Plenilec Petrol grozi

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.789
6.988
113
Zakaj pa so pravzaprav uvedli regulacijo tudi na avtocestah? Dosedanja ureditev je bila ustrezna in pravi kompromis. Od državnih parazitov naj raje konkretno udarijo SŽ in podobne luknje brez dna.
To je vprašanje ja. Če nebi bilo prometa, bi črpalkarji samin spustili cene. Tako, da neka matematika stoji za njimi. Če bi jaz bil tranzicijski turist, bi se zagotovo ognil Slovenskim črpalkam in tankal pri Hrvatih. Hec pa je, da tudi oni imajo po večini samo eno ročko regulirane nafte, ostala polnilna mesta so premium draga goriva. Jaz jih imam naštudirane, marsikdo jih nima. Tako na hitro bi rekel, da vlada hoče še kako trošarino potegnit od teh turistov, kjer trenutna cena glede na Avstrijo ne izstopa v plus.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

zoom

Majstr
14. maj 2014
720
255
63
Mal so zgubil kompas.... firma je kao privat, njihove delnice kotirajo.
Če želijo golobi kolhoz naj delnice odkupijo političarji pa delajo zgubo.
Delničarji ponavadi denar vlagajo za DOBIČEK, vsaj normalni
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in uncle_sam

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.495
1.014
113

Posrečeni kapitalisti, a ko pa plenijo potrošnike in prodajajo jajca na črpalkah pa je vse ok.

So pač določene dobrine, ki ne smejo biti brez nadzora, ker kot vidimo kapitalizem nima meja.
Se vidi, da ne razume niti osnov ekonomije, niti gospodarstva.

Verjetno si tipicen volilec Levice ali pa Svobode. Kar taka izjava je se za SD preneumna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi in uncle_sam

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.287
4.724
113
No največji hec pa je, da imajo na AC še strošek najemnine, ki ga plačujejo Darsu in se bi naj jim račun izšel pri 18 centih marže tako da pri marži 9 centov naredijo izgubo.

Izjava na Pop Tv...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
23.410
7.160
113
Morda bo šlo po poti južnih republik bivše skupne države, kjer se jim na razpise za avtocestne črpalke nihče ne prijavi.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.344
1.888
113
41
No največji hec pa je, da imajo na AC še strošek najemnine, ki ga plačujejo Darsu in se bi naj jim račun izšel pri 18 centih marže tako da pri marži 9 centov naredijo izgubo.

Izjava na Pop Tv...
Prvo vse dajatve, potem solastništvo Petrola, potem najemnina Darsu.. Pa to bi jim mogu bit interes, da je na avtocesti čimveč biznisa... Seveda v oni verziji vesolja, ko imamo neko normalno vlado.

Zakaj bi kasiral tujcem, zakaj bi bralnil, da se firme davcno selijo v tujino, če pa lahko naviješ davke srednjemu razredu...
Dobra vlada, tujci jim več pomenijo kot domači.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.933
10.617
113
Sem že nekaj let nazaj napisal. Sem prepričan, da se lahko zelo enostavno izračuna, pri kateri točki znižanja davščin, bi se toliko povečala prodaja goriva poleti s strani tujcev, da bi se nateklo v blagajno več. Imajo v JU dovolj zaposlenih, da lahko to tudi ročno izračunajo. In bi tako tujci tankali pri nas, ne pa na Hrvaškem. Tako pa nimamo nič.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.287
4.724
113
Za določitev "idealne" cene bencina na slovenskih avtocestah, ki bi privabila tranzitne voznike in hkrati ustvarila dobiček, je potrebno upoštevati več dejavnikov.
Trenutne cene goriva v regiji
Najprej si poglejmo trenutne trende cen goriv v Sloveniji in sosednjih državah (na dan 21. junij 2025, cene so okvirne in se lahko spreminjajo):
* Slovenija: V zadnjem obdobju so cene regulirane, vendar se na avtocestah lahko nekoliko razlikujejo od regionalnih cest. Recimo, da je povprečna cena za liter neosvinčenega 95-oktanskega bencina okoli 1,50 € - 1,55 €.
* Hrvaška: Cene so pogosto podobne slovenskim, včasih tudi nekoliko višje, še posebej ob turistični sezoni. Predpostavimo okoli 1,55 € - 1,60 €.
* Italija: Cene so tradicionalno višje. Okoli 1,80 € - 1,90 €.
* Avstrija: Cene so običajno nižje kot v Sloveniji. Okoli 1,40 € - 1,45 €.
* Madžarska: Cene so v zadnjem času volatilne, a so pogosto primerljive ali nekoliko nižje od slovenskih, okoli 1,45 € - 1,50 €.
Strategija določanja cen
Če želimo privabiti tranzitne voznike, moramo biti cenovno konkurenčni predvsem z Avstrijo in Madžarsko, ki sta pogosto prva ali zadnja postojanka za točenje goriva na poti skozi Slovenijo. Hkrati ne smemo biti tako poceni, da bi se izgubil dobiček.
Ključno je najti sladko točko:
* Biti cenejši od sosednjih držav z višjimi cenami (Italija, Hrvaška): To je enostavno dosegljivo.
* Biti konkurenčen z državami z nižjimi cenami (Avstrija, Madžarska): Tu je izziv. Ne moremo biti bistveno dražji od njih, če želimo, da vozniki tankajo pri nas.
Predlog "idealne" cene
Glede na zgornje analize bi se "idealna" cena za liter bencina na slovenskih avtocestah, ki bi privabila tranzit in še vedno omogočala dobiček, gibala v razponu:
1,45 € - 1,49 € na liter.
Obrazložitev
* Zakaj 1,45 €? S to ceno bi bili enaki ali celo nekoliko cenejši od Avstrije in Madžarske, kar bi močno spodbudilo tranzitne voznike, da napolnijo rezervoarje pri nas. Tudi če bi marža na liter bila nekoliko manjša, bi se povečal promet in s tem skupni dobiček.
* Zakaj 1,49 €? To je še vedno zelo konkurenčna cena, ki je pod povprečjem Hrvaške in Italije, ter le malenkost nad Avstrijo. Vozniki bi jo še vedno videli kot privlačno, operaterji pa bi imeli večji manevrski prostor za dobiček.
Dejavniki za povečanje dobička poleg cene goriva
Pomembno je poudariti, da dobiček na avtocestnih počivališčih ni odvisen le od marže na gorivo. Tranzitni vozniki pogosto kupujejo tudi:
* Hrana in pijača: Sendviči, kava, voda, prigrizki.
* Toaletni izdelki in spominki: Manjši artikli, ki prinašajo visoko maržo.
* Cestnine in vinjete: Priročnost nakupa na enem mestu.
* Dodatne storitve: Menjalnice, avtopralnice (če so na voljo).
Zato je ključno, da se poleg konkurenčne cene goriva zagotovi tudi visokokakovostna ponudba in storitve na počivališčih. Čistost, prijazno osebje in dobra izbira artiklov lahko bistveno prispevajo k skupnemu dobičku, tudi če je marža na gorivo nekoliko nižja. Voznik, ki se počuti dobrodošlega in najde vse, kar potrebuje, bo lažje porabil denar tudi za druge stvari.
Ali želite, da pogledamo še kakšne specifične aspekte ali dejavnike, ki bi lahko vplivali na to cenovno strategijo?


Evo minuta pa z gemenijem.

Sedaj pa lahko grem na letni dopust.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.314
3.774
113
Posrečeni kapitalisti, a ko pa plenijo potrošnike in prodajajo jajca na črpalkah pa je vse ok.
So pač določene dobrine, ki ne smejo biti brez nadzora, ker kot vidimo kapitalizem nima meja.
Kaj tvoji "potrošniki" nimajo možganov, oz. jim petrolovci na BS prislonijo pištolo na čelo in prisilijo v nakup.
Levičarji ste pa res bedaki.
.
To z znižanjem cene goriva na AC je pa sploh idiotizem 1. klase.
Slovenci, razen tistih, ki jim je vseeno za €€€ in "neorganiziranih" nimamo prav nobene potrebe točiti gorivo na AC.
Ampak očitno je bilo vseeno toliko "ostalih", da je Petrol s črpalkami na AC dobro služil.
In zdaj je država to z=bala.
Za koji quratz je bilo to potrebno?
Kakšni bedaki.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
19.020
10.129
113
MB
Sem že nekaj let nazaj napisal. Sem prepričan, da se lahko zelo enostavno izračuna, pri kateri točki znižanja davščin, bi se toliko povečala prodaja goriva poleti s strani tujcev, da bi se nateklo v blagajno več. Imajo v JU dovolj zaposlenih, da lahko to tudi ročno izračunajo. In bi tako tujci tankali pri nas, ne pa na Hrvaškem. Tako pa nimamo nič.
ni problem v masi zaposlenih, če majo koga ko zna računat je bolj problem, ker sej veš, matematika je fašistična.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: jest5

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.070
7.492
113
Za določitev "idealne" cene bencina na slovenskih avtocestah, ki bi privabila tranzitne voznike in hkrati ustvarila dobiček, je potrebno upoštevati več dejavnikov.
Trenutne cene goriva v regiji
Najprej si poglejmo trenutne trende cen goriv v Sloveniji in sosednjih državah (na dan 21. junij 2025, cene so okvirne in se lahko spreminjajo):
* Slovenija: V zadnjem obdobju so cene regulirane, vendar se na avtocestah lahko nekoliko razlikujejo od regionalnih cest. Recimo, da je povprečna cena za liter neosvinčenega 95-oktanskega bencina okoli 1,50 € - 1,55 €.
* Hrvaška: Cene so pogosto podobne slovenskim, včasih tudi nekoliko višje, še posebej ob turistični sezoni. Predpostavimo okoli 1,55 € - 1,60 €.
* Italija: Cene so tradicionalno višje. Okoli 1,80 € - 1,90 €.
* Avstrija: Cene so običajno nižje kot v Sloveniji. Okoli 1,40 € - 1,45 €.
* Madžarska: Cene so v zadnjem času volatilne, a so pogosto primerljive ali nekoliko nižje od slovenskih, okoli 1,45 € - 1,50 €.
Strategija določanja cen
Če želimo privabiti tranzitne voznike, moramo biti cenovno konkurenčni predvsem z Avstrijo in Madžarsko, ki sta pogosto prva ali zadnja postojanka za točenje goriva na poti skozi Slovenijo. Hkrati ne smemo biti tako poceni, da bi se izgubil dobiček.
Ključno je najti sladko točko:
* Biti cenejši od sosednjih držav z višjimi cenami (Italija, Hrvaška): To je enostavno dosegljivo.
* Biti konkurenčen z državami z nižjimi cenami (Avstrija, Madžarska): Tu je izziv. Ne moremo biti bistveno dražji od njih, če želimo, da vozniki tankajo pri nas.
Predlog "idealne" cene
Glede na zgornje analize bi se "idealna" cena za liter bencina na slovenskih avtocestah, ki bi privabila tranzit in še vedno omogočala dobiček, gibala v razponu:
1,45 € - 1,49 € na liter.
Obrazložitev
* Zakaj 1,45 €? S to ceno bi bili enaki ali celo nekoliko cenejši od Avstrije in Madžarske, kar bi močno spodbudilo tranzitne voznike, da napolnijo rezervoarje pri nas. Tudi če bi marža na liter bila nekoliko manjša, bi se povečal promet in s tem skupni dobiček.
* Zakaj 1,49 €? To je še vedno zelo konkurenčna cena, ki je pod povprečjem Hrvaške in Italije, ter le malenkost nad Avstrijo. Vozniki bi jo še vedno videli kot privlačno, operaterji pa bi imeli večji manevrski prostor za dobiček.
Dejavniki za povečanje dobička poleg cene goriva
Pomembno je poudariti, da dobiček na avtocestnih počivališčih ni odvisen le od marže na gorivo. Tranzitni vozniki pogosto kupujejo tudi:
* Hrana in pijača: Sendviči, kava, voda, prigrizki.
* Toaletni izdelki in spominki: Manjši artikli, ki prinašajo visoko maržo.
* Cestnine in vinjete: Priročnost nakupa na enem mestu.
* Dodatne storitve: Menjalnice, avtopralnice (če so na voljo).
Zato je ključno, da se poleg konkurenčne cene goriva zagotovi tudi visokokakovostna ponudba in storitve na počivališčih. Čistost, prijazno osebje in dobra izbira artiklov lahko bistveno prispevajo k skupnemu dobičku, tudi če je marža na gorivo nekoliko nižja. Voznik, ki se počuti dobrodošlega in najde vse, kar potrebuje, bo lažje porabil denar tudi za druge stvari.
Ali želite, da pogledamo še kakšne specifične aspekte ali dejavnike, ki bi lahko vplivali na to cenovno strategijo?


Evo minuta pa z gemenijem.

Sedaj pa lahko grem na letni dopust.

Mislim, da je Petrol to ze sam naredil. Najbrz niso random cifer napisali, pa v boben dali. Medtem ko to za nase vrlo premisljene politicne odlocitve tezko recem. Ti imajo pa boben, pa vsak vrze najbolj absurden predlog not, pol se pa zreba. Cist se minfilm od "podarim-dobim" odvrti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in BuDi

dax

Guru
22. maj 2012
1.057
2.283
113
Gt5deosWUAAse3Z.jpg
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.287
4.724
113
Ne vem če je ravno nižja cena za rajo.

Ampak hey Svobodnjak, dajte še cene polnjenja regulirat na AC oziroma povsod, saj je nesprejemljivo koliko profita imajo na prodano Kwh na hitrih polnilnicah, poleg tega pa jim je solhoz od EU ja plačal izgradnjo polnilnic.

Res ni pravično da so samo eni upravičeni do državne regulacije cene, drugi pa ne.

In ja danes grem z Golfom TDI na dopust, ker ste tako lepo znižali cene na AC.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
15.070
7.492
113
Ampak hey Svobodnjak, dajte še cene polnjenja regulirat na AC oziroma povsod, saj je nesprejemljivo koliko profita imajo na prodano Kwh na hitrih polnilnicah, poleg tega pa jim je solhoz od EU ja plačal izgradnjo polnilnic.

Tole mi je najorej na misel prislo ob Petrolovi groznji. Nedolgo nazajse je pisalo kako so od EU pridobili nekaj sredstev in bido naredili ne vem koliko hirrih polnilnic po Sloveniji, Hrvaški, kjerkoli pac so prisotni...

Zanimivo bi bilo videti omejitve oziroma pogoje teh subvencij. Ce morajo samo doloceno število postavit, lahko komplet Slovenijo zaobidejo... Bodo tudi zracunal najbrž, kako se jim to najleps izide...
 

netko

Guru
25. jul 2007
7.145
2.480
113
Za določitev "idealne" cene bencina na slovenskih avtocestah, ki bi privabila tranzitne voznike in hkrati ustvarila dobiček, je potrebno upoštevati več dejavnikov.
Trenutne cene goriva v regiji
Najprej si poglejmo trenutne trende cen goriv v Sloveniji in sosednjih državah (na dan 21. junij 2025, cene so okvirne in se lahko spreminjajo):
* Slovenija: V zadnjem obdobju so cene regulirane, vendar se na avtocestah lahko nekoliko razlikujejo od regionalnih cest. Recimo, da je povprečna cena za liter neosvinčenega 95-oktanskega bencina okoli 1,50 € - 1,55 €.
* Hrvaška: Cene so pogosto podobne slovenskim, včasih tudi nekoliko višje, še posebej ob turistični sezoni. Predpostavimo okoli 1,55 € - 1,60 €.
* Italija: Cene so tradicionalno višje. Okoli 1,80 € - 1,90 €.
* Avstrija: Cene so običajno nižje kot v Sloveniji. Okoli 1,40 € - 1,45 €.
* Madžarska: Cene so v zadnjem času volatilne, a so pogosto primerljive ali nekoliko nižje od slovenskih, okoli 1,45 € - 1,50 €.
Strategija določanja cen
Če želimo privabiti tranzitne voznike, moramo biti cenovno konkurenčni predvsem z Avstrijo in Madžarsko, ki sta pogosto prva ali zadnja postojanka za točenje goriva na poti skozi Slovenijo. Hkrati ne smemo biti tako poceni, da bi se izgubil dobiček.
Ključno je najti sladko točko:
* Biti cenejši od sosednjih držav z višjimi cenami (Italija, Hrvaška): To je enostavno dosegljivo.
* Biti konkurenčen z državami z nižjimi cenami (Avstrija, Madžarska): Tu je izziv. Ne moremo biti bistveno dražji od njih, če želimo, da vozniki tankajo pri nas.
Predlog "idealne" cene
Glede na zgornje analize bi se "idealna" cena za liter bencina na slovenskih avtocestah, ki bi privabila tranzit in še vedno omogočala dobiček, gibala v razponu:
1,45 € - 1,49 € na liter.
Obrazložitev
* Zakaj 1,45 €? S to ceno bi bili enaki ali celo nekoliko cenejši od Avstrije in Madžarske, kar bi močno spodbudilo tranzitne voznike, da napolnijo rezervoarje pri nas. Tudi če bi marža na liter bila nekoliko manjša, bi se povečal promet in s tem skupni dobiček.
* Zakaj 1,49 €? To je še vedno zelo konkurenčna cena, ki je pod povprečjem Hrvaške in Italije, ter le malenkost nad Avstrijo. Vozniki bi jo še vedno videli kot privlačno, operaterji pa bi imeli večji manevrski prostor za dobiček.
Dejavniki za povečanje dobička poleg cene goriva
Pomembno je poudariti, da dobiček na avtocestnih počivališčih ni odvisen le od marže na gorivo. Tranzitni vozniki pogosto kupujejo tudi:
* Hrana in pijača: Sendviči, kava, voda, prigrizki.
* Toaletni izdelki in spominki: Manjši artikli, ki prinašajo visoko maržo.
* Cestnine in vinjete: Priročnost nakupa na enem mestu.
* Dodatne storitve: Menjalnice, avtopralnice (če so na voljo).
Zato je ključno, da se poleg konkurenčne cene goriva zagotovi tudi visokokakovostna ponudba in storitve na počivališčih. Čistost, prijazno osebje in dobra izbira artiklov lahko bistveno prispevajo k skupnemu dobičku, tudi če je marža na gorivo nekoliko nižja. Voznik, ki se počuti dobrodošlega in najde vse, kar potrebuje, bo lažje porabil denar tudi za druge stvari.
Ali želite, da pogledamo še kakšne specifične aspekte ali dejavnike, ki bi lahko vplivali na to cenovno strategijo?


Evo minuta pa z gemenijem.

Sedaj pa lahko grem na letni dopust.
Ne strinjam se geminijem v celosti saj je iz smeri hrvaske cena 1,49 za dizel previsoka
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.314
3.774
113
ni se za čudit
povprečnemu levičarju pade mrak na oči, ko sliši da ima firma dobiček. Če pa je to še privat firma, se pa že brusijo bajoneti.
Levičarji si domišljajo, da oni že dobro vedo koliko dobička je "primerno" za kakšno firmo.
Za njih je 1 mio€ dobička, ki ga naredi npr. kakšen srednji proizvajalec plastičnih oken, enako primerno tudi za Petrol.
Za GEN-I, HSE ipd. so pa seveda drugačni vatli.
Človek ostane brez besed kakšni idioti nam vodijo državo.
.
Kar se pa Petrola tiče bi pa nerentabilne BS, že iz same poslovne logike, itak morali zapreti že prej.
Pa za razmetavanje denarja za razna "sponzorstva" tudi nisem čisto prepričan, če se jim poslovno izplačajo in zaradi tega več prodajo...
...ampak OK jaz nisem marketingar.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad