plin in garancija

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.308
824
113
Plin se "splača" pri vsaj 20kkm na leto in porabo 9+. Premontaže so možne in stanejo od 300-400€, odvisno od proizvajalca, garancija ostane, če je narejeno pri pooblaščencu.
KarEn ve kaj govori. v6 in v8 motorji so za predelavo super, saj prineseš inštalacijo notr v dobrem letu pri porabi 10+L, 200KM, 25kkm letno.

lp
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Po moje je pac povezava v tem, da je pac naftni plin in gre nekako z nafto gor, ce pustimo davke in trosarine vnemar. Zemeljski plin pa zna biti drugacna zgodba.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.750
1.535
113
Je stanje kaj boljše, če gre za sistem, ki v valje vbrizgava direktno plin v tekoči fazi?
tongue-1.gif


Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
Potencialne težave so, ker ležišča ventilov niso namenjena, da so brez hlajenja in mazanja, kar jim omogoča bencin. Pomaga flashlube. Tovarniško narejena vozila na plin imajo ležišča iz drugega materiala.

Google najde veliko zadekov za :

lpg valve seat recession

Zadeva ni nedložna.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.264
340
83
Jaz imam že tretjega osmaka predelanega, na prvih dveh sem med 100-150kkm naredil na vsakem. Je pa Audi mašina (ne FSI) čist neproblematična, tako da 4 leta ni bil problem. Sedaj imam tekočo fazo, zaenkrat dela ko šus. Na moči se nič ne pozna (da bi bilo manj), ampak pri taki začetni moči motorja dvomim da bi 10% manj sploh opazil.
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
113
30
28
ljubljana
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Kaj pa ta.Preverjeno, vgradnja lovato easy start za 1100 eur. Letno delam 10kkm s porabo 10l / 100km.

To pomeni 1000l * povprečje benza letos recimo 1,6 eur = 1600 eur ( 2400 eur v 18 mesecih)
Za plin pa mamo 1050l * recimo 0,9 eur = 945 eur + 1100 eur = 2045 eur ( 2500 eur v 18 mesecih)

Ob predpostavki, da plin in bencin isto rasteta.Kar pa glede na razmere ne drži.Bencin se bolj draži zadnje cajte.

V letu pa pol pokrijem stroške, pol pa gasa. Dobesedno
smile-1.gif


Ne pozabi zraven vštet še bencin, ki ga porabiš preden ti po zagonu motorja preklopi na plin. Pozimi štej vsaj 3km, poleti pa vsaj 1km (tako je pri meni, ko mi preklopi ko ima hladilna tekočina 30°). Pa prištej zraven še tistih par 10e za servis naprave vsakih 20.000km. potem lahko šteješ še to, da boš šel sigurno kdaj še nastavit sistem, kar tudi vzame svoj čas,... Pa tankat je treba hodit točno 1x bolj pogosto kot na benz... Se malo podaljša amortizacijska doba


Lp Pero
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
To maš informacije prav za ta sistem? Lovato Easy fast je novejša izvedba plinskih sistemov.Ima samo 2% izgube.Moraš pa met četrt tanka benza ja. Če se ne motim tudi za ta sistem.
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
113
30
28
ljubljana
Ne, za tega točno ne. Imam pa jaz in vsi, ki jih poznam s plinom in raznoraznimi sistemi podobne številke. 2% izgube česa? Porabo plina imamo vsi precej več kot samo 2% več od porabe bencina.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
2% izgub moči motorja. Pri tvojem sistemu je cifra bližje 10%.Mislim, da lovato tut ne pije tolko več, kot tvoj. Lahko preveriš, kaj maš vgrajeno, da malo primerjam. Hvala!
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.308
824
113
pr men se moč motroja na plin pozna pri hitrosti nad 185km/h. pred tem ni opazno. prekolp na plin se zgodi pri 0C po približno treh minutah mestne vožnje, sedaj ko je topleje pa že po minuti. Preklop se zgodi pri 35C, kar se pri mojem šestvaljniku zgodi zelo hitro.

poraba bencina pred preklopom je zanemarljiva, saj na cel tank 50L plina, porabim manj kot 3L bencina. In dejte si dopovedat, da sistem ni rentabilen, če nardiš 10kkm/letno. Jst jih skor trikrat več.

lp
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
Hvala za info s prve roke.
smile-1.gif
Sej, predvsem mala kilometrina me matra.Zelo verjetno se nem spusto v to.