Sulc je dobro napisal - ljudje se izogibajo kosov z videno/kupljeno, sploh dandanes, v času kraje vozil za nadomestne dele.
prav tako mora za okvarjenimi deli stati neka garancija, saj okvare niso vedno posledica kvalitete, ampak velikokrat tudi napačne vgradnje
je pa zadeva večplastna, namreč, večina za menjavo žarometa pristopi do mehanika/kleparja, ki pa rabljenih delov ne sme in ne more legalno prodajati
kos lahko prinese stranka, vendar je potem postavka za delo ponavadi višja, saj bi v primeru mehanikovega nakupa on prejel določen popust pri nabavi kosa (ponavadi najraje ponudi dražji oz. kvalitetnejši kos, ker dobi več rabata zanj in tudi kasneje nima raklamacij)
Na področju zavor: nekateri manjši avti odlično funkcionirajo z določeno (praviloma cenejšo) robo, pri težjih in večjih avtih pa enaka znamka delov predstavlja slabši rezultat kot nekaj eur dražja roba - primer zavore. V bistvu je tu odločitev mehanika, kaj bo vgrajeval, glede na tip stranke in tip vozila, da se izogne reklamacijam in kasnejšim zapletom in ohrani dobro prodajno politiko servisa
nikjer tudi nimaš omenjenega servisiranja vozila v sklopu servisov, ki ponujajo servisiranje v garancijskem roku in so t.i. nepooblaščenci - delujejo pa na principu uredbe o skupinskih izjemah: Motorna vozila / Uredba o skupinskih izjemah 1400/2002/EC (USI)Motor Vehicle Block Exemption Regulation - kar pomeni, da lahko npr 1 mesec star avto servisiram na nepooblaščenem servisu z neoriginalnimi kakovostnimi deli (ki imajo nek certifikat ustreznosti) brez prenehanja garancije
dobavitelji teh servisov imajo certifikate za aftermarket dele (večina znamk je prisotna tudi v prvi vgradnji) in ponujajo tudi originalne dele (sploh karoserijo (!)) po praviloma nižjih cenah, kot bi jo sam serviser prejel direktno od servisa (ker kupujejo na količino).
v Ljubljani najdeš celo pooblaščen servis, ki ima v sklopu objekta za druge znamke servisno delavnico, ki deluje po zgoraj opisanih načelih
prav tako mora za okvarjenimi deli stati neka garancija, saj okvare niso vedno posledica kvalitete, ampak velikokrat tudi napačne vgradnje
je pa zadeva večplastna, namreč, večina za menjavo žarometa pristopi do mehanika/kleparja, ki pa rabljenih delov ne sme in ne more legalno prodajati
kos lahko prinese stranka, vendar je potem postavka za delo ponavadi višja, saj bi v primeru mehanikovega nakupa on prejel določen popust pri nabavi kosa (ponavadi najraje ponudi dražji oz. kvalitetnejši kos, ker dobi več rabata zanj in tudi kasneje nima raklamacij)
Na področju zavor: nekateri manjši avti odlično funkcionirajo z določeno (praviloma cenejšo) robo, pri težjih in večjih avtih pa enaka znamka delov predstavlja slabši rezultat kot nekaj eur dražja roba - primer zavore. V bistvu je tu odločitev mehanika, kaj bo vgrajeval, glede na tip stranke in tip vozila, da se izogne reklamacijam in kasnejšim zapletom in ohrani dobro prodajno politiko servisa
nikjer tudi nimaš omenjenega servisiranja vozila v sklopu servisov, ki ponujajo servisiranje v garancijskem roku in so t.i. nepooblaščenci - delujejo pa na principu uredbe o skupinskih izjemah: Motorna vozila / Uredba o skupinskih izjemah 1400/2002/EC (USI)Motor Vehicle Block Exemption Regulation - kar pomeni, da lahko npr 1 mesec star avto servisiram na nepooblaščenem servisu z neoriginalnimi kakovostnimi deli (ki imajo nek certifikat ustreznosti) brez prenehanja garancije
dobavitelji teh servisov imajo certifikate za aftermarket dele (večina znamk je prisotna tudi v prvi vgradnji) in ponujajo tudi originalne dele (sploh karoserijo (!)) po praviloma nižjih cenah, kot bi jo sam serviser prejel direktno od servisa (ker kupujejo na količino).
v Ljubljani najdeš celo pooblaščen servis, ki ima v sklopu objekta za druge znamke servisno delavnico, ki deluje po zgoraj opisanih načelih