Smo pred leti sprobali in plin "dela".
Pogoji: dva FWD športna avta (zelo primerljiva, ne pa popolnoma enaka), temperatura je bila okoli 35 stopinj, gor civilne gume enakih dimenzij.
Oba napumpana na enak hladen pritisk, po par krogih smo pomerili še 1x. Seveda je bil pri enem avtu noter plin, pri drugem normalen zrak. Merili smo le prednje gume. Od tule naprej so cifre zelo iz glave,s e ne spomnim več točno, ampak oba avta sta začelo okoli 2,7, plinski je končal na 3,1, uni z zrakom pa na 3,8. S "plinskim" sem nato naredil še en 2 kroga, pa tlak ni več rastel, z "zračnim" tega raje nismo več počelil.
Razlog je seveda predvsem vlaga v zraku, ki je v tistem plinu praktično ni.
Pogoji: dva FWD športna avta (zelo primerljiva, ne pa popolnoma enaka), temperatura je bila okoli 35 stopinj, gor civilne gume enakih dimenzij.
Oba napumpana na enak hladen pritisk, po par krogih smo pomerili še 1x. Seveda je bil pri enem avtu noter plin, pri drugem normalen zrak. Merili smo le prednje gume. Od tule naprej so cifre zelo iz glave,s e ne spomnim več točno, ampak oba avta sta začelo okoli 2,7, plinski je končal na 3,1, uni z zrakom pa na 3,8. S "plinskim" sem nato naredil še en 2 kroga, pa tlak ni več rastel, z "zračnim" tega raje nismo več počelil.
Razlog je seveda predvsem vlaga v zraku, ki je v tistem plinu praktično ni.