Passat TDI 130KM zgublja hladilno

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
V hladilni krog ti nabija pritisk zaradi puščanja tesnila na glavi. Pika in amen. Drugega ne more biti glede na vse opise.

P.S. - ko boš odprl sistem (pokrov za dolivanje), ga zapri, avto zaženi in ene parkrat pohodi plin. Če bo v ekspanziji pritisk, spet beri moj post od začetka (žal).
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Definitivno je tako kot je Samojed povedal. Dihtnga ti spušča tlak v hladilni sistem, počas bo treba glavo dol vzet, upaj pa da ni glava kje skoz počena
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Jeba, jeba! Po novem letu se bom lotu tega... nočem met pokvarjenih praznikov!
grin1.gif
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
sam ti pa res nimaš sreče jo..:( meu že neki tdijev pa nikol res nikol nič, kr ne morem verjet d tebi tkle jebeta en za drugim oba motorja ...kire tipe maš to?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Daj zapelji do enega mehanika. Po filmčku sodeč ti nekje prebija in prihaja do povečevanja pritiska...druge pametne razlage jaz ne vidim.

A na vsak način jih ima tale prevoženih 220 jurjev...samo vrag ga vedi kdaj je to bilo
evil.gif


Moj jih ima po števcu tudi 230
cheer.gif
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Včasih je taka okvara oposledica daljšega stanja suhega motorja.
če boš motor odprl in če je res samo dihtnga niti ne bo tako grozen strošek in če je motor not zdrav,boš imel porihtano za daljši čas .
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Ja zihr je realnih 220.
grin1.gif
Pojma nimam kok km ma motor, malo sigurno ne. To je pa to, če se tkole motor nabavlja. Prejšnji motor je bil AVF 03 letnik, za tega pa nisem ziher. Baje 01 letnik. Ima pa ta po besedah notri večje šobe (tdi 150km iz Golfa). Pa grelec nafte je imel direkt nad filtrom montiran. To je vbistvu na zunaj zlo edina razlika.

Dons po daljšji vožnji mi je prav lepo dišalo po antifrizu v garaži. Za servis pa še dons ni blo cajta. Po praznikih...
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.415
2.764
113
To brbotanje sem sam izkusil, nisem vedel kaj je, dokler ni sla glava. Ze v tretje. Pol pa se na odpad.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Par dl sem ga mogu dolit enkrat vmes, po eni ekstremno dolgi furi. Sicer pa motor ni nič masten.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Potem počak da boste odprli, se bo hitro videlo po robu na cilindrih. Če ne izgublja olja morda ni pretirano predihan
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
V ekspanzijski ni CO2-ja!
cheer.gif
Tko da glava je cela. Iščem pa tole taglavno cev, ki gre iz ekspanzijske proti motorju. Ta mi spušča. Se komu kaj valja doma? Je še Hippo iz A.com med cenejšimi, kar se delov za VW tiče?

Kupi kdo Passata?
grin1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.102
6.940
113
pri taščici
Je avto še vedno precej nabrit, a si z menjavo hw menjal tudi sw.
Če bom rabil dodatni avto, potem bom iskal nekaj ”tebi podobnega”
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
a) Menda vzameš vzorec hladilne in v vzorec zliješ posebno tekočino, ki se obarva, če so notri ogljikovodiki (ali kako že...)
b) Američani to delajo kar tako, da odšravfajo pokrovček ekspanzije, vžgejo avto in k odprtini na ekspanziji zraven dajo sondo za testiranje izpušnih plinov. Če pri tem vidiš, da so vrednosti ogljivkovodikov skočile v luft, naj bi bila fuč glava/tesnilo glave.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Meni je na ta drugi način preveril. Če recimo v to aparaturo pihaš, se takoj obarva na rumeno.