Pixmania = nateg?

mat1j4

Pripravnik
24. jan 2011
31
0
6
Pozdravljeni,

pred časom sem na www.pixmania.si misleč da gre za uveljavljeno in zaupanja vredno trgovino naročil en zunanji disk, saj je bil s poštnino vred občutno cenejši kot v Sloveniji. Kot način plačila sem izbral bančno nakazilo, ker je to za moje pojme še vedno najbolj zanesljiva in varna opcija, poleg tega pa so sedaj EU nakazila (SEPA) praktično izenačena z domačimi nakazili - tako cenovno kot tudi glede trajanja samega prenosa.

No, naročil in plačal sem že pred tremi tedni, status naročila pa je še vedno "Waiting for your bank transfer". Na pisna sporočila ne odgovarjajo, po telefonu pa mi vsakič povedo, da bodo preverili in me kontaktirali nazaj, kar pa se seveda ne zgodi.

Glede na to, da je sedaj čas izvedbe SEPA plačil večinoma že 1 delovni dan, me zanima, ali naj še čakam, ali pa se naj sprijaznim s tem, da sem bil pač nategnjen?

Je imel kdo podobne izkušnje?

lp
 
Nazadnje urejeno:

xcape

Pripravnik
14. feb 2009
320
0
16
Že lep čas naročujem preko njih pa do sedaj še ni bilo težav. Roba pa v roku 4-ih že pri meni doma. Tako da za pixmanio lahko rečem same dobre stvari.
Podrezaj jih še malo pa ti bodo zagotovo pomagali.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Tudi jaz do sedaj še nisem imel težav od tega 2x plačal tudi preko bančnega nakazila...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Jaz pa še vedno trdim da je SEPA DO 3 delovne dni. Torej lahko je jutri lahko pa je 3 delovni dan.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Poglej si še enkrat nakazilo, preveri vse podatke, če si nakazal pravemu. Če ja, si naroči potrdilo o plačilu in ga posreduj pixmaniji, s čimveč podatki o znesku nakazila itd.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
ČE ni pravi IBAN pa BIC, tako ne gre skozi transakcija, oz že spletna banka zablokira. Dvomim, da bi neko z napako pri "eni številki" zadel račun nekoga drugega, da bi sistem spustil skozi
smile-1.gif
 

mat1j4

Pripravnik
24. jan 2011
31
0
6
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Poglej si še enkrat nakazilo, preveri vse podatke, če si nakazal pravemu. Če ja, si naroči potrdilo o plačilu in ga posreduj pixmaniji, s čimveč podatki o znesku nakazila itd.

Podatke sem 10x preveril in so pravi. Prav tako sem po navodilih vpisal referenčno št. in št. naročila. Posredovati pa jim potrdila žal ne morem, ker nimajo nikjer objavljenega e-mail naslova ali fax številke. Itak sem se namatral, da sem našel spletni obrazec za komunikacijo, ki pa ne dopušča pripenjanja prilog. Poleg tega je ta obrazec narejen po sistemu, da izbereš iz seznama, kaj te muči in lahko dopišeš do 700 znakov. Pa ko bi vsaj odgovorili.

Skratka, customer service je poden oz. ga ni. Očitno se nizke cene morajo nekje poznati...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Jaz pa še vedno trdim da je SEPA DO 3 delovne dni. Torej lahko je jutri lahko pa je 3 delovni dan.

SEPA nakazilo mora biti narejeno isti ali najkasneje naslednji delovni dan. Banke ne smejo zadrževati denarja.
 

ojanez

Fizikalc
2. sep 2007
264
31
28
Meni se je dogajalo isto, ko sem naročil fotoaparat in dodatno opremo (polnilec, baterije, torbica, spominska kartica). Ravno tako kot pri tebi, je dolgo časa v statuso pisalo "Waiting for your bank transfer" oz. nekaj podobnega.
Začel sem težiti po telefonu, v roke pa mi je prišel tudi email naslov ene izmed zaposlenih v "customer care" oddelku, ki je zadolžena za našo regijo. In potem se je štorija šele pričela...
Najprej je rekla, naj pošljem potrdilo o plačilu in sem seveda poslal swift potrdilo, natisnjeno v .pdf format iz ProKlika NLB. Seveda ni bilo dovolj. Nekaj dni kasneje sem na svoji banki zaprosil za njihovo preverjanje in potrditev plačila, ki seveda ni zastonj in sem ji poslal še tega. Še vedno je trdila, da denarja niso prejeli. Po nekaj dneh sem bil že na koncu z živci in sem enostavno klical na banko, kjer imajo v Sloveniji odprt račun in tam zaprosil za potrdilo, da so ta denar prejeli na njihov račun. Na moje začudenje sem to potrdilo tudi dobil
smile-1.gif
Seveda tudi to potrdilo ni spremenilo ničesar, še vedno so trdili, da denarja nimajo. Vsa zgoraj omenjena potrdila so dokazovala, da so denar prejeli naslednji dan po mojem nakazilu.
Izgubil sem živce in znova klical na customer care številko (kot že nekajkrat poprej) in glej ga zlomka, številka več ni bila dosegljiva. Očitno so nekako blokirali mojo številko. Znašel sem se tako, da sem jih priklical preko češke customer care številke. Takrat sem si dal duška in povedal marsikaj, med drugim tudi moje domneve, da denar 100% imajo, saj če lahko jaz preverim na njihovi banki in dobim potrdilo, potem sigurno za denar vedo tudi oni. Dejal sem, da je po moje razlog v tem, da enostavno nekega izdelka ali nekih izdelkov nimajo na zalogi in potem namesto da to povejo, zavlačujejo na ta način, da trdijo, da denarja niso prejeli.
In glej ga zlomka, po dveh ali treh dneh sem prejel obvestilo, da je moja izbrana spominska kartica umaknjena iz prodaje in če jo lahko nadomestijo z drugo. Moje domneve so se tako potrdile. Paket sem nekaj dni kasneje tudi prejel, razliko v cenah kartic + 5 eur za "zamudo pri izdobavi" sem dobil vrnjeno na moj račun.

Na koncu vse dobro, mislim da niso nateguni, vendar njihov način in odnos do strank je pa porazen.

Na PM sem ti poslal email ženske v customer care oddelku. Srečno!
 

mat1j4

Pripravnik
24. jan 2011
31
0
6
Citat:
Uporabnik Morphey pravi:
Mail, ki je objavljen na njihovi strani: partner_pb(at)pixmania.com

Poskusi poslati na tega.
Hvala, sem pošiljal tudi na tega, pa ni bilo odgovora.
 

mat1j4

Pripravnik
24. jan 2011
31
0
6
Citat:
Uporabnik ojanez pravi:
Meni se je dogajalo isto, ko sem naročil fotoaparat in dodatno opremo (polnilec, baterije, torbica, spominska kartica). Ravno tako kot pri tebi, je dolgo časa v statuso pisalo "Waiting for your bank transfer" oz. nekaj podobnega.
Začel sem težiti po telefonu, v roke pa mi je prišel tudi email naslov ene izmed zaposlenih v "customer care" oddelku, ki je zadolžena za našo regijo. In potem se je štorija šele pričela...
Najprej je rekla, naj pošljem potrdilo o plačilu in sem seveda poslal swift potrdilo, natisnjeno v .pdf format iz ProKlika NLB. Seveda ni bilo dovolj. Nekaj dni kasneje sem na svoji banki zaprosil za njihovo preverjanje in potrditev plačila, ki seveda ni zastonj in sem ji poslal še tega. Še vedno je trdila, da denarja niso prejeli. Po nekaj dneh sem bil že na koncu z živci in sem enostavno klical na banko, kjer imajo v Sloveniji odprt račun in tam zaprosil za potrdilo, da so ta denar prejeli na njihov račun. Na moje začudenje sem to potrdilo tudi dobil
smile-1.gif
Seveda tudi to potrdilo ni spremenilo ničesar, še vedno so trdili, da denarja nimajo. Vsa zgoraj omenjena potrdila so dokazovala, da so denar prejeli naslednji dan po mojem nakazilu.
Izgubil sem živce in znova klical na customer care številko (kot že nekajkrat poprej) in glej ga zlomka, številka več ni bila dosegljiva. Očitno so nekako blokirali mojo številko. Znašel sem se tako, da sem jih priklical preko češke customer care številke. Takrat sem si dal duška in povedal marsikaj, med drugim tudi moje domneve, da denar 100% imajo, saj če lahko jaz preverim na njihovi banki in dobim potrdilo, potem sigurno za denar vedo tudi oni. Dejal sem, da je po moje razlog v tem, da enostavno nekega izdelka ali nekih izdelkov nimajo na zalogi in potem namesto da to povejo, zavlačujejo na ta način, da trdijo, da denarja niso prejeli.
In glej ga zlomka, po dveh ali treh dneh sem prejel obvestilo, da je moja izbrana spominska kartica umaknjena iz prodaje in če jo lahko nadomestijo z drugo. Moje domneve so se tako potrdile. Paket sem nekaj dni kasneje tudi prejel, razliko v cenah kartic + 5 eur za "zamudo pri izdobavi" sem dobil vrnjeno na moj račun.

Na koncu vse dobro, mislim da niso nateguni, vendar njihov način in odnos do strank je pa porazen.

Na PM sem ti poslal email ženske v customer care oddelku. Srečno!

Zanimivo. Mogoče je res problem z zalogo. Ampak to bi lahko povedali.

No, tudi če ostanem brez izdelka in brez denarja, bom preživel - skupni znesek je 55 €. Bom pa izredno zadržan do kakšnih večjih nakupov pri njih.
 

Bitch_inside

PEPCA 2007
18. jul 2007
3.608
1
36
Ljubljana
A ta odgovor, ki ga dobiš, da bodo zadevo preverili je automatic reply ali je spodaj podpisana dotična oseba. Napiši jim še en mail, tokrat zagrozi s prijavo na ustrezne službe ali pa nekam na internet daj potrdilo o plačilu in jim pošlji link na to stran, ter potem zahtevaj vračilo denarja. V vsakem primeru pa jim ne pusti teh 55€!

Upam, da uspeš rešiti.

lp
 

mat1j4

Pripravnik
24. jan 2011
31
0
6
Citat:
Uporabnik Bitch_inside pravi:
A ta odgovor, ki ga dobiš, da bodo zadevo preverili je automatic reply ali je spodaj podpisana dotična oseba. Napiši jim še en mail, tokrat zagrozi s prijavo na ustrezne službe ali pa nekam na internet daj potrdilo o plačilu in jim pošlji link na to stran, ter potem zahtevaj vračilo denarja. V vsakem primeru pa jim ne pusti teh 55€!

Upam, da uspeš rešiti.

lp

Najprej sem dobil avtomatski odgovor, čez nekaj časa pa še tegale - žal brez imena in priimka:

Citat:
Dear X,

Thank you for your email.

We apologise for any inconvenience and delay regarding your order with Pixmania.

In reply to your email regarding the follow up of your order, please note that your request has been sent to the validation team, as soon as we have an answer from them, we will get back to you with further information.

We thank you for your patience and understanding while your questions are being looked into further.

If you have any questions please do not hesitate to contact us.



Best regards,
Your customer care agent
Skratka zgolj neko leporečenje, samo da me odpravijo. Potrdilo o plačilu sem jim poslal. Jih bom vsekakor še gnjavil po telefonu in mailu.