Glede na menjavo olja vsakih 30kkm je kar vredu.
Pri 30kkm na interval postane olje kot voda brez mazalnih lastnosti...
Že 100x obdelano. marketing.
Ga ni inženirja na svetu ki bi to predpisal. Vsi zagovarjajo 15-20k. Marketinški oddelek je pa pogruntal, da bi folk raje kupil avto ki ga more majn pogosto servisirat. opel je mel celo na 50k nekaj časa če se prav spomnim. Posledično potegne še določene probleme kasneje v kilometrih in se človek prej odloči za novega ali pa raste prodaja rezervnih delov. Za tistr ki imajo avto 100k km tak nima veze. Bo vso sranje preživel.
Že 100x obdelano. marketing.
Ga ni inženirja na svetu ki bi to predpisal. Vsi zagovarjajo 15-20k. Marketinški oddelek je pa pogruntal, da bi folk raje kupil avto ki ga more majn pogosto servisirat. opel je mel celo na 50k nekaj časa če se prav spomnim. Posledično potegne še določene probleme kasneje v kilometrih in se človek prej odloči za novega ali pa raste prodaja rezervnih delov. Za tistr ki imajo avto 100k km tak nima veze. Bo vso sranje preživel.
Točno tako, taki servisi so predpisani za prve lastnike in mogoče še druge...
Ugled podjetja? Ne se hecat no... Po tejle aferi z izpusti VW ne bi smel nihče niti omeniti, če bi govorili o ugledu... Proizvajalcu pa ni toliko v interesu da naredi avto ki bo delal in delal ampak da čim več zasluži. Zaslužiš pa s poprodajnimi izvengarancijskimi storitvami, ki niso del rednega vzdrževanja in prodajo novih artiklov... Torej tistih 100k bo avto zdržal, itak je dead-meat takoj ko poteče 2 leti od nakupa...
Na forumu se absolutno preveč obremenjujete s tem kako boste avto prodali (še pred nakupom) in kako ga boste servisirali. Če kupite rabljenega želite da je prejšnji lastnik skrbel zanj tipi-topi, ko je vloga obrnjena vas b.k.
Moj prejšnji 2.0 N/A bencinar je po 25kkm intervalu menjave imel še čisto svetlo in lepo viskozno olje...Hermann, seveda je zdrzal 300k na 30k interval, ker si delal dolge fure in brez turbine je. Turbina se vrti cez 200k obratov. Ves, kaj ji dela olje, ki ima za sabo 29k km? Torej, v tvojem primeru je zdrzalo, na drugem motorju s turbino in krajsimi furami ne bi zdrzalo.
Je opel pri hiši s tem servisnim intervalom. s turbino. star 14 let, 230kkm, spustila neka cev za vodo pri cca 100kkm vse ostalo nedotaknjeno.Že 100x obdelano. marketing.
Ga ni inženirja na svetu ki bi to predpisal. Vsi zagovarjajo 15-20k. Marketinški oddelek je pa pogruntal, da bi folk raje kupil avto ki ga more majn pogosto servisirat. opel je mel celo na 50k nekaj časa če se prav spomnim. Posledično potegne še določene probleme kasneje v kilometrih in se človek prej odloči za novega ali pa raste prodaja rezervnih delov. Za tistr ki imajo avto 100k km tak nima veze. Bo vso sranje preživel.
Fordov napredni novi 2.0-litrski motor EcoBlue TDCizagotavlja še izboljšano moč in navor. Njihova vzdržljivost in zanesljivost se odraža v dolgih servisnih intervalih: do 60.000 km ali do dveh let, kar pride nastopi prej. Motorji EcoBlue TDCi so opremljeni z naprednim sistemom za nadzor kvalitete olja, ki spremlja vaš način vožnje in vas opozori na morebitno poslabšanje kakovosti olja, s čimer zaščiti motor.
Je opel pri hiši s tem servisnim intervalom. s turbino. star 14 let, 230kkm, spustila neka cev za vodo pri cca 100kkm vse ostalo nedotaknjeno.
Fino je, da imajo novi po 5+ let garancije, to ze malo omili strah pred pokvarljivostjo.