končno shujšajo na čokoladnih tabletah ali pa imajo bombastičen seks zaradi naravnega ekstrakta želoda. Teh iskrenih pričevanj je povsod res že kar precej.
Ni zamere
wink-1.gif
. No, ena razlika med temi pričevanji le je; jaz namreč nič od tega ne prodajam.
Citat:
Uporabnik Sulc pravi:
In kdo bo šel z mano (tozadevnim papkom) naokrog po šrotih pogledat, kako izgledajo rabljeni žarometi?
Ne rabiš nobenega.
Preveriš:
- nosilce žarometa, če so celi
- nosilce žarnice, če so celi
- da ni bil žaromet odpiran
- da ni nikjer poškodovan
- da je notranjost cela in v zdravem stanju: torej lep lesk metaliziranega sloja, itd.
- preveriš, da kapica žarnice (če obstaja) ni poškodovana
- če ima žaromet lečo preveriš, da je v dobrem stanju (ni mlečna)
- priklopiš žaromet in vidiš, če vse dela ok
To velja za običajne žaromete. Situacija se pa seveda spremeni, če gremo na xenon ali celo LED žaromete. Tam pa imaš potencialen problem.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
KSZ
Slučajno sem naletel na en video na temo kitajskih delov, ki se mi zdi, da kar paše sem.

In pa da še zapišem praktične izkušnje s krom zaključkom izpušne cevi nekaj let nazaj: 1 mesec naše zime in ni bil več krom, ampak nekaj takega kot tisti prag na videu zgoraj.
evil.gif
Je pa Anglež brez težav vrnil denar.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
1. če pridem v avto trgovino in rečem, da rabim filter za X avto, pa mi da na izbiro več proizvajalcev. Zaupam trgovcu?
Sam ne bi, ker se je precej trgovcev naučilo, da je kriza tu in ljudje hočejo poceni kupovati, zato velikokrat na prvo žogo ponudijo nek poceni del. Moj nasvet bi bil, da se pozanimaj kateri so kvalitetni proizvajalci v tvojem primeru in kupi od tega, kljub temu, da bo del dražji.

PS: k blogu so dodane nazorne fotke poceni karoserijskega dela. Hvala Alterašu za priložnost poslikanja
nahrung002.gif
.

Pohvale za članek
zmaga.gif
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Ne vem, zgleda imam sreco, klepar mi je recimo rekel, blatnik bom kupil neoriginal, luc pa nujno original, isto mehanik, ki pozna moj tip vozila in rece, zato so ponaredki ok, za to pa bolje kupit original.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Kvalitetni neoriginalni nadomestni deli niso noben problem, moj sestavek se nanasa izkljucno na ekstremno poceni (velikokrat kitajske, vendar to ni nujno pogoj) neoriginalne nadomestne dele.
Recimo samo kot primer: s Hello nimas kaj zgresiti pri zarometih, z Depojem, TYC pa kar
grin1.gif
. Je pa razlika v ceni med temi obicajno x2, Hella je pa spet recimo pol cenejsa kot (morda celo identicen) "original".
Tako da, ce imas izkusenega in dobrega mehanika, se nimas kaj sekirat, ker ti ni vgradil sranja.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Videl kar veliko število avtomobilov, katerim bi DEPO in razna kitajska jetra naredila dan, tako pa majo gor original 20 leta stare popolnoma uničene luči.

Go figure.

PS. Gor si napisal, da luč pogledaš da ni motna. Original so po večini vedno motne oz. mlečne malo prevlečene ali pa majo kako strukturo, črto ipd. Zakaj misliš, da žaromet "tuning" vsebuje clear leče in je zelo popularen.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Videl kar veliko število avtomobilov, katerim bi DEPO in razna kitajska jetra naredila dan, tako pa majo gor original 20 leta stare popolnoma uničene luči.

Go figure.
Hm, v določenih primerih bi znalo biti, da je bolje, da ostanejo na 20 let starih originalih
grin1.gif
. Sem videl namreč nekaj žarometov (ne vem znamke, ker nisem primerjal), ki so odlično osvetlili vse vrhove dreves na obeh straneh, le na cesto ne. Pa ne zato, ker bi bili previsoko nastavljeni, temveč ker je parabola/leča tako usmerjala svetlobo. Pa da ne bo pomote: ne trdim, da vsi Depo žarometi tako svetijo, vsekakor je pa občutna razlika med originalom oz. kvalitetno zadevo in to tajvansko zadevo, ko jih imaš enkrat enega zraven drugega. Potem ti je tudi jasno, zakaj je takšna razlika v ceni.
Vsekakor pa ni ravno za primerjat Depo žarometov z 20 let starimi, po možnosti totalno uničenimi žarometi. Raje jih primerjaj s Hella žarometi ali pa recimo manj uničenimi original. Le ti bodo še cenejši.
V glavnem, primerov je dovolj na obeh straneh, z malo kmečke pameti se pa hitro da najti za nekoga optimalno izbiro.

Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
PS. Gor si napisal, da luč pogledaš da ni motna. Original so po večini vedno motne oz. mlečne malo prevlečene ali pa majo kako strukturo, črto ipd. Zakaj misliš, da žaromet "tuning" vsebuje clear leče in je zelo popularen.
Tudi tukaj je zelo fajn, da se uporabi kmečka pamet.
Žal nimam nobene dobre fotke mlečne leče, ampak je lepo opazna razlika med brezhibno lečo in ''mlečno'' lečo.
wink-1.gif
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.107
113
Pod katero kakovostno skupino spadajo karoserijski deli VanWezel, konkretno blatniki?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A je to slučajno iz Siluxa, poljska roba?
Enkrat sem naročil (pred prodajo) kolotečno plastiko za svojega Scenica od proizvajalca podobno zvenečega imena. Moram reči da je veljal rek "malo denarja, malo muzike".
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.833
2.107
113
Točno to ja. Kot vidim, alternativne izbire po katalogih ni, zato sprašujem. So pa menda iz Belgije.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
sem kupil neoriginal havbo za twinga....dve leti je pleh napihnilo...rja....tako mi je napovedal tudi ličar. No potem sem vzel original....od tega je 5 let....niti pikice rje....tako da....
Aja pa nekatere neoriginal žaromete bi dal prepovedat....kot je že nekdo napisal...vseposod sveti....in tudi moti nasprotno vozeča vozila....tak da...iz izkušenj....sam nikoli več ne kupim ponaredek....dobro...mogoče res ni smiselno vse kupovati original...ampak če hočeš kvaliteto ni druge možnosti....kot je rekel Roberto...mal dnarja malo muzike...to drži...jaz pa vedno pravim....sem prereven, da bi poceni kupoval.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.335
9.572
113
EU
Barvanje havbe ni nobena znanost, in če ti ličar tega ne zna pošteno narediti, je slab ličar in ne slaba havba
grims-1.gif
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.525
957
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Barvanje havbe ni nobena znanost, in če ti ličar tega ne zna pošteno narediti, je slab ličar in ne slaba havba
grims-1.gif

Aha, seveda ja ...

Ja tudi votle dele mora ličar zaščitit (ali pa klepar, kakor se med sabo zmenita.) Pa blatnik je potrebno tudi z notranje strani pobarvat. Zaščitna kataforeza pač ni namenjena trajni korozijski zaščiti. Res pa je, da je nekje kataforeza-kataforeza, nekje pa črn nitro. Saj v bistvu je popolnoma enako, če je nek originalni kos toliko udarjen, da ga je potrebno ornk klepat ali pa pošvasat.
Je pa res, da se marsikateremu ličarju/klaparju to danes ne da več. Hoče nove kose, ali pa popravi bolj za en kurz.

No po drugi strani je pa tudi res, da če se preveč dela pusti na avtu, to strankam ni všeč, ker to preveč stane.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.283
4.107
113
Moje izkušnje .
Bejži vstran od neoriginalnih karoserijskih delov.
Boljše na odpadu originalni del poiskati in ga pobarvati.
2 leti pa je na tem klumpu rja skozi