Poceni dizelaš

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik yamahafazer pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Ob bo pa kurilca not vlival pa bo mel "finančno" porabo 2L, zdaj pa to premagaj če lahko.

Lahko pa nafto ukrade pa bo zastonj....
bonk.gif


Lahko pa po štacunah nafehta olje od krompirčka, prefiltriraš, in se voziš 0€/100km, če se že grema da more bit legalno
in đabe.

Premagat pri porabi cenovno starega dizla (2k) je nemogoče.

Lih sn dunajskega spohal pridi po dva deci...
 

HotSatan

Pripravnik
12. feb 2011
666
0
16
Je faca. Ko piše o LPG, računa vsako peezdarijo zraven, še verjetnost, da mu bo avto v zrak vrglo, ko piše o dizlu, pa ni nobenih problemov, on bi pa po gostilnah fehtal rabljeno olje, njegov čas je naenkrat nič vreden, ker bi to doma filtriral, verjetno je še v bloku doma, pa si predstavljaj, kako bi kovinske sode vlačil po stopnicah gor in dol, 15 kvadratna dnevna soba pa naenkrat laboratorij.
hysterical-1.gif
 

B81

22. jul 2007
37.714
10.980
113
KSZ

@all:

Kje pa delate vi? En naklepa 200 k, drugi naklepa 300 k km....pa to imate avte po 10 let v lasti ali res delate v Novi Gorici, doma ste pa v Stopercah pri Majšperku?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.153
6.966
113
pri taščici
To je 3-4 ure dnevno v avtu, ce pa za vikende avto pociva pa 5ur dnevno.pa morajo biti relacije, ne drkarija po mestu. Po lj cel dan ne naredis 300km.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.153
6.966
113
pri taščici
Sicer pa pri oplu raje glej pleh kot motor. Ceprav od cca 2000 leta dalje se mi zdi da je nekoliko bolje? Oziroma pri vseh dizlih za 2 jurja, ker motor bo povsod loterija.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Vsak dan v LJ in nazaj + opravki... torej najmanj 100 km dnevno... Za vikend kak izlet. Pa si zračunaj. Avto mam v povprečju 7-8 let, ker je čista zguba denarja avto menjat na 3-4 leta... Zdej ali ti delaš res pod 10 000 kilometrov letno ali pa menjaš pleh na 2-3 leta... Ali pa se voziš z busom in maš dober avto v garaži oz. pred bajto zato, da so sosedje zavistni
smile-1.gif
Drugače tvojega komentarja res ne razumem....

LP
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
In kaj je potem takega, da nekdo v 6-7 letih recimo naklepa 200 ali celo 300k kilometrov? Jaz jih delam na leto vsaj 30 000 ali pa 35 000 pa se vozim relacijsko Tržič-Ljubljana. Torej nobena velika razdalja. Torej v6- ih letih gladko 200 000 km.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
2.0dti in vzdržljiv motor in ugodno vzdževanje negre skupaj. ni to nek biser na katerega bi se lahko zanesel da bo delal in delal

Meni že 100.000km ni crknila niti ena stvar, tako da nevem. Verjetno ste vsi vozili neke uvožene z pol milijona kilometrov.

Sam ga ne šparam, nikoli ne čakam da se ogreje, ne kuri nič olja, poraba je 100% mestna (ker avto uporabljam več ali manj samo za v službo) 6 litrov, na dopust po avtocesti pa polno naložen 5,5. Avto imam že 6 let pa sem dal za popravila 40 eur (ena manšeta pa pokrovček za olje). No, menjal sem še hladilnik ki mi ga je predrl kamenček ampak to ne štejem med okvare.

Nekdo me je vprašal glede 6 litrov olja - ponavadi sem jih vlil 4,5 litra, zadnji servis pa kar 6 čeprav nevem kam sem jih nalil toliko. Zdaj ali se je kubatura motorja konkretno povečala, ali pa so me v trgovini nategnili, čeprav sem kupil 1 litrske kantice (6 kantic po 1 liter). Je bilo tudi meni sumljivo, ampak se nisem obremenjeval preveč za neko poceni olje.

LP
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Doctorz; pri tvojem motorju me je strah VP 44 pumpe.

Torej hodiš po svetu peš? V drugih avtomobilih imaš za veliko več stvari za skrbeti.

Sicer mi je pa vseeno kaj bo ali bi avtor te teme kupil, sem zgolj podal svoje mnenje oziroma izkušnje.

Nemorem reči da je opel 2.0dti dober za kakšno ultra udobno vožnjo, ker to ni. Je glasen, do 2000 turbina ne dela, ampak jaz v tem vidim samo plus. Zjutraj ko je -10 stopinj se vsedem v avto in lepo po omejitvah 50kmh po mestu, turbina sploh ne dela tako da se nič ne sekiram da bi crknila zaradi delovne temperature ali kaj podobnega
smile-1.gif
, pa še dosti glasna mašina je. AMpak za tako poceni prevozno sredstvo, za v službo in nazaj je odlična. Aja pa še pozabil sem omeniti da ima servis na 30.000km. Velikega servisa sploh ni.

Kar se pa tiče tiste izjave, da vleče samo do 3600 obratov je samo laž, ker 2.0dti je 16V mašina in vleče do rdečega polja, mislim da jo je nekdo zamenjal za VW, kjer je res pri 3500 konec veselja.

LP
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Aja pumpa je pa od 300 do 600 eur pri nas, to je res drago, samo poglej si cene za ostale avtomobile ali kakšne druge rezervne dele.

Drugače kar se vseh avtomobilov tega cenovnega ranga tiče, je povsod polno rezervnih delov na odpadih tako da se jaz s tem ne obremenjujem. ko mi je šel hladilnik so na servisu hoteli 550eur za cenejšega, brez dela. Sem šel k popoldancu pregledal, zrihtal hladilnik, zamenjal, nafilal klimo za 180eur.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
VW 2.0 TDI praviš, da vleče samo do 3500rpm? No te, ki sem jih do sedaj vozil , so tudi dalje, za druge pa nevem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.503
5.796
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Drugače kar se vseh avtomobilov tega cenovnega ranga tiče, je povsod polno rezervnih delov na odpadih tako da se jaz s tem ne obremenjujem.

najdi za 2.0dti pumpo in šobe na odpadih
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Še slikovni material, kaj se dogaja s temi motorji zaradi slabe zasnove (poleg odpovedi turbin, EGR, visokotlačne VP44 črpalke ter seveda hibridnega motornega računalnika). Slikano kakšno leto, dve nazaj ... se ne spomnim več točno, gre le za enega izmed mnogih primerov.







 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.503
5.796
113
evo slikano 3 mesece nazaj
2.0 dti
IMG005.jpg


ta avto se je pa odpiral ker je glava počla in skoraj dokončno škripnila pumpa
 
Nazadnje urejeno: