Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Garancije na dele podvozja itak ne bo, ker v kolikor kaj najdejo, bo to posledica mehanske poškodbe zaradi udarne jame recimo ...
Pri Kii menjajo stabilizatorje in ležaje v garanciji.
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Garancije na dele podvozja itak ne bo, ker v kolikor kaj najdejo, bo to posledica mehanske poškodbe zaradi udarne jame recimo ...
Dobro no, eno je razpad delov podvozja samo od sebe ob normalni uporabi. Drugo pa je, če pojahaš udarno jamo z renomirano znamko vozila.Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Garancije na dele podvozja itak ne bo, ker v kolikor kaj najdejo, bo to posledica mehanske poškodbe zaradi udarne jame recimo ...
Pri Kii menjajo stabilizatorje in ležaje v garanciji.
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
kzs
Jaz bi dal avto najprej čipirat. Pa DPF in EGR off obenem.
Če ne bi pomagalo pa še na pooblaščen servis.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
kzs
Jaz bi dal avto najprej čipirat. Pa DPF in EGR off obenem.
Če ne bi pomagalo pa še na pooblaščen servis.
čipira se psa
Ja, saj zato se pa un gor po tleh valja. Čeprav.... tudi izraz "čipa" je mal mimo.Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
avto se čipa
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik RoMeX pravi:
Obišči enga popoldanca da naj za tistih 20e pogleda, vendar naj nič ne rihta, potem pelji na pooblaščenca kjer bodo zadevo zrihtali v garanciji...
Zakaj že prvo k popoldancu?
Avtorju - tja kjer si kupil avto ozr. na pooblaščencu kjer servisiraš avto - razložiti (v zgodbo z gumami se ne spuščaj), testno vožnjo in vztrajati, da odpravijo. Če ne najdejo nič vseeno zahtevaj "zapisnik".
Potem pa mogoče res k popoldancu - samo res k enemu, ki ve kaj dela.
@pbutec: in zakaj ležaji ne bi šli pod garancijo?