Poceni neoriginalni karoserijski deli

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Se obračam na Alter znalce z eno prošnjo.
Ima kdo na avtomobilu vgrajen kakšen neoriginalni karoserijski del nižjega cenovnega razreda
evil.gif
(beri ta najbolj poceni) in mu zadeva očitno ne štima. Torej da se očitno vidi, da karoserijski del ne paše 100% gor. Recimo kakšen blatnik, pokrov motorja, itd..
Potreboval bi pa nekaj fotografij na to temo (za javno uporabo), anonimnost seveda zagotovljena. Pir pa tudi pade
nahrung002.gif
. Če bi bil kdo pripravljen narediti uslugo se priporočam za kontakt na PM ali pa mtl@mtl.si . Hvala.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Uf škoda....ravno predelal en avto nazaj na original (rabljen) blatnik iz cheap shit novega.

Pasal je še kar, čeprav se bi dalo slikat težave, zgnil je pa v dveh letih.
bonk.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
zgnil je pa v dveh letih.
bonk.gif
Še dolgo ti je zdržal
grin1.gif


Sicer pa še vedno aktualno.

Dodajam pa, da bi rabil še fotografijo kakšnih ekstremno poceni kitajskih gum (recimo Sailun bi bile perfektne
cheer.gif
). Kot pri rezervnih delih tudi tukaj anonimnost seveda zagotovljena.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.525
957
113
No pri neoriginalni plehariji je seveda za njeno življenjsko dobo najvažnejše, da se napravi ustrezno kvalitetna osnovna zaščita pločevine. Predvsem z zadnje strani, torej tiste, ki je očem skrita in na katero udarjjo kamenčki in se nabira blato (blatnik recimo).

Tisto kar je na takih kosih črne barve ,je običajno samo nitro barva in ni kataforeza enaka kot na original kosih.

Torej, če je kos ustrezno korozijsko zaščiten, tudi življenjska doba neoriginalnih kosov pločevine ni problematična. Je pa res, da so nekateri ličarji in kleparji šlampasti (velja za kleparje, ki ne naredijo zaščite preden kos namontirajo na avto), ličarji pa barvajo samo od zunaj. Rja pa udari od spodaj navzven.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Bolj so mišljene mere in tolerance... Oz. osnovne lastnosti... Silux prodaja Depo žaromete, za katere sem dobil info da jim je geometrija snopa porazna napram renomirani znamki (Valeo, Hella, Bosch). Občasno pa tudi problem (ampak redek) z merami in posledično z vgradnjo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.506
10.734
113
s tem se lahko strinjam, žarometi so relativno do pretežno v kurcu,tudi geometrijsko pašejo tako na 3/4, ampak so pa ugodni :S za star avto že nabiješ gor in adijo, še drajsaš to par let.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
s tem se lahko strinjam, žarometi so relativno do pretežno v kurcu,tudi geometrijsko pašejo tako na 3/4, ampak so pa ugodni :S za star avto že nabiješ gor in adijo, še drajsaš to par let.
Glede na to kar sem sam videl, grem raje po rabljene original žaromete, ker nekateri novi so popolnoma zanič. Skoraj ''zgnijejo'' v parih letih, da ne govorimo o tem, da je snop že od novega nikakršen, pa gor tudi ne pašejo lepo. Čakam eno lepo fotko točno na to temo, da jo vključim v blog. Če bi folk vedel, kaj kupujejo, po moje ne bi noben tega sranja (žal dobesedno) kupoval. Tudi, če so samo 20 EUR (pa žal niso) je to 20 EUR preveč.

Citat:
Uporabnik BLABLABLA pravi:
Torej, če je kos ustrezno korozijsko zaščiten, tudi življenjska doba neoriginalnih kosov pločevine ni problematična. Je pa res, da so nekateri ličarji in kleparji šlampasti (velja za kleparje, ki ne naredijo zaščite preden kos namontirajo na avto), ličarji pa barvajo samo od zunaj. Rja pa udari od spodaj navzven.
Bi se strinjal, če ne bi znanec enkrat doživel ta primer. Avto karamboliral, nujno je moral popravit. Kupil oba neoriginal blatnika spredaj. En je bil približno še enkrat dražji od drugega (točne cifre sem pozabil), vzel je tako, ker je bilo to na zalogi. Oba montiral isti ličar in oba enako tretirana. Čez 2 leti je imel pa samo na enem lepo veselico. Drugi je bil ok. Možnost, da je ličar na enem kaj zaj... je minimalna. Pa seveda žurke ni bilo na tistem ta dražjem, temveč ta poceni.
grin1.gif
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
A se to še dobi nekvaliteten neoriginalni del?? Ti časi so pomoje mimo,...ker takega kosa več noben ne bo kupil.
Včasih pa se je dogajalo, recimo za Golf2 sem kupil novo neorig. havbo in mi pravi ličar da jo je dal klepat?! WTF? Ja ni šla gor pravi,.....
Za fiat punto isto, zbijem havbo in vprašam ličarja kaj naj kupim, pa pravi samo neoriginalne ne, ker ne paše in se zvija in še rjavet začne,..raje kupi rabljeno,......
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Ja neorig. luči so problematične, to je res, je pa cena toliko bolj vabljiva, neoriginalni set novih žarometov me je prišel 120 €, medtem ko bi me originalni set novih prišel 350 €,....
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
nekateri bi ubijali za neoriginalne dele tudi če so slabe kvalitete, ...pa jih ni (korejci in rižarji) vse tam je originalno in zelo drago.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Ja neorig. luči so problematične, to je res, je pa cena toliko bolj vabljiva, neoriginalni set novih žarometov me je prišel 120 €, medtem ko bi me originalni set novih prišel 350 €,....
Da bomo čisto natančni. Nimam niti najmanjših problemov s kvalitetnimi OEM rezervnimi deli, ki so večinoma priznanih proizvajalcev. Ti so večinoma identične kvalitete originalnim.
V blogu sem se osredotočil na nekvalitetne, ekstremno poceni nadomestne dele.
Verjamem, da je cena pri teh mamljiva, ampak je moje mnenje, da je v takem primeru bolje kupiti rabljene original žaromete, pa še cenejši bodo. Dokaz so pa fotografije zgoraj, kaj je od takega žarometa ostalo pa par letih. Da o svetilnosti (že od novega) niti ne začnemo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Problem tule na forumu in širše je, da se enostavno ne loči kaj je ponaredek in kaj OEM del. Za ogromen del uporabnikov je ponaredek vse, kar ni v škatli, ki je brendana z logotipom proizvajalca vozila. Posledično je potem ponaredek tudi Fiam ali Mann filter, Gates jermen in tako naprej.
Če bi se več delalo na tem, da se dopove razlika med ponaredkom in OEM delom...
Recimo ponaredek je lahko sumljivo poceni del v 'originalni' ali OEM embalaži s poreklom iz Italije, Turčije, Kitajske ali podobno.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Clanek v Financah, bravo, dobro napisano mtl.

Edino še vedno ostaja dilema Original - OEM - ponaredek.
Mene še vedno bega kdaj je sploh nek del OEM, kje se ga kupi in kako naj kupec ve ali gre za oem ali za ponaredek?

-Originalni del na servisu z znakom proizvajalca
-OEM Original equipment manufacturer, wikipedia pove da so to deli ki jih za in po naročilu proizvajalca avta dela nekdo drug (lahko tudi originalni dobavitelj) vendar ne nosijo znaka proizvajalca, Hmmm ok
-Potem imaš izdelke: "meets OEM standards " ki dejansko niso EOM ampak skoraj in jih tudi lahko proizvajajo renomirani proizvajalci
-Potem imaš še čiste ponaredke ki glede na to da so ponaredki imahjo verjetno tudi na škatli kak napis OEM in tudi te delajo verjetno noname firme kot renomirani proizvajalci?!

Torej meni ni jasno kako lahko nekdo ni vsak dan v avto trgovini sploh ve kaj kupuje?!

lp
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.712
113
pri taščici
Zdaj pa naj pričakuje grožnje in tožbe prodajalcev ponaredkov.
Sicer pa lepo napisano. Večkrat objavljaš kakšne prispevke?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A tudi ti ne ločiš? Prodajalci ponaredkov bodo kar lepo tiho in se ne bodo izpostavljali... Saj veš, FURS, pa CURS, pa inšpekcije... Prodajalci prave robe bodo pa samo pritrdili...
 

ojanez

Fizikalc
2. sep 2007
262
30
28
Jaz lahko podam svoje mnenje, kaj je original, kaj OEM, kaj ponaredek,... na podlagi ležajev:

- originalni rezervni del je ležaj, ki ga kupiš na servisu, embalaža (in včasih tudi ležaj, ni pa pogoj) ima znak proizvajalca avtomobilov.
- OEM rezervni del, je povsem enak ležaj, ki ga izdeluje ista tovarna, na isti liniji, vendar je pakiran v embalažo proizvajalca ležajev (recimo SKF), kupiš pa ga v trgovinah z rezervnimi deli ali pri distributerjih ležajev.
- deli, ki si jim ti dal oznako "meets OEM standards" bi recimo bili enaki ležaji, ki jih proizvaja drug proizvajalec ležajev, ki pa je še vedno renomiran in kakovosten (recimo FAG, SNR,...). Tudi te lahko kupiš v trgovinah z rezervnimi deli ali pri distributerjih ležajev. Pogovorno bi jim lahko rekli kopije.
- potem lahko tam kupiš tudi ležaje, ki prihajajo iz cenene kitajske tovarne in imajo oznake neke iks blagovne znamke. Tudi ti ležaji niso kategorizirani kot ponaredki, so pa slabe kvalitete in rok trajanja bo kratek. Tudi tem bi pogovorno lahko rekli kopije.
- nazadnje pridemo do ponaredkov. To pa bi bil ležaj proizveden v ceneni kitajski tovarni, ki pa je pakiran v embalažo ali proizvajalca avtomobilov ali v embalažo renomiranega proizvajalca ležajev. Kupec kupi ležaj v dobri veri, da je kupil kvaliteten ležaj, v resnici pa dobi nekvaliteten izdelek.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.712
113
pri taščici
Prav, potem pa tožbe prodajalcev poceni neoriginalnih nadomestnih delov(namesto ponaredkov) . Ne bom pisal imen, ker danes te tožijo oziroma gorzijo s tožbo zato ker imaš namen objaviti ime trgovca ki ti je prodal inox dimnik ki je v enem letu postal kot cedilo. Pa ga prodajajo kot inox316, dejansko pa je 314 (ni kislinsko odporen)
Inox dimnik
 
Nazadnje urejeno:

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Jaz sem nekaj casa nazaj razbil zunanje levo ogledalo...sem kupil najceneje kar se je dalo dobit.....cena je bila 10 eurov...ogledalo(samo steklo) je bilo tudi ogrevano..in je celo delovalo...edino kar je bil res problem je bil ta da ni šlo v original nosilec.Namreč steklo je imelo recimo temu šalico ,ogledalo pa bunkico...in sem moral pobrusit notranjo steno tiste šalice ,da je zadeva skočila noter. Je pa služila svojemu namenu in ni bilo videt razlike.