Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zakaj krozne vtikam? Zato ker so se bistveno "bolj" bistroumno projektirana kot ta prikljucek. Prikljucek je bil ob izgradnji recimo zadovoljivo narejen (ceprav s precej kratkim uvozno izvoznim pasom) za takratni promet in je sedaj po 30 letih postal problematičen (pa se to zaradi sprememb ki so jih naredili sedaj, zato da bi zagotovili " varnost") zaradi precej povečanega prometa.
In me res zanima kaksen izgovor imajo odgovorni da krožišča na stajrski vpadnici ne spremenijo v"turbo" krožišča. Ker ob njihovi izgradnji smo jih ze poznali.
Samo enega, se mi pa zdi trapasto da sem tudi tega. Pri ostalih izvozih sem pac "porinil" ce je bilo treba, pri tistem sem pa res skoz ob boku imel avto, nisem pa želel ustaviti na notranjem pasu, ker potem nisem naredil nic, ker tudi potem ne morem varno zaviti ven preko zunanjega pasu ker ne vidim dovolj v ogledalih za varni premik z mirovanja na notranjem pasu na izvoz.
Enkrat jih bom res naredil ene 100. In to po zunanjem krogu...... Saj s tem ne bi krsil nobenega predpisa.
Ponavadi se morajo v slo zgoditi hude prometne nesreče da se kaj spremeni na določenem odseku (dokazovanje vzroka nesrece in potem odprava vzroka ( ki recimo da ni neprilagojena hitrost). In tudi tukaj bo moral biti kaj takega. Ker te spremembe ki jih delajo sedaj v zadnjih mesecih so po mojem mnenju zadevo samo se slabsale.
Res da so preprečili delanje prekrškov, so pa naredili zaradi tega kar nekaj sivih las sebi in voznikom na tistem odseku. A ustavljanje na AC pa ni delanje prekrška? Vem kaj bos sedaj rekel. Ampak za ustavljanje na AC lahko nekako recemo da so krivi količki . Prej tega ustavljanja ni bilo.
Bo v neki megli nek tovornjakar ponovil razdrto pred dobre pol leta?
Zaloska?
Zakaj nima dva pasova za levo (tako kot smartinka)? Saj ves da je kolona vsako popoldne dolga skoraj do hoferja ali pa se kam dlje. A ustavljanje na zaloski pa je "po predpisih"?
Zakaj so klemfixi (al kako. Se ze reče zadevi na sliki) tam ze desetletja?)