Po Italiji sedaj legalno 150 km/h

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Hvala bogu. Avtomobili gredo naprej, omejitve pa še iz časa katrc in zastav.
bonk.gif
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.497
122
63
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Hvala bogu. Avtomobili gredo naprej, omejitve pa še iz časa katrc in zastav.
bonk.gif

Refleksi in pamet pa se kar ista ostaja...
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Tudi če refleksi ostajajo isti, probaj se ustavit s katrco ali zastavo pa z katerimkoli avtom iz 2010. Računalniki so tudi 50000000x hitrejši kot leta 96 pa zato še ne uporabljamo windows 95 danes. Če gre tehnika naprej naj gredo tudi omejitve in naj se skrajša čas od A do B.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
ni napredovala samo tehnika, napredovala je tudi količina prometa. eno je, če se ti voziš 150+ po suhi, prazni AC na sončen dan, drugo je, če se voziš po polni AC na deževen dan. tako se boš bistveno prej zakantal v nekoga, ki bo skočil pred tebe s hitrostjo 100, ker bo slabše ocenil tvojo hitrost.
drug vidik je pa onesnaževanje okolja. pred leti sem bral študijo, da je hitrost na AC omejena na 130 tudi zato, ker pri večini avtomobilov poraba pri hitrostih nad 120 začne strmo naraščati
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Ja, pri jajčkih ala Corsa 1.2 16V
smile-1.gif


Pri kruzerjih tipa 2.0 D je poraba pri 130 km/h nižja kot med jajcanjem po mestu
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.497
122
63
Ni ista primerjava. Lahko naredijo avto ki gre 300 in se ustavi v 3 sekundah, kako to na cloveka vpliva pa ostaja vedno isto.
Tehniko lazje prilagodis kot pa ljudi. Po sloveniji z razliko med 130 in 150 izgubis na cajtu najvec 10min, po statistiki nesrec pa mnogo vec.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Kolikor vem je zavorna pot odvisna od reakcijskega časa in sposobnosti avta ter hitrosti (pa še trenja itd ampak pustimo to). Torej tudi če reakcijski čas ostane isti, se pot zmanjša. Torej se z novim avto vseeno ustaviš prej kot s katrco/trabantom/warburgom/zastavo...
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.497
122
63
Reakcijski cajt ne ostane isti ce visas hitrost. S krajsanjem cajta zavorne poti pri vecjih brzinah se telo tudi bolj obremeni. Ce se pri 70 zaletis v steno je zavorna pot 0 in ti zna ze kak organ odtrgat. No to je karikiranje, samo hocem povedati, da z izboljsanjem tehnike in pleha je se vedno clovek tisti faktor pri kateremu ne mores iti v nedogled navzgor. Pa ne gre pri hitrostih samo za zaviranje, z vecjimi hitrostmi se ne glede na zmogljivost avtomobila zorni kot nasih pogleda manjsa. Statistike so tiste ki govorijo svoje. Z zmanjsanjem hitrostnih omejitev za x% se stevilo smrtnih nesrec zmanjsa za 2*x%. Kljub temu da vozim vedno dost hitreje kot so omejitve se mi zdi 130km/h kar v redu. Se zmeri bojo ljudje vozili preko omejitev. Ce jo das na 200 bodo vozili 220 itd.
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.237
45
48
offline
mene zanima naslednje, ce je kdo slucajno kje kaj prebral... nemcija ima odseke avtocest, kjer ni omejitev in me zanima, koliko je visji procent nesrec zaradi hitrosti napram ostalim odsekom, kjer so omejitve.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.097
16.267
113
Citat:
Uporabnik ahmed pravi:
Reakcijski cajt ne ostane isti ce visas hitrost.

halo?
confused-1.gif


seveda ostane enak, samo vmes prevoziš večjo razdaljo kot pri manjši hitrosti. v vsakem primeru pa boš potreboval npr. 0,5s da zahodiš pedalko....


je pa res da bo folk vedno vozil nad omejitvijo....
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.497
122
63
Reakcijski cas NI enak pri velikih hitrostih. Pri malih je cca 1s pri povprecnemu cloveku saj normalno spremlja okolico.
Pri visjih hitrostih je clovek neopazeno v vecjem stresu, manj okolice opazi zaradi manjsanja zornega kota ipd in se zaradi tega posledicno daljsa.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V principu se oža vidno polje. Hitreje ko voziš, možgani bolj filtrirajo podatke in jih mečejo stran, ker jih ne morejo sprocesirat. Fokus je pa v center vidnega polja in ta se vse bolj oža s hitrostjo. Problem je potem, ker možgani ne opazijo določenih nevarnosti. Oči vidijo, možgani pa zavržejo.
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.097
16.267
113
ok, s tem se strinjam, če človek ne prilagodi svojega spremljanja okolice povišani hitrosti (in to se nebi smelo dogajat), v tem primeru se lahko dejansko malce podaljša ta reakcijski čas. da je pa povprečn 1s je pa dost slabo....
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
seveda ostane enak, samo vmes prevoziš večjo razdaljo kot pri manjši hitrosti. v vsakem primeru pa boš potreboval npr. 0,5s da zahodiš pedalko....
0,5 s nima nihče, je bolj okoli 1 s.

(odvisno sicer kaj in kak točno meriš)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Še ena sekunda je optimistična, ko vidiš folk s telefonom v roki, ko te šiša na avtocesti...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.097
16.267
113
to pa definitivno... osebno sem imel v mislih 97+% zbranost na vožnjo + nadpovprečno sposobnega voznika (povprečen je itaq hlod).