Pick up

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
.
2518387-prenos.jpg
 

Priponke

  • 2518387-prenos.jpg
    2518387-prenos.jpg
    7 KB · Ogledi: 190

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Današnji novejši modeli niso tako požrešni in gredo komot pod 10 litrov.
Najbolj prodajan v evropi je Hillux,Nisan ima edini vijačne vzmeti in kao najbolj udoben,starejši imajo probleme z sklopkami in zadnji konec hitro drsi.Idealen avto za tovore do 1 tone.Kombiji imajo večjo površino,vendar pa nimajo zadnjega pogona.Torej odvisno kaj rabiš.

Moti me to,da se zadnji pokrov odpira samo na dol in ne tudi n stran,ker tako je težjo naložit kakšno paleto! Tudi širina zaradi izbočenih kolotekov ni 125 cm kot meri evro paleta !

Kot v informacijo ima Honda ridgeline raven prtljažnik+dodatni prostor pod kesonom. Vendar v evropi ga ni,ker tudi se niso odločili za vgradnjo dizel mašine. Bencinar in pickup pa ne pride v upoštev,ker nam iz pip na teče nafta.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
..S sklopkami...
EU paleta ima mere 80x120.

Ja pač gre samo podolgoma,kontra ne gre kot se normlno nalaga.Širina med koloteki je nekje 110 cm !
uf-1.gif


Pri navarah sem slišal več lastnikov z odpovedjo sklopke precej pod 100 000 km ! Tudi okoli 200 KM v teh tovornjačkih z vklopljenim samo zadnjim pogonom se da kar dobro driftati
grims-1.gif
Problemi so tudi v snegu po delno spluženih cestah kjer tazadnji konec hitro odnese.

Torej v evropi nam prodaja pickupe ki ne gre notri avro paleta,odpiranje vrat je samo na dol in tako moraš imet s seboj eno lojtro,da lahko vstopiš v tovorni prostor! Tudi dvojnega dna ne znajo narest !
Zakaj nekateri to vse imajo vendar na žalost se niso odločili za vgradnjo dizla in prodaje v evropo?

https://www.youtube.com/watch?v=WmNfEUrvfCU



 
Nazadnje urejeno:

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Današnji novejši modeli niso tako požrešni in gredo komot pod 10 litrov.
Najbolj prodajan v evropi je Hillux,Nisan ima edini vijačne vzmeti in kao najbolj udoben,starejši imajo probleme z sklopkami in zadnji konec hitro drsi.Idealen avto za tovore do 1 tone.Kombiji imajo večjo površino,vendar pa nimajo zadnjega pogona.Torej odvisno kaj rabiš.

Moti me to,da se zadnji pokrov odpira samo na dol in ne tudi n stran,ker tako je težjo naložit kakšno paleto! Tudi širina zaradi izbočenih kolotekov ni 125 cm kot meri evro paleta !

Kot v informacijo ima Honda ridgeline raven prtljažnik+dodatni prostor pod kesonom. Vendar v evropi ga ni,ker tudi se niso odločili za vgradnjo dizel mašine. Bencinar in pickup pa ne pride v upoštev,ker nam iz pip na teče nafta.

Hilux je najslabše prodajan pickup v EU. Verjetno najbolj zdržljiv, a z najbolj čudnim položajem za volanom.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.406
5.684
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

oprosti ampak primerjaj mere mondeota z chevy silverado (s tem mam izkušnje nekje 10 let star). In če ti taki avto normano parkiraš v en parking ne samo, da si nadpovprečno super najboljši voznik ampak si kar superman, ma kaj superman nadbožanstvo raje. Nov silvrerado takratek avto ma 5.3m in 2m širine. In zaj boš reko, da ko parkiraš mondeota pred bauhausom imaš še vsaj en meter parkinga viška? Standardni parking pri nas je pa 5,0 x 2,3...
nevem zdaj al ti lažeš, da voziš fullsize puckupa ali pa lažeš, da nimaš problemov s parkiranjem. Odloči se za en odg.

Zakaj bi hotel primerjat neke mere na papirjih? Meni je pomembno samo kako okreten in pregleden je avto. Briga mene za mondeota, moj pick up je širok 2.31m skupaj s špegli verjetno in dolg 5.42m. V bokse kjer lahko parkiraš direkt z nosom naprej ali z ritjo sploh ni problema,

torej če 2.31mx5.42m velik avto parkiraš v box velik 5x2.3m sploh ni nobenega problema. vrata predvidevam da lahko še do konca odpreš in niso preko črte ne?
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.763
1.566
113
Emona / Carnium
Tako, kot si zapisal, je parkiral čez dva parkirna prostora, prečno. Torej nima problema
grin1.gif


Zame so pickupi ene tolk uporabni kot coupe/cabrio makine. Poudarjam, za mene.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:

torej če 2.31mx5.42m velik avto parkiraš v box velik 5x2.3m sploh ni nobenega problema. vrata predvidevam da lahko še do konca odpreš in niso preko črte ne?

Ne vem kako veliki so parkirni boksi, sem pa povedal kako je. Jaz parkiram kjer je pač prost boks, ne vzamem nič prostora sosednim boksom, pridem iz avta ven in tudi nazaj notri... Kaj bi zdaj ti rad? Dokazal, da si že dvanajst let lažem in vseskupaj domišljam al kaj?
bonk.gif

Ne, vrat ne morem vedno popolnoma odpret kadar je v boksu zraven parkiran drug avto. Dvomim, da vsi ostali z drugimi avtomobili to vedno lahko naredijo razen z drsnimi vrati. Ja, verjetno gredo do konca odprta vrata čez črto, če zraven ni avtomobila. O groza!! In kaj zdaj?? Najbolje, da zaradi tega proglasim avto za neuporabnega!!!
bonk.gif
S kakšnimi nepomembnimi malenkostmi si vi ljudje komplicirate življenje?? WTF!? Res neverjetno. Mi je pa vsaj bolj jasno zakaj na forumu odpirate debate z zares kretenskimi vprašanji in problemi. Tudi vprašanja in kompliciranje o nakupu avtomobila. Kaj res nihče več ne upa nekaj narediti ali kupiti brez nasvetov internetnih brihtnežev?
Še enkrat vse sprašujem, zakaj je problem, če se jaz z mojim avtom dobro in z nič večjimi problemi ali celo manj problemi, kot ostali znajdem v prometu v Ljubljani in po ostali Sloveniji ter tudi v tujini in tujih mestih? Kaj bi radi? Izsilili neko priznanje, da lažem in v resnici vsak dan bridko jočem, ker nikoli nikjer ne morem parkirati avtomobila
hysterical-1.gif
Boste potem zadovoljni?
Ljudje ste res močno omejeni v teh vaših glavah. Vse kar ni po vaši omejeni logiki je za vas enostavno nemogoče in potem to omejenost še drugim vsiljujete.
Sicer pa ni čudno, danes rabite že za 4m dolg avto cel kup parkirnih senzorjev pa kamere, da lahko parkirate v čisto navaden parkirni boks
bonk.gif
In takšni pajaci se imajo za šoferje in potem še drugim modrujejo o parkiranju.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
KSZ
Še dokaj redno vozim kot sopotnik v Mazdi 2500. Kar je drugače so širše gume pa ni nobenega poskakovanja. Ko je mokra cesta je pa kr nujno da je 4x4 vklopljen. Zelo bi bil vesel, če bi zbral dinarčke, da bi imel pikapa. Pri Mazdi v normalni vožnji je 10 litrov poraba. V tereni je pa skoraj x2
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Dotična vozila pač niso namenjena ekonomični družinski uporabi. Gre za delovna živinčeta namenjena obrtnikom in podobnim. Slednjemu so primarno namenjena. Družinska uporaba je pa sekundarnega pomena.
In dokler se folk tega zaveda, bo zadovoljen, drugače bo pa jok, zakaj mi avto pije devet litrov, ko mi je prejšnji pet, zakaj vse ropota in se ne da pogovarjat pri avtocestnih brzinah, zakaj sem se v tem ovinku zvrnil na streho pri 70 km/h, ko mi je prejšnji avto pri 90 km/h šel v isti ostri ovinek ...
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Nov Ford Ranger bi bil po moje lahko spodoben družinski avto. 200KM, poraba kakih 8 do 10l. Jaz sem si ga želel tudi zato, da bi pozimi gor dal plug in plužil dvorišče, dovozno cesto in okoliške ceste sosedov. Samo nisem šel toliko raziskovat ali to gre in koliko dela je s plugom.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.406
5.684
113
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Kaj bi radi?

nič drugega kot to, da ne bluziš kak ni problemov s parkiranjem in da parkiraš normalno brez problemov v črte na en sam parking, če je pa avto večji kot standardni parking. Samo to.

Drugače si se pa lepo razpisal. Pravijo ko mački na rep stopiš zamjavka.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik sixpower pravi:
Kaj bi radi?

nič drugega kot to, da ne bluziš kak ni problemov s parkiranjem in da parkiraš normalno brez problemov v črte na en sam parking, če je pa avto večji kot standardni parking. Samo to.

Jah, lej to enostavno ne bom napisal, ker ni res, tako, da ti nehaj bluzit.
Priznam pa, da sem očitno res zabluzil z merami, prepisoval sem podatke iz wikipedije in narobe prepisal. Dolžina mojega pick upa naj bi bila res 5.41m, širina pa le 2m in slab centimeter skupaj z ogledali. Kot sem rekel, s številkami na papirjih se nikoli ne obremenjujem zato tu tudi napaka z moje strani, vedno me zanima izključno realno stanje v praksi in resnično življenje, ne pa teorije in modrovanje po forumih. Tako, da še vedno pravim, parkiranje full size pick upa ni noben bav-bav. Zdaj pa nehaj tečnarit in ti dokaži da jaz govorim neumnosti, če kdaj vidiš moj pick up parkiran, čez več parkingov ali kakorkoli neprimerno in moteče za ostale uporabnike parkirišč, ga pa prosim fotografiraj in tukaj objavi
smirk-1.gif
Prav? Do takrat pa nehaj srati.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Dotična vozila pač niso namenjena ekonomični družinski uporabi. Gre za delovna živinčeta namenjena obrtnikom in podobnim. Slednjemu so primarno namenjena. Družinska uporaba je pa sekundarnega pomena.
In dokler se folk tega zaveda, bo zadovoljen, drugače bo pa jok, zakaj mi avto pije devet litrov, ko mi je prejšnji pet, zakaj vse ropota in se ne da pogovarjat pri avtocestnih brzinah, zakaj sem se v tem ovinku zvrnil na streho pri 70 km/h, ko mi je prejšnji avto pri 90 km/h šel v isti ostri ovinek ...

Tako nekako. Pick up ni tipičen družinski avto in imeti takšen avto, samo zato, da pelješ mulce v šolo, enkrat mesečno na izlet in enkrat letno na dopust... je res rahlo brez veze. Če pa potrebuješ pick upa za delo, hobije in imaš na splošno življenjski stil kjer ti takšno vozilo večkrat pride prav, potem ga lahko komot uporabljaš tudi, kot družinski avto. Tudi iz ekonomičnega razloga je tako bolje, kot kupiti še en avto posebej za družino. A ni tako? Je pa tako, da uporabnost pick upa ugotoviš šele, ko ga res imaš. Kdor ga nikoli ni imel dlje časa tega ne bo razumel.
Sicer kaj pa je družinski avto? Clio? Golf? BMW? Alfa? SUV? ....? Vem, da imajo ljudje vse možne avtomobile za družinski avto ne samo enoprostorce, ki so pač trenutno zelo moderni za družine, ker v reklamah tako pravijo.
rolleyes-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
No treba je tudi vedeti, da je full size pickup iz 90 let manjši od današjega full size pickupa. Tega se kot kaže zaveda tudi Ford zato bodo tudi na oni strani Atlantika začeli prodajati Rangerja:
http://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/news/a31019/ford-bronco-ranger-confirmed-uaw-trump/

Res je, danes so nekoliko daljši, širši pa predvsem zaradi večjih, bolj štrlečih ogledal, no men se še vedno ne zdijo problematični za vožnjo in parkiranje. Je pa spet odvisno za katero izvedbo gre. Nekateri so večji, nekateri manjši. Tudi v 90ih si imel precej podaljšane pick upe z dvojno kabino in dolgim kesonom s preko 6m, ja takšen pick up res ni primeren za dnevne opravke po mestu. Ford Ranger se je v ZDA prodajal že veliko prej, kot v Evropi. Zakaj so vmes prekinili prodajo, ne vem. Dvomim pa, da ima ponovna uvedba Rangerja v ZDA kaj veze z malo večjimi full size pick upi.