Peugeot 1.2 puretech mlinček kuri olje

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.779
7.248
113
No, pol ti ne ostane vec kaj dosti kot kitajci, ki so sele toliko casa prosotni pri nas, da se ni bilo časa za ugotavljati felerje.

Janezi, ki so nezmotljivi, zal ne delajo avtov, vsi ostali pa delajo napake. Oziroma, kdor dela, ta gresi. kaj sledi pol, je pa lahko stvar debate. Ali se popravljajo ali se pometajo...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Izključen uporabnik
23. jul 2008
42.824
5.389
113
Že pri "navadnih" motorjih, dizel posebej, je zaželjeno, da se pri določenih km sname karter ter se ga očisti, spotoma pa seveda tudi sesalni koš..presenečeni bi bili, koliko usedlin se nabere kljub rednim menjavam olja in filtra.

Problem je ker vsi v tej temi vemo da so v preteklosti vse znamke znale izdelovat nepriblematične motorje ki se niso razleteli in žrli olja....

Tukaj ne gre samo za downsizing....ampak zraven še za dodaten downgrade na vseh področjih....od motorja menjalnika do infotamenta...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony, novaa in igi

jezek

Guru
24. jul 2008
4.056
1.726
113
Gre za to, da cakamo prvega, kateremu bo jugoslovanski servis psa zamenjal motor zastonj...vse ostalo je bv
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.413
6.646
113
Problem je ker vsi v tej temi vemo da so v preteklosti vse znamke znale izdelovat nepriblematične motorje ki se niso razleteli in žrli olja....

Tukaj ne gre samo za downsizing....ampak zraven še za dodaten downgrade na vseh področjih....od motorja menjalnika do infotamenta...
Dejansko so za to krivi samo in izključno CO2 kuponi. Ne Stelantis ne VW ne Renault. Vsak pač po svoje lovi norme. Plačujemo pa mi, koristi pa nobene.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

brane_new

Guru
10. feb 2008
17.535
2.628
113
V povezavi z zobatim jermenom:

1744461272881.png
1744461379841.png
1744461298568.png
 
  • Wow
  • Všeč mi je
Reactions: BLABLABLA in novaa

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.796
225
63
Problem je ker vsi v tej temi vemo da so v preteklosti vse znamke znale izdelovat nepriblematične motorje ki se niso razleteli in žrli olja....

Tukaj ne gre samo za downsizing....ampak zraven še za dodaten downgrade na vseh področjih....od motorja menjalnika do infotamenta...

gre za namenoma vgrajene napake v tehniko (beri motor, menjalnik ...) z namenom, da stranka ob okvari (ki so prakticno programirane na dolocen cas ali km) kupi nov avto (ker popravilo starega ekonomsko ni smiselno ...)

in vsi mislijo, da z nakupom novega avtomobila dobijo boljse materiale, tehnicno bolj dovrsene resitve, hkrati pa se ne zavedajo, da je v novejsih avtomobilih se vec predprogramiranih napak, material je oslabljen do te mere, da ne zdrzi vec casa, kot je predvidena zivljenska doba avtomobila. in ta doba je samo (pred leti se je govorilo o tej stevilki) 7 let.

recimo AGM akumulator. cena je 3x visja od navadnega akumulatorja, pogosto je potreben priklop na racunalnik, zivljenska doba se je razpolovila, mi lastniki avtomobilov pa spet izpademo kot najvecje budale
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.468
1.006
113
Žena vozi P208 tri leta. Res je, da se vozi bolj malo, ampak do danes nobenih težav. Pred časom sem dokupil jamstvo in sicer do leta 2030. (se pravi 8 let od dneva nakupa). Avto je in bo redno servisiran na pooblaščenem servisu in se mi jebe za jermen. Bodo pač v jastvenem roku zamenjali motor, oz. kar koli bo potrebno, če gre kaj narobe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: guardy in igi

jezek

Guru
24. jul 2008
4.056
1.726
113
gre za namenoma vgrajene napake v tehniko (beri motor, menjalnik ...) z namenom, da stranka ob okvari (ki so prakticno programirane na dolocen cas ali km) kupi nov avto (ker popravilo starega ekonomsko ni smiselno ...)

in vsi mislijo, da z nakupom novega avtomobila dobijo boljse materiale, tehnicno bolj dovrsene resitve, hkrati pa se ne zavedajo, da je v novejsih avtomobilih se vec predprogramiranih napak, material je oslabljen do te mere, da ne zdrzi vec casa, kot je predvidena zivljenska doba avtomobila. in ta doba je samo (pred leti se je govorilo o tej stevilki) 7 let.

recimo AGM akumulator. cena je 3x visja od navadnega akumulatorja, pogosto je potreben priklop na racunalnik, zivljenska doba se je razpolovila, mi lastniki avtomobilov pa spet izpademo kot najvecje budale
No, ravno agmji naceloma drzijo 8 plus let. Seveda na avtih, kjer je povnivna elektronika pravilno implementirana
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.949
1.646
113
Dejansko so za to krivi samo in izključno CO2 kuponi. Ne Stelantis ne VW ne Renault. Vsak pač po svoje lovi norme. Plačujemo pa mi, koristi pa nobene.
Ja, do neke mere. Ampak glavni greh je jebivetrskost proizvajalcev.

Okoljsko regulacijo (nekoč je bila še kar pametna, danes je pa pač debilna, kaj čmo) poznamo že zelo dolgo (v Am. se je začela že leta 1970) in takrat so vsi Am. proizvajalci kolektivno glumili glivo - nihče ni šel v dizajn novega motorja iz nule, ki bi poskušal ujeti nove eko norme, vsi so delali polovične ukrepe. Danes so to enoredne verige (BMW), jermeni v olju (PSA), takrat pa so šli delati motorje, ki so delali z mejno skorajda prerevno mešanico bencina. In takratni avti so zato še kar nekako delali kot novi, ko so bili stari nekaj let so pa dejansko crkovali (ne samo v leru) kar med vožnjo. To je trajalo celo desetletje, Ameri pa še dobro pomnijo kolektivno paniko, ko jim je avto crknil na AC za brez veze. Problem se je zares rešil šele z uvedbo katalizatorjev (najprej v primitivni obliki, ki so ji rekli termalni reaktor (btw. v Am. so jih konec 80ih dograjevali celo v yugote), nato pa običnimi tri steznimi kot jih poznamo danes).

Če se ob današnji regulaciji ne da delati normalno zanesljivih avtov (ne verjamem, ker japončki teh problemov nimajo; povsem ista scena je bila v Am. sredi 70ih tudi z japonskimi avtomobili, ki so tako lahko šele resno vstopili na trg) z ICE motorjem, potem naj grejo pa masovno na hibride ali pa BEV.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.711
1.277
113
Celje
Žena vozi P208 tri leta. Res je, da se vozi bolj malo, ampak do danes nobenih težav. Pred časom sem dokupil jamstvo in sicer do leta 2030. (se pravi 8 let od dneva nakupa). Avto je in bo redno servisiran na pooblaščenem servisu in se mi jebe za jermen. Bodo pač v jastvenem roku zamenjali motor, oz. kar koli bo potrebno, če gre kaj narobe.
Si mi dal idejo… nisem vedel, da se da kasneje dokupiti.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.977
2.650
113
Dobro vas striženo. Pooblaščenci vam prodajajo drage servise, dokupujete garancije, da se lahko vsaj malo manj v strahu vozite, kdaj bo zaropotalo. Pa se sploh splača to, a ni nov motor + menjava dobra 2k eur?
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
782
406
63
Dobro vas striženo. Pooblaščenci vam prodajajo drage servise, dokupujete garancije, da se lahko vsaj malo manj v strahu vozite, kdaj bo zaropotalo. Pa se sploh splača to, a ni nov motor + menjava dobra 2k eur?
8 let po 300€ na leto pa ene 2x vmes "tavelik" servis po 500, je tudi že švoh 3k€,... Kolk pa stane doplačilo za podaljšano garancijo?
Torej ta motor 2x plačaš, enkrat v rednih servisih, drugič pa še k ti priznajo kulanco.
 
  • Všeč mi je
  • Ljubezen
Reactions: sad in Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Izključen uporabnik
23. jul 2008
42.824
5.389
113
Motorja pa vseskp tolk skp...da ga z levo roko ščupaš vn iz lesenga zaboja...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.711
1.277
113
Celje
Dobro vas striženo. Pooblaščenci vam prodajajo drage servise, dokupujete garancije, da se lahko vsaj malo manj v strahu vozite, kdaj bo zaropotalo. Pa se sploh splača to, a ni nov motor + menjava dobra 2k eur?
Sem res v dilemi...

Uporabnost avta (5008 Hdi) za moje potrebe, pod črto lahko še vedno samo pohvalim. Se pa bliža 4. letu in pač jamstva ne bo več.
Bi menjal predvsem zaradi potencialnih težav o katerih berem in se mi načeloma ne da ukvarjati z njimi. Po drugi strani pa sem z avtom res zadovoljen.

In imam dve varianti.
Doplačam nekih 450eur za dodatno leto jamstva. (Servis na 80k sem pravkar plačal 285eur. Nekako še sprejemljivo za pooblaščenca.)
Ali pač pustim in popravljam na svoje stroške, če gre kaj narobe.


Sem se pa celo sprehodil po salonih. Kaj je podobnega? Kodiak s ceno 50k+?
Potem se raje malce prilagodim in grem počasi na elektriko. Bi mi odgovarjalo tudi iz stališča davkov... nova Y bi bila verjetno čisto OK.