Brez skrbi, da znajo. Samo se jim ne izplača.Tukaj bi dodal samo eno opombo. Sramota za koncern, da ne zna narediti več kot samo 1,2 trivaljni motor. .
Saj pa imaš oh in sploh močne in zelene PHEVe .Tukaj bi dodal samo eno opombo. Sramota za koncern, da ne zna narediti več kot samo 1,2 trivaljni motor. In to tiščijo v vse segmente, 208, 308, 2008, 3008, Opel Astra, Mokka, Grandland, in še kaj sem pozabil. Saj niso vsi ti avti namenjeni za v trgovino.
Nabiranje nesnage na ventilh še niso indentificirali. To še pride.Identificirani sta bili dve težavi, ki naj bi bili odpravljeni. Prva je bila z lomom svečk, zamenjali so proizvajalca. Druga povezana z zobatim jermenom, ki je v olju. Tu naj bi bile težave pri kratkih vožnjah in predolgim servisnim intervalom.
Imaš, za 10 jurjev dražje, da o beta verzijah teh sklopov sploh nebi govoril.Saj pa imaš oh in sploh močne in zelene PHEVe .
Torej ne ustreza za kaj drugega kot 208 in Corso.1.2 Puretech 130 z 8 st. avtomatikom zadostuje za 208, 308, 2008, za večja vozila pa odvisno od uporabe in obremenitve vozila.
PHEV bodo kmalu s strani EU dobili nov problem - zapoved, da v mestih delajo izključno na elektriko. Kar bo veselo, saj se jih preko 50% šlepa samo na nizke davke, le redko kdaj vidijo vtičnico, posledično so tudi emisije prvenstveno fosilne.Kolikor vem so se lani električarji šteli 2x oz. so bile še neke druge ugodnosti.
Tesli prihodki od co2 kolikor vem konkretno padajo, saj proizvajalci že uspešno vpeljujejo PHEVe in EV. Zato jih pa tudi tako vsiljujejo.
Sicer ne vem kako je z tem CO2 sranjem, ampak mene kot kupca to en qurc briga. Če so problem CO2 kuponi, pa naj mi jih vračunajo v ceno avta. Ne pa da naslednja ponudba 10 jurjev dražja za PHEV, ki niti ne veš če bo preživel garancijsko dobo, kajšele 10 in več let.Samo en motor je najbrž zato, ker je verjetno danes kar umetnost razviti in masovno prodajati močnejšega bencinarja in obenem brez prevelikega goljufanja zadostiti CO2 oslarijam za celotno proizvodnjo.
Ko sem jaz v začetku leta 2020 šel dvignit enega službenega pežoja, sem med čakanjem opazoval, tabelco s CO2. Samo eno vozilo je imelo tam co2 pod 95 g. Vseeno so potem čudežno zadostili zahtevam EU po meji 95 g kot povprečje flote. No, to v bistvu velja za vse proizvajalce.
Mi imamo dve 308 (prejšnji) s tem motorjem. To se lepo pelje s tem motorjem, ni pa najmočnejši avto na cesti. Imata pa avta premalo km (dobrih 50.000), da bi se lahko pogovarjali, če gre to za neko zanesljivo tehniko ali ne.
To verjetno misliš na SLUŽBENA VOZILA, ki so bila zaradi tega deležna določenih oprostitev.PHEV bodo kmalu s strani EU dobili nov problem - zapoved, da v mestih delajo izključno na elektriko. Kar bo veselo, saj se jih preko 50% šlepa samo na nizke davke, le redko kdaj vidijo vtičnico, posledično so tudi emisije prvenstveno fosilne.
Zanimivo je da 4 cilindrski bencinc sploh ni na voljo kot samostojen agregat, ampak vedno v kombinaciji z elektriko...Sicer ne vem kako je z tem CO2 sranjem, ampak mene kot kupca to en qurc briga. Če so problem CO2 kuponi, pa naj mi jih vračunajo v ceno avta. Ne pa da naslednja ponudba 10 jurjev dražja za PHEV, ki niti ne veš če bo preživel garancijsko dobo, kajšele 10 in več let.