Citat:
Uporabnik netko pravi:
imel sem x20dth in y20dth oba sta mi delala brez problema eden je imel čez 300000km kos em ga prodal drugi nekaj več kot 200000km z obema pa sem naredil po 100000km
pri obeh sem zamenjal 7 krat olje in filtre, oba sta se najbolje obnesla z leclerc extralube 5-40 oljem za diesel motorje kar je pomenilo stroške materiala za servis 45eur plus vsakič tadrugi še 15 za mikro filter. Torej oba sta bila vzdrževalsko nezahtevna. Pri x20 sem zamenjal še vse 4 ogrevalne svčke in pri y20 sem moral zamenjati senzor obratov na glavni gredi cca 50eur.
to so bili vsi stroški ki sem jih imel z obema motorjema.
Če pokomentiram še občutje v teh 6 letih. Iskreno nikoli nisem podvomil oz bil v strahu da me bosta kje pustila na cedilu. Pri temperaturah -20 do -25 sem se pripeljal v službo medtem ko so moji renault nov avto kolegi ostajali doma. Slišal že za probleme o bosch pumpi vendar sam nisem imel takega slučaja. Motor drugače ni noben biser 100 konjev ki jih ima ta motor v obeh verzijah sigurno ni nek presežek vendar za moje potrebe je bil zadosti. Poraba pri obeh na nivju 6 litrov. aha zdej se m se spomnil še ene stvari na x20 sem zamenjal še eno vakum cevko in elektromagnetni ventil oboje skupaj z delom je bilo na nivoju 100eur.
toliko od mene o teh motorjih... no na vprašanje ali bi še vzel tak motor je odgovor pozitiven
No, da ti opišem še mojo izkušnjo z y20dth.
Natančno en mesec po nakupu crknila bosch pumpa. Pumpo je kril prodajalec, jaz sem plačal premontažo, takrat so zamenjali tudi vakuum cevke (cca 250 eur).
Čez kakšnih 9-10 mesecev so se začele težave s hladnimi zagoni (zunanja temperatura okrog 0 do -5, avto sicer garažiran). Menjana baterija, preverjen zaganjač, zamenjane ogrevalne svečke. Pomagalo je, če sem pred zagonom dal kontakt 2x ali 3x, da je bolj segrelo svečke.
Potem EGR. 2x plačal čiščenje (mislim da nekje 50 eur), potem so mi rekli, da nov stane 700 eur. Na koncu kupil v angliji za polovico cene, premontiral sam.
Iz neznanega razloga mi enkrat ni hotela vžgat. Ne z mojim ključem, ne z rezervnim. Na servisu so ugotovili, da:
1. moj ključ sploh ni imel noter čipa
2. rezervni ključ ni bil vprogramiran (ob nakupu sem avto poskusil zagnati z obema ključema)
Tako da so mi prodali nov ključ (cca 70 eur) samo za to, da so ven vzeli čip + delo za vse skupaj sprogramirat. Ne vem koliko je bilo vse skupaj.
Proti koncu mi je crknila še ključavnica v zadnjih vratih, ampak je potem nisem menjaval.
Servise sem delal na cca 15k km. Skupaj sem v dveh letih naredil cca 60k km.
Aja, poraba pa po BC 6 in nekaj, realno 6,5 - 7 litrov. Šlo pa ni nikamor, na živce mi je šel tudi kratek menjalnik (na AC v 5 prestavi pri 120 km/h cca 3000 obratov).