petrol diesel

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.128
91
48
Svojega avta ne tankam NIKOLI na Petrolu (že zaradi tega ne, ker takoj začne črno kaditi, kar se na ob točenju na ostalih črpalkah ne dogaja), službenega pa zaradi Magne izključno tam. Moj kresne zmeraj, službeni v petek pri -24 ni niti trznil.
Po dvanajsturnem odtajanju v garaži, sem mu samo pokazal ključ in je delal ko singerca.
 

mario

Pripravnik
5. avg 2007
527
0
16
Citat:
Uporabnik Nobody pravi:
OMV nafta gre preko -20 al celo -25

to pa ni res. redko gre čez -20.
MOL ova pa gre - 28 ali pa celo -32.
danes je veliko tovornjakov ostalo na parkirišču kateri tankajo na omv. temperatura -18
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Poskusi še s filtrom..sploh če že dolgo ni bil menjan.

Je pa res, da svoje čase,ko sem jaz vozil Fiatovega dizla, da so bili podobni simptomi ob zmrzovanju nafte..vžgal je, samo ga je potem pobralo..sploh, ko si se enkrat odpravil na pot. Pa sem vlivam noter XY število adtitivov... pod -10°C ni bilo variante da si se kam pripeljal (edino dokaj uspešen aditiv je bil od Fuchsa - liter flaša, razni Castroli, Liqui Moly & Co. ni bilo efekta).

super, hvala! Vec kot dobrodosle izkusnje :D
kje pa dobim tega Fuchsa?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.144
667
113
ksz... skoz tankam na petrolu in še nikol doslej se mi ni zgodilo, da avto nebi vžgal. res je da je kdaj paq kdaj težje vžgal, vendar še zmeraj je. je pa tudi res da ko je fejst mrzlo, da rajši 3krat pogrejem prej mašino pa pol do konca zaverglam. opažam pa letos, da malo težje vžiga zdle ko je tk mrzlo zaradio akumulatorja ker je le 5 let star, pa na testu aku. mi je pokazalo da ima še nekje 60%moči.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.978
2.267
113
v 6 letih od kar imam dizla ne vem če sem 5 krat tankal drugje kot na petrolu, v vseh teh letih se mi še nikoli ni zgodilo da mi avto nebi vžgal pa ni nikoli v garaži, živim pa v območju kjer je ponvadi najmanj pet stopinj hladneje kot v ljubljani... moje mnenje je da je za težave nevžiganja v teh razmerah prej kriv avto kot pa gorivo. Filter nafte menjam ob vsaki menjavi olja posledično tudi težav z vodo nimam strošek zanemarljiv težav pa nikoli in nikdar in kot sem že v eni temi rekel sodelavci prijatelji so imeli vedno probleme v teh razmerah z renaultom (več njih) in eden z tdijem
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
393
2
18
Fuchs aditiv sem dobil pred leti od Olefa. Če ne pa pokličite na Fuchs, pa naj povejo kdo od zastopnikov ga ima. Sam imam tudi dobro izkušnje z njim.
Nafta na črpalkah pa sedaj po novem mora biti do -20 in nič več. Res pa je, da ponavadi dajo še malo rezerve, MOL baje še malo več.
Jaz tankam zaenkrat skozi na agipu-Arclin. Je pa ene 3-4 leta nazaj v Mb in okolici obstalo eno mrzlo jutro kar preko 100 vozil, takrat so potem zakon spremenili, da mora nafta zdržati do -20, prej je bilo -15 samo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik netko pravi:
v 6 letih od kar imam dizla ne vem če sem 5 krat tankal drugje kot na petrolu, v vseh teh letih se mi še nikoli ni zgodilo da mi avto nebi vžgal pa ni nikoli v garaži, živim pa v območju kjer je ponvadi najmanj pet stopinj hladneje kot v ljubljani... moje mnenje je da je za težave nevžiganja v teh razmerah prej kriv avto kot pa gorivo. Filter nafte menjam ob vsaki menjavi olja posledično tudi težav z vodo nimam strošek zanemarljiv težav pa nikoli ...

Bi rekel, da imaš prav. Ker vozim stalno nove avte, pa nikoli nisem imel problema. Recimo prav ta vikend, 2.0 TDI CR. -17, pa pozabil sem, da je dizel, pa ga kresnil brez predgretja. Dve sekundi, pa je vžgal ... Seveda Petrolova nafta, drugje razen v tujini itak ne tankam (Magna ...)
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Se pridružujem. Solidno zasnovan in vzdrževan avto nima problemov z gorivom. Večina jih ima že ogrevane filtre goriva zato se v njih naj ne bi tvorili kristali parafina, ki bi filter zamašili.

Pri zelo nizkih temepraturah je lahko prvi problem pri dizlih akumulator, takoj za tem pa neredno menjan filter goriva. Če je v njem voda jo je malce problem raztopiti pri -20 stopinjah
smile-1.gif


Jaz že celo večnost vozim dizle, pozimi se občasno srečam tudi s temperaturami pod -15 stopinj pa vseeno nisem še nikoli imel težav z gorivom.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ja, samo v Sloveniji so dizli za ta poceni folk. Filter goriva se menja, ko se avto zaustavi, hladilno tekočino ko sistem zarusta in začne puščat, motorno olje se kupi v Hoferju in menjava pod kozolcem na 30.000 km in tako naprej ...

Ogo
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Nasploh imamo Slovenci slab odnos do svojih vozil. Premnogokrat sem opazil zanimiv fenomen. Avto se redno čisti od zunaj, dosti manj redno od znotraj, pri servisih pa se varčuje. Dokler je avto v garanciji se še drži servisnih intervalov in pooblaščenih servisev, kasneje pa iz tega neredko nastane prava umetnost varčevanja. Neoriginalni deli, nepooblaščeni serviserji, menjave tistega kar je "nujno", prej ali slej pa menjava avta, ko začne nagajati saj po logiki povprečnega Slovenca avto ni več avto, ko ima na števcu več kot 150.000 km.

No, ob takšnem vzdrževanju se je res treba vprašati, če je pametno kupiti slovenski avto s 150.000 km.

Skratka, 20.000 EUR za avto se najde, največkrat na kredit ali lizing, za vzdrževanje se pa stiska. Od tu tudi stalne debate o tem, da določen avto pije pol deci manj na 100 km. Najbolj smešno je, ko se s tem problemom ukvarjajo lastniki 50.000 ali 100.000 EUR vrednih vozil. Štekam, da poraba zanima lastnika Clia ali Ceeda, ne pa da poraba zanima lastnika BMW 5, po možnosti novega.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
Svojega avta ne tankam NIKOLI na Petrolu (že zaradi tega ne, ker takoj začne črno kaditi, kar se na ob točenju na ostalih črpalkah ne dogaja), službenega pa zaradi Magne izključno tam. Moj kresne zmeraj, službeni v petek pri -24 ni niti trznil.
Po dvanajsturnem odtajanju v garaži, sem mu samo pokazal ključ in je delal ko singerca.

A si ti tudi opazil to? Slab vžig? Črn dim? Tudi tebi ob prehodu iz 2 prestave v 3 pri 1052 obratih malo cukne in čutiš da se avto trudi ampak vseeno nima prave moči? A si SLUČAJNO tudi ti tankal na Petrolu?
hysterical-1.gif


Svaka ti čast, res si strokovnjak!
zmaga.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
----------------------
Ko smo že pri rednih servisih...jaz sem pa čisto razočaran nad njimi.

Peljal Polota po 1 letu (in ravno narejenih 15.000 km) na uradni servis (zaradi garancije) in je vse kar so naredili, da so zamenjali olje in oljni filter.

Jaz na Passatu na vsakih 15.000 sam menjam Olje + oljni filter, zračni filter, filter kabine (do pred kratkim tudi naftni filter...ki sem ga zdaj zamaknil na vsako 2 menjavo oz. 30.000 km).

Tako da...bi lahko vsaj te osnovne zadeve (filtri + olje) zamenjali v kompletu.

In potem naj bi bila avto, ki je bil servisiran na uradnem servisu 'referenca' za dober nakup? Hm, hm.
-----------------------

Glede Fuchsa..ne spomnim se več točno kje sem ga nabavil (takrat še ni bilo 'zimske' nafte, tako da je bil aditiv pod - 10 stopinj že skoraj nuja). Mislim pa..da sem ga v BTC-ju, Hala A, klet (takoj prvi vhod s Šmartinke, ko se spustiš po stopnicah).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Hja Vincent tako žal je... tudi meni za Audija piše v servisni da se naftni filter menja na 60.000km ostali filtri pa tudi tam okoli 30.000km razen oljni se menja vsak servisni interval torej 15 ali 30k km!

Lp
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Vincent, o kakovosti storitev SLO uradnih servisev ne bom presojal. Verjetno so boljši in slabši, posploševanje pa ni dobro. Osebno zaupam servisnim navodilom proizvajalca. Verjetno ve, kaj je primerno za vozilo, ki ga je zasnoval in izdelal.

Drugače pa ja, v servisni knjigi najraje vidim žige uradnega servisa, ki jim verjamem še bolj, če so priloženi računi servisa.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Da pa je vse avtentično pa je fino da stranka s svojim Nokia telefonom dan danes še snema kako avto servisirajo kaj?
smile-1.gif
Eni malo pretiravate s temi žigi... Kaj ti pomaga če je avto servisiran vsakih 15k km če ga pa vozi žival? Jaz sem še vedno mnenja da je treba ob nakupu avto temeljito pregledat in tako potem vidiš koliko je ura... Moram priznat da jih zelo zelo zelo malo poznam ki ne bi delali osnovnih servisev....
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Jaz pa kar nekaj. Dokler so bili v tisti dve letni garanciji so še šli dvakrat na servis. Pri 60.000 km, ko je poteklo dve leti, pa se je veselica končala. Naslednji servisi so že bili pri raznih popoldancih in drugih serviserjih, ki niso pooblaščeni s strani proizvajalca. Predvsem zato ker je kao ceneje. Če k temu prištejemo še iskanje neoriginalnih delov, je slika popolna. Neoriginalne dele pa se išče predvsem pri menjavah, kjer so originalni deli večje vrednosti. Pri filtrih za gorivo se nihče ne ukvarja s tem.
Pomembno je, kako je avto vožen, so pa avti zdržljive zverine. Jaz recimo v avtu nimam fetiša. Vozim ga kot delovno orodje, pogosto tudi krepko nad omejitvami, s pedalom do tal (pospešek), skratka dinamično. Večina ljudi me presoja kot "dinamika".

Kljub temu vsa moja bivša vozila vozijo brez posebnosti. Kar nekaj sem jih prodal sorodnikom, vem, kaj se z njimi dogaja in doslej še nihče ni imel resnih okvar, ki bi kazale na posledice dinamične vožnje. Praktično vsi moji bivši avti so sedaj že med 150.000 in 200.000 km in delajo brezhibno. So pa bili vsi redno vzdrževani na pooblaščenih servisih, skladno z navodili proizvajalca, včasih celo nekaj 1000 km prej, kot je bil zapovedan servisni interval. Tega se držim še sedaj in BMW vozim na servis na vsakih 22-25.000 km. Ne čakam na 30.000.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Vincent, o kakovosti storitev SLO uradnih servisev ne bom presojal.

Ni mišljeno z vidika kakovosti servisa..glede tega nimam pripomb, oz. lahko rečem da sem dobil super vtis.

Le zbodlo me je to, da jaz kot 'naredi si sam' menjam zadeve 2 x bolj pogosto kot na uradnem servisu, nazadnje ob prodaji avtomobila, ti pa še kdo vrže pod nos, češ, uradni servis je to kar šteje....
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Citat:
Uporabnik vincent pravi:

Jaz na Passatu na vsakih 15.000 sam menjam Olje + oljni filter, zračni filter, filter kabine (do pred kratkim tudi naftni filter...ki sem ga zdaj zamaknil na vsako 2 menjavo oz. 30.000 km).

Tako da...bi lahko vsaj te osnovne zadeve (filtri + olje) zamenjali v kompletu.

Jaz tudi naftni filter menjam.

Ravno prejšnji teden. 100€ z delom vred.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Coolpower vidiš tukaj pa se presneto motiš. Kvaliteta pooblaščenih servisev pri nas je v povprečju zelo zelo pod nivojem raznih popoldancev kot jim ti praviš. Moraš vedet da so mehaniki na pooblaščencih ponavadi najslabše plačani kar je možno. Tam so tudi mehaniki ki niso sposobni voditi svojega posla. Vse kar je dobrega iz pooblaščencev beži na privat. Sploh ko si omenjal spodaj nek BMW, za BMW imaš dobesedno malo morje res vrhunskih strokovnjakov ki jih na nobenem pooblaščencu ne boš našel. Torej tvoja teorija o kvaliteti servisa na pooblaščencu ne vzdrži... Jaz imam čez 400km servis, sam sem kupil olje, filtre ter vse potrebno in grem na pooblaščenca zaradi štempilke in to zaradi takšnih kot si ti ker vem da ko bom prodajal avto bo prišel en in mi utrujal (to ni slabo mišljeno da ne bo pomote
zmaga.gif
). Tukaj pa se pooblaščenec tudi pri meni konča, pri menjavi filtrov in olja saj jim za vse ostale večje in bolj zahtevne posege ne zaupam in ni šanse da mi mečejo avto narazen ter mi še kak dober del dol sunejo!

Lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Vincent to pa je hudičevo poceni, vsi ti filtri ki si jih naštel + solidno olje + delo = 100€? Jaz sem 2 tedna nazaj dal samo za vse filtre MANN za mojga A6 z 25% popustom okoli 90€.

Lp