Seveda je. 1.2 puretech 130 EAT8Tole ni 1.2 Puretec motor
Seveda je. 1.2 puretech 130 EAT8Tole ni 1.2 Puretec motor
On je Branetu odgovarjal. Brane je dal komplet za 1,6 16V.Seveda je. 1.2 puretech 130 EAT8
Ne trdim da ni "namočen" v olju,. "Namočen" si razlagam, da je spodnja jermenica z jermenom, delno potopljena v karter z oljem. V karter se steka nesfiltrirano olje z opilki in nesnago iz motorja. Jermen zagrabi umazano olje in ga potegne do zgornje jermenice, v skupni prostor glave motorja z odmično gredjo,. Če to imajo tako rešeno, ni čudno, da se jermen prehitro obrablja.Jermen je namočen v olju.
Glede na to da se jermen obrablja in delci končajo v olju, le ti pa mašijo sito na črpalki, benti, jaz nebi okleval z menjavo olja.Olje in filtri niso težava, ker se redno menjavajo. Jermen bi se preventivno menjal, zaradi predolgega intervala, katerega navaja servis. Samo jermen.
Kaj te BK? Pooblaščenec je zamenjal vse kar je treba in garancija na motor laufa do 10 let, če ni je to njihov problem.Edino malo mi je čudno, da je pri tebi jermen in garnitura 140€, zgoraj je dal pa en predračun za 330€. Me zanima ali so na pooblaščencu menjali vse kar morajo.
Mogoče zato ker ne bom delal na pooblaščencu in me zanima kaj kdo zamenja in kaj je potrebno zamenjati.Kaj te BK? Pooblaščenec je zamenjal vse kar je treba in garancija na motor laufa do 10 let, če ni je to njihov problem.
PS: kaj ste tako zapeli za to menjavo olja? Saj je logično, da to (preventivno) delaš zraven rednega servisa kamor spada menjava olja in filtra. Dodaten strošek je teh 500€ + reden strošek 200-300€.
In potem pozabi na 10 letno garancijo!Mogoče zato ker ne bom delal na pooblaščencu in me zanima kaj kdo zamenja in kaj je potrebno zamenjati.
Sem že zdavnaj pozabil. Ne bom ga 10 let servisiral na pooblaščencu.In potem pozabi na 10 letno garancijo!
Junija 2024 je bil račun na pooblaščenem servisu z1 1.2 130 KM tak:
Poglej priponko 95611