Nasploh imamo Slovenci slab odnos do svojih vozil. Premnogokrat sem opazil zanimiv fenomen. Avto se redno čisti od zunaj, dosti manj redno od znotraj, pri servisih pa se varčuje. Dokler je avto v garanciji se še drži servisnih intervalov in pooblaščenih servisev, kasneje pa iz tega neredko nastane prava umetnost varčevanja. Neoriginalni deli, nepooblaščeni serviserji, menjave tistega kar je "nujno", prej ali slej pa menjava avta, ko začne nagajati saj po logiki povprečnega Slovenca avto ni več avto, ko ima na števcu več kot 150.000 km.
No, ob takšnem vzdrževanju se je res treba vprašati, če je pametno kupiti slovenski avto s 150.000 km.
Skratka, 20.000 EUR za avto se najde, največkrat na kredit ali lizing, za vzdrževanje se pa stiska. Od tu tudi stalne debate o tem, da določen avto pije pol deci manj na 100 km. Najbolj smešno je, ko se s tem problemom ukvarjajo lastniki 50.000 ali 100.000 EUR vrednih vozil. Štekam, da poraba zanima lastnika Clia ali Ceeda, ne pa da poraba zanima lastnika BMW 5, po možnosti novega.