Po menjavi gum nazaj na letne slišim oscilacijo

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Ne, takole šššŠŠŠšššŠŠŠ. Frekvenca šŠ-janja se povečuje s hitrostjo avta oz. z upočasnitvijo. Najbolj je opazna pri cca. 57km/h, pri npr. 100km/h zgine.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Poskušaj še z vožnjo v ovinek, pri 57kmh, če bo to kaj vplivalo na zvok, ampak obvezno desni in levi ovinek.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.246
5.636
113
Kaj pa ce bi razdru celjust tm k teb sssssSSsss pa namazu vodila.....pa namazu zadnji del ploscice.....da bo lepo lavfal pa da ne bo interference ko ploscica mal drajsa po disku (tud ko ne bremzas mal drajsajo)

Etak je to pametno nardit vsaj 1x na leto....jst to nardim ob menjavi gum
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Kako točno pa se to naredi? Prvič slišim, da je to pametno storiti 1x letno...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Gume so Michelin Energy Saver 215/55/R17 in so tovarniške, torej, bile so že na novem avtu.

Takšen zvok se je pojavil tudi na mojih mišelinkah, zadaj desno.

Sem mislil, da je ležaj, ali kaj sličnega, na koncu se je pokazalo, da je guma malo izgubila obliko (nič ni vibriralo ali kaj podobnega, vse normalno razen zvoka) oz. da je svoje oddelala.

Po menjavi gum, vse spet bp.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Zanimivo.

Potem lahko andy preveri to tako, da enostavno pač zamenja kolesa (sprednja <->nazaj) in opazuje, če se je izvor zvoka prestavil, potem zna res biti guma...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kaj pa ce bi razdru celjust tm k teb sssssSSsss pa namazu vodila.....pa namazu zadnji del ploscice.....da bo lepo lavfal pa da ne bo interference ko ploscica mal drajsa po disku (tud ko ne bremzas mal drajsajo)

Etak je to pametno nardit vsaj 1x na leto....jst to nardim ob menjavi gum

Ne vem, kako ima to narejeno Ampera, vendar za razliko od ostalih avtomobilov, ki sem jih do sedaj imel, se drajsanja ploščic ne sliši. Verjetno ima kakšen povraten feder, ki jih potegne narazen, da čim bolj zmanjša taka nepotrebna trenja, ki bi skrajšala električni doseg.
Sicer pa je zvok drugačen od zvoka drajsanja ploščic po disku.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Gume so Michelin Energy Saver 215/55/R17 in so tovarniške, torej, bile so že na novem avtu.

Takšen zvok se je pojavil tudi na mojih mišelinkah, zadaj desno.

Sem mislil, da je ležaj, ali kaj sličnega, na koncu se je pokazalo, da je guma malo izgubila obliko (nič ni vibriralo ali kaj podobnega, vse normalno razen zvoka) oz. da je svoje oddelala.

Po menjavi gum, vse spet bp.

Tudi jaz slišim od zadaj desno! Ampak guma ima za sabo samo cca. 8.000km in je profil kot nov, stara pa manj kot leto.

Se tako nepravilno obliko vidi na centrirki? Bojim se, da so jo nepravilno skladiščili in da je zaradi tega zgubila obliko.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Ni fora v profilu, moja je tudi lepo zgledala, tam tovarniška mišelinka je pri kakšnih 15.000km neke zvoke začela spuščat, nikjer se ni nič posebej videlo, očitno pa ni bila več povsem okrogla.

Do 60.000 sem tako vozil, potem menjal in ok.

Ker vmes sem mel avto na rednem servisu pa sem rekel kaj to ruži, sva se vozila s serviserjem, da je slišal.
Vzeli so dol, pogledali ležaj (bp), zavore (bp), samo guma.

 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Aha, torej si se še naprej vozil brez problema. Ok, samo da vem, da ne bi smelo to biti nič takega. Hvala!

Domnevam da, če jo zavrtimo na centrirki, da se tam opazi to nepravilno obliko?
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Če centrirka nič ne pokaže, jim reči naj ti, začasno, zamenjajo gume, toliko da vidiš, če se zvok seli skupaj z gumo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Pred njimi sem gor imel zimske Continentalke, kjer tega zvoka ni bilo. Je pa res, da sem imel Continentalke na svojih alu feltnah.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Če je res kriva guma, potem to ni normalno, zahtevaj neko vračilo ali pa menjavo. Saj že to, da se je pri eni pojavil zvok, kaže na to, da je nekaj abnormalnega z njo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Ok, ampak če bi zahteval menjavo, ali lahko zahtevam menjavo obeh, ker imam občutek, da ne bo najbolje, da bo ena guma v paru, ki je že naredila 8000km na sprednjih kolesih, druga pa nova?
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.457
146
63
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
To ne bi smel biti problem. Skrbi me, da so jih napačno hranili čez zimo in da bi postal kolotek gume neenakomeren.

Za gume pa res ni treba bit doktor da jo pravilno skladiščis, sploh ce je na feltnah...

Jaz mislim da tukaj malo pretiravas, avto jepopolnoma tih in logično slišiš vsako pikico.. lahko da veter drugače potuje kot na prejšnjih gumah,...itd...razlogov je nešteto.

Premakni gume iz leve na desno oz naprej nazaj,pa bos videl kje je težava,ceprov jz zares ne vidim neke težave...sploh če je zvok takih tih da ga mikrofon nebo posnel...vklopi radio pa je, ne pa da je tok tiho v avtu kot da je kdo umrl
grin1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Če maš jajca, nalimaj kak starejši telefon na notranjo steno blatnika in snemaj. Lahko ga tudi dvigneš z dvigalko in zarotiraš gumo, pa boš videl, kaj dela....itd
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Nisem bral vseh odgovorov, ker jih je preveč. Mislim pa da ne boš dosegel nič, ker po mojem mnenju niti nimaš kaj doseči. Zakaj? Vzrok je v tem, da ni malo gum, ki se obrabljajo na ta način, da začnejo tulit. Med njimi so npr tudi zimske f7 ali kaj so že od dobrega leta. Sam lahko preveriš profil na gumah, ali je enakomerno obrabljen ali ima na enem delu rob. Druga stvar je da nikakor nimata obe gumi popolnoma enakega obsega. Zato se ena vrti malce hitreje kot druga in zato se zvok med eno in drugo spreminja, kar ti slišiš kot ene vrste oscilacijo. Sem sam že tudi doživel enake stvari, pa sem gume hranil doma in vem kako so bile shranjene, se je pa to vedno pojavilo ko so bile že delno izrabljene.
Skratka, moje mnenje je da nimaš kaj doseči, ker ni v bistvu kriv nihče, razen mogoče tvoj avto (ki je mogoče neenakomerno izrabil gume) ali pa pač ponesrečen profil gume.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Nekdo je kriv, ker to je nenormalno početje, če je kriv avto, je kriv proizvajalec avta in se od njega terja odgovornost.

Vedno je nekdo kriv in odgovoren, no...vsaj bi naj bil, edino če je v igri "višja sila"
wink-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Slabo si bral po mojem mnenju. Naj da gume nazaj kot so bile (zadnje spredaj, sprednje zadaj) in naj poroča. Se mi zdi, da dokler bo avto vlekel, tega efekta ne bo. Mogoče bo pri zaviranju ali v prostem teku, kar pa samo potrjuje mojo teorijo. Sem to že večkrat doživel.

Pa tudi avto - odvisno koliko je star, kako je nastavljena optika itd. Lahko je avto vztok, ampak ali je zato nujno kriv proizvajalec? Dovolj je en robnik, pa avto ni več tak kot je bil dan iz tovarne.