Passat - servisni intervali

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.041
850
113
zdravo,

imam nemski passat 2.0 tdi (2016, B8, dizel, 150 KM).
Iscem podatke o servisnih intervalih - v slovenščini.. torej pri katerih kilometrih je treba kaj nardit. Pa če kdo še slika slovensko servisno knjižico - tam kjer delajo kljukice, kaj je vse narejeno - da mal "primerjam" za nazaj.

hvala :)
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Jaz pa imam francoski passat 2.0 tdi 2016, pa imam vse zavedeno v elektronski servisni knjižici - nobenih kljukic po papirju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.041
850
113
No jest imam nemskega.. papirnata verzija.. poštemplano&pokljukano.

Sprašujem bolj za naprej - vozil bi ga k "lokalcu" in ne pooblaščencu.. pa bi rad spremljal/vedel kaj mora naredit.. ker "A servis na 100.000 mava?" si lahko vsak razlaga mal po svoje.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
zdravo,

imam nemski passat 2.0 tdi (2016, B8, dizel, 150 KM).
Iscem podatke o servisnih intervalih - v slovenščini.. torej pri katerih kilometrih je treba kaj nardit. Pa če kdo še slika slovensko servisno knjižico - tam kjer delajo kljukice, kaj je vse narejeno - da mal "primerjam" za nazaj.

hvala :)
sej to ni space shuttle.... jaz recimo vozim na pooblaščenca izključno zaradi el. knjige. Ti če teg animaš, zapelji prvemu ko ima avtodvigalo, pa rešeno. Menjava olja in zamenjava filtra ni transplatacija srca.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Vsak drugi servis olje in vse filtre. Vsak servis olje in filter ter filter kabine.
Ostalo po potrebi. Zobatega po prrdpisanem intervalu.

To je to.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.041
850
113
Zobatega po prrdpisanem intervalu.

... ki pa je? Sej to sprašujem..

Da se olje pa oljni filter menja ob vsakem obisku servisa - ta del mi je jasen.

Zavorna tekočina? Hladilna tekočina? Reciklaža klime?
Koliko naj bi zdržali diski? Koliko ploščice? ja vem - odvisno od stila vožnje.. a vseeno "od do"?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Od 15.000km do 230.000km. Upam, da ti je to full pomagalo. Pa še par urc fajn teoretiziraj za tipkovnico.
Lahko pa vržeš uč na diske in ploščice in v 1s veš, kdaj okvirno bodo za zamenjat.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Tu si poišči:




Zakaj ne pogledaš v nemško knjižico?
 
  • Všeč mi je
Reactions: ncnifrej

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
Tudi moj Nemški passat spada v kategorijo A je to....
Vse lepo poštemplano tako papirnata kot elektronska, vsi servisi not in štimajo.
Problem je samo da se uradni servis v 180kkm ni spomnil da bi bilo potrebno tu
pa tam zamenjati tudi zavorno tekočino v 180kkm in 6 obiskih na pooblaščencu
jim to namreč ni uspelo, saj je bila podobna motornemu olju kot pa čemu drugemu.

Sedaj si že lep čas pišem z nemškim VW, in čakam kaj bodo lepega povedali. Se pa
opravičujejo da se mi je to zgodilo in mi ponujajo brezplačno menjavo zavorne tekočine...


Ne vem zakaj bi ti pol rad vedel kaj se dela pri katerih kilometrih če pa več kot očitno
vsaj pri mojem avtu tudi uradni servisi ne vedo.
 
  • Wow
  • Všeč mi je
Reactions: tony in ncnifrej

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.231
3.634
113
Kaj menite o spodnji situaciji, oz. je kdo že tudi imel kaj podobnega?
.
Službeni Passat 2018 2,0 tdi (150) DSG.
Na rednem servisu na 150 kkm (avto servisiran na 15 kkm pri pooblaščencu) ugotovijo, da so zadnje(!) zavorne ploščice in diski izrabljeni in potrebni menjave.
Prednje zavorne ploščice in diski OK - še nikoli menjani.

Seveda se "malo" začudim kako je to možno?
In dobim "razlago", da do tega pride zaradi premajhne uporabe/obremenitve(?) zadnjih zavor - vozim se večinoma sam, 80 % regionalke/20 % AC - zaradi tega hitreje korodirajo, pride do razslojevanja(?)... ...jaz samo gledam :sprasujemse::rolleyes:, pa OK, itak, ja zamenjajte.
.
Ima mogoče kdo kakšno logično razlago?

P. S.
Sicer z avtom do zdaj nič posebnega... ...OK, z nekaj mesečno razliko, po kakšnih dveh letih, odletela pokrovčka šob za pranje luči - niso priznali garancije.
In akumulator je bil hin po 3,5 letih kljub temu, da start/stop striktno izklapljam . očitno to kakšnega pozitivnega učinka na aku niti nima.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Njihova razlaga je popolna neumnost.
Je pa to normalno, če veliko voziš na radarskem tempomatu, saj radarski tempomat uporablja za zaviranje zadnje zavore in ne sprednjih (če ni nuja seveda).
 
  • Wow
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in tony

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.090
138
63
okolica mesta
Kakor so meni na servisu razložili pokrovčki šob letijo zaradi vetra ko se jih sproži npr. na avtocesti. Za akomul. pa nikoli ne veš zato vzamem neko znano firmo in načolma ni problema. Pri prejšnjem novem avtu mi je crknil po 3letih in ni imel start/stop.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Njihova razlaga je popolnoma točna. Če maš pri 150k še prve bremze jih božaš. In v takih primerih je rja zadaj garant.
 
  • Všeč mi je
Reactions: shift in Gamero

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Njihova razlaga je popolnoma točna. Če maš pri 150k še prve bremze jih božaš. In v takih primerih je rja zadaj garant.
Neumnost.
On nima težav z ruženjem, temveč so zadnji diski izrabljeni. To se ne more zgodit zaradi rje, razen, če bi zaštekale ploščice, kar bi pa verjetno začutil/zavohal, pa še ena stran bi bila bolj izrabljena kot druga. Radarski tempomat je razlog.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Za akomul. pa nikoli ne veš zato vzamem neko znano firmo in načolma ni problema. Pri prejšnjem novem avtu mi je crknil po 3letih in ni imel start/stop.
Novejši avtomobili imajo kup elektronike, zaradi šparanja pa stavijo sedaj noter smešno majhne akumulatorje, dodaj še start/stop (pa čeprav so akumulatorji AGM) in posledično vse skupaj crkne.
Jaz imam v enem starem avtomobilu 14 let star akumulator in je še vedno brezhiben. Je pa večji kot v novejšem in večjem dizlu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Jaz isto. No, v tistem starem avtu je to tovarniški akumulator. Takrat še niso povsod šparali.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Neumnost.
On nima težav z ruženjem, temveč so zadnji diski izrabljeni. To se ne more zgodit zaradi rje, razen, če bi zaštekale ploščice, kar bi pa verjetno začutil/zavohal, pa še ena stran bi bila bolj izrabljena kot druga. Radarski tempomat je razlog.
Kaj tebi spet ni jasno?
Kdo je omenjal ruženje?
ded je napisal: "zaradi tega hitreje korodirajo, pride do razslojevanja...".

In razlog za rjavenje je prerahla uporaba bremz in zadaj hitreje rjavi kot uspeš dol zbrusit. Če bi tvoj radar bremzal samo na zadnje, bi se zadaj bremze svetle ko nove brez omenjene rje.
Lej preveč zadnjih bremz sn že menjal v življenju zaradi božanja (ko še nismo sanjali o radarjih v "navadnih" avtih), tak da neja zaj z nekimi pravljicami o radarjih tu not.