Poceni dizelaš

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
2.0 dti je eden najslabših dizel motorjev, poleg 1.7 dti in 2.2 dti.

Če tebi dela OK, to še ne pomeni da je to dober motor.

To sem izkusil na lastni koži. (slabost 2.0 dti in doctorzovo hvaljenje taistega motorja)
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
2.0 dti je eden najslabših dizel motorjev, poleg 1.7 dti in 2.2 dti.

Če tebi dela OK, to še ne pomeni da je to dober motor.

To sem izkusil na lastni koži. (slabost 2.0 dti in doctorzovo hvaljenje taistega motorja)

O katerih 2.0dti je govora? od leta 2001 naprej a starejših ?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.750
1.535
113
Super fotke!
smile-1.gif


Kakšen je to hibridni motorni računalnik?
tongue-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
2.0 dti je eden najslabših dizel motorjev, poleg 1.7 dti in 2.2 dti.

Če tebi dela OK, to še ne pomeni da je to dober motor.

To sem izkusil na lastni koži. (slabost 2.0 dti in doctorzovo hvaljenje taistega motorja)

O katerih 2.0dti je govora? od leta 2001 naprej a starejših ?

Šlo je za letnik 2003, tip motorja y20dth. Za starejši tip motorja vem, da je imel še težave s pregrevanjem.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.979
2.270
113
imel sem x20dth in y20dth oba sta mi delala brez problema eden je imel čez 300000km kos em ga prodal drugi nekaj več kot 200000km z obema pa sem naredil po 100000km
pri obeh sem zamenjal 7 krat olje in filtre, oba sta se najbolje obnesla z leclerc extralube 5-40 oljem za diesel motorje kar je pomenilo stroške materiala za servis 45eur plus vsakič tadrugi še 15 za mikro filter. Torej oba sta bila vzdrževalsko nezahtevna. Pri x20 sem zamenjal še vse 4 ogrevalne svčke in pri y20 sem moral zamenjati senzor obratov na glavni gredi cca 50eur.
to so bili vsi stroški ki sem jih imel z obema motorjema.
Če pokomentiram še občutje v teh 6 letih. Iskreno nikoli nisem podvomil oz bil v strahu da me bosta kje pustila na cedilu. Pri temperaturah -20 do -25 sem se pripeljal v službo medtem ko so moji renault nov avto kolegi ostajali doma. Slišal že za probleme o bosch pumpi vendar sam nisem imel takega slučaja. Motor drugače ni noben biser 100 konjev ki jih ima ta motor v obeh verzijah sigurno ni nek presežek vendar za moje potrebe je bil zadosti. Poraba pri obeh na nivju 6 litrov. aha zdej se m se spomnil še ene stvari na x20 sem zamenjal še eno vakum cevko in elektromagnetni ventil oboje skupaj z delom je bilo na nivoju 100eur.

toliko od mene o teh motorjih... no na vprašanje ali bi še vzel tak motor je odgovor pozitiven
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Citat:
Uporabnik netko pravi:
imel sem x20dth in y20dth oba sta mi delala brez problema eden je imel čez 300000km kos em ga prodal drugi nekaj več kot 200000km z obema pa sem naredil po 100000km
pri obeh sem zamenjal 7 krat olje in filtre, oba sta se najbolje obnesla z leclerc extralube 5-40 oljem za diesel motorje kar je pomenilo stroške materiala za servis 45eur plus vsakič tadrugi še 15 za mikro filter. Torej oba sta bila vzdrževalsko nezahtevna. Pri x20 sem zamenjal še vse 4 ogrevalne svčke in pri y20 sem moral zamenjati senzor obratov na glavni gredi cca 50eur.
to so bili vsi stroški ki sem jih imel z obema motorjema.
Če pokomentiram še občutje v teh 6 letih. Iskreno nikoli nisem podvomil oz bil v strahu da me bosta kje pustila na cedilu. Pri temperaturah -20 do -25 sem se pripeljal v službo medtem ko so moji renault nov avto kolegi ostajali doma. Slišal že za probleme o bosch pumpi vendar sam nisem imel takega slučaja. Motor drugače ni noben biser 100 konjev ki jih ima ta motor v obeh verzijah sigurno ni nek presežek vendar za moje potrebe je bil zadosti. Poraba pri obeh na nivju 6 litrov. aha zdej se m se spomnil še ene stvari na x20 sem zamenjal še eno vakum cevko in elektromagnetni ventil oboje skupaj z delom je bilo na nivoju 100eur.

toliko od mene o teh motorjih... no na vprašanje ali bi še vzel tak motor je odgovor pozitiven

S kod pa si, da maš tako nizke temperature?
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
2-3 leta nazaj smo imeli tak mraz.

Drugače pa na avtorja teme - če kupuješ tak avto mislim da je najbolje da kupiš od nekoga poznanega, da poznaš zgodovino avtomobila, ker pri taki starosti bogve kolikokrat je bil števec vrnjen
wink-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik netko pravi:
imel sem x20dth in y20dth oba sta mi delala brez problema eden je imel čez 300000km kos em ga prodal drugi nekaj več kot 200000km z obema pa sem naredil po 100000km
pri obeh sem zamenjal 7 krat olje in filtre, oba sta se najbolje obnesla z leclerc extralube 5-40 oljem za diesel motorje kar je pomenilo stroške materiala za servis 45eur plus vsakič tadrugi še 15 za mikro filter. Torej oba sta bila vzdrževalsko nezahtevna. Pri x20 sem zamenjal še vse 4 ogrevalne svčke in pri y20 sem moral zamenjati senzor obratov na glavni gredi cca 50eur.
to so bili vsi stroški ki sem jih imel z obema motorjema.
Če pokomentiram še občutje v teh 6 letih. Iskreno nikoli nisem podvomil oz bil v strahu da me bosta kje pustila na cedilu. Pri temperaturah -20 do -25 sem se pripeljal v službo medtem ko so moji renault nov avto kolegi ostajali doma. Slišal že za probleme o bosch pumpi vendar sam nisem imel takega slučaja. Motor drugače ni noben biser 100 konjev ki jih ima ta motor v obeh verzijah sigurno ni nek presežek vendar za moje potrebe je bil zadosti. Poraba pri obeh na nivju 6 litrov. aha zdej se m se spomnil še ene stvari na x20 sem zamenjal še eno vakum cevko in elektromagnetni ventil oboje skupaj z delom je bilo na nivoju 100eur.

toliko od mene o teh motorjih... no na vprašanje ali bi še vzel tak motor je odgovor pozitiven

No, da ti opišem še mojo izkušnjo z y20dth.
Natančno en mesec po nakupu crknila bosch pumpa. Pumpo je kril prodajalec, jaz sem plačal premontažo, takrat so zamenjali tudi vakuum cevke (cca 250 eur).
Čez kakšnih 9-10 mesecev so se začele težave s hladnimi zagoni (zunanja temperatura okrog 0 do -5, avto sicer garažiran). Menjana baterija, preverjen zaganjač, zamenjane ogrevalne svečke. Pomagalo je, če sem pred zagonom dal kontakt 2x ali 3x, da je bolj segrelo svečke.
Potem EGR. 2x plačal čiščenje (mislim da nekje 50 eur), potem so mi rekli, da nov stane 700 eur. Na koncu kupil v angliji za polovico cene, premontiral sam.
Iz neznanega razloga mi enkrat ni hotela vžgat. Ne z mojim ključem, ne z rezervnim. Na servisu so ugotovili, da:
1. moj ključ sploh ni imel noter čipa
2. rezervni ključ ni bil vprogramiran (ob nakupu sem avto poskusil zagnati z obema ključema)
Tako da so mi prodali nov ključ (cca 70 eur) samo za to, da so ven vzeli čip + delo za vse skupaj sprogramirat. Ne vem koliko je bilo vse skupaj.
Proti koncu mi je crknila še ključavnica v zadnjih vratih, ampak je potem nisem menjaval.
Servise sem delal na cca 15k km. Skupaj sem v dveh letih naredil cca 60k km.
Aja, poraba pa po BC 6 in nekaj, realno 6,5 - 7 litrov. Šlo pa ni nikamor, na živce mi je šel tudi kratek menjalnik (na AC v 5 prestavi pri 120 km/h cca 3000 obratov).
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Rabljenega. Uvoz s potrjeno servisno knjigo in kajpak magičnimi skoraj 120k km. Ti si kupil novega? Če ne, potem ne pametuj. Dobro veš, da se že kar nekaj časa večina dizlov (skoraj ne glede na letnik) prodaja s 120k km na bogve koliko podlage. Jaz sem ga vzel zato, ker je prodajalec nudil še 1 mesec garancije. Vzel sem na leasing, polog preko 50%.
V bistvu zdaj razmišljam. Oba avta, ki sem ju imel na leasing, sta mi delala velike probleme. Zdaj ko sem se tega rešil (pa tudi prej, ko še nisem imel leasinga), problemov ni več
smile-1.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Kupiš rabljen uvožen avto potem pa govoriš kako je zanič. Neveš niti koliko je bilo prevoženega, ali je bilo olje v 100.00km sploh kdaj menjano......

Sicer je tudi moj uvožen ampak so ga najprej trije mehaniki pogledali. Če bi pa imel tvoje izkušnje bi rekel da so me nategnili pri nakupu in ne da je avto zanič.

Sem pa že omenil, za tak denar je najbolje od kakega prijatelja kupiti, vsaj veš kakšen je avto.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Čakaj, a nimam pravice povedat svojega mnenja? Pa ne pretiravaj s temi menjavami olja in podobnim. Čisto enak riziko imaš z avtom, ki ga kupiš od prijatelja oziroma iz slovenije. Jaz od prijatelja ne bi kupil, niti ne bi prijatelju prodal.
Če ti je že cresh napisal, da gre pač za krš od motorja in ti potem tudi priložil slike, potem najbrž ve, o čem govori. In to, da ti nimaš težav še ne pomeni, da gre za dober motor. Mene so dizli razočarali, tako jtd kot dti. Tdija nisem imel in ga tudi ne nameravam imet.
Meni se je vse skupaj zamerilo, tebi pač dela. In nisem tak paranoik da bi vlekel avto k trem mehanikom in potencialno zapravljal denar za preglede avta, ki ga na koncu morda sploh ne bi kupil.
Jeepa tankam in vozim, edina izredna zadeva do zdaj je bil senzor za 100 eur, ki sem ga sam zamenjal v 15h minutah. Potrebujem zanesljivo vozilo in opelca je bila pač vse prej kot to.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ker nisi bil paranoik si drago plačal
tongue-1.gif
sicer nisem tudi jaz, samo je pač tako naneslo da so bili 3je mehaniki zraven hehe.

Katerega jeepa imaš? Men je tud všeč
wink-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Hehe, se ne obremenjujem več s tem. Kar je bilo je bilo.

Sicer pa grand cherokee, 2001.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
No.. jaz sem včasih lastil Astro 1.7 DTi. Tolk denarja koliko je ta avto pojedel ni noben. Saj ne rečem, rjavela ni, amortizerji, ležaji, turbina, alternator etc OK. Motor? ŠIT, ŠROT ma... Opla nikoli VEČ!
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Tako kot reno tudi opel in dizl NO GO !!!
To je že od nekdaj še iz stare asconne kjer je bil 1.6 motor živ krš