Passat Karavan 2.0 TDI 140 KM letnik 2006+

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Recimo:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3030492&show=1

Glede na to, da sem za svoja jajca pred dobrim letom dal 9500 €, Passat je pa precej večji in boljši avto in ga zdaj lahko kupim za 12-13k €, se mi zdi to zelo poceni.

Kje so cake? Je ta mašina OK? 1.9 je sicer preizkušena, ampak 105 KM na tako drvarnico je smeh.
rolleyes-1.gif
Poraba?

Zdaj če se ti bo uspelo prebiti čez to svinjarijo (da sem moderator, ma pobrisal bi vse!
hysterical-1.gif
) bi se nekako dalo izluščiti, da mogoče le ni najboljši nakup zgodnjih letnikov (nekdo omenja št. motorja..torej ko/če se zanimaš povprašaj kak motor ima avto vgrajen).
Tak da...če se ti ne mudi, raje počakaj kako leto, pa bo drugo leto en letnik mlajši (pa že sigurno s prenovljenim motorjem) za isti denar...
ali pa poglej za 105 konjskim 1.9. Plačuješ cenejšo registracijo, imaš manjšo porabo (se v službo voziš precej daleč, ne?...tako bo realno 5,5 povprečna poraba) pa spotoma zapelješ do RSR-ja (daš tistih 400 EUR) in dobiš iz agregata 140 konj...torej si že tam kot pri 2.0 motorju.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
467716-post_slo.gif


Jaz bi dodal še , da se ne obremenjuj (avtor te teme) toliko na mnenje teoretikov in " vaških bab".
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Odločamo se za novejšega sharana z 2.0 TDI motorjem od letnika 2007 naprej.. Zanima me na kero oznako motorja moram pazit, da nebi trofil lih tega modela z tvojimi navedenimi problemi (pokanja glav)...

hvala za odgovor
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
No ja svinjarija gor svinjarija dol.....sm lih hotu vprašat kaj je odgovor avtorju teme?

Po prejšni strani bi se dal sklepat tkole: če se odločas za 2.0TDI 140KM raj vzem unga z 170KM pa bo vse ok?
grin1.gif


A po kodah motorjev se ne da.....da napišeš naprimer ne vzemi AFN; AFZ (na pamet si zmišljujem kode motorjev!!! ) ???
 

tistiglih

Pripravnik
11. mar 2009
59
0
6
Zdravo! Ne morem, da nebi se jaz dodal mojega piskrčka.
Vsi ki priporočate 1,9 motor za passata nikoli ne omenjate, da se ga dobi samo v kombinaciji s 5 stopenjskim menjalnikom, kar roko na srce ni glih najsodobnejsa in najoptimalnejsa resitev. Kaj se pa tice 170 KM in DSG kombinacije pa bi dodal sledeče iz lastnih izkusenj, mi je bil 140 in DSG lepša bolj harmonična kombinacija. (imel sem najprej 140 in sedaj / komaj 1 mesec, 170 KM varianto).
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
potrebno se je tudi vprašati ali rabiš DSG ali ga boš imel zgolj za to ker je fajn pa še sosedov golf ga ima.
90% voznikov več kot šestopenjskega ročnega menjalnika ne rabi sploh če se vozi zgolj po naši cestah
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
potrebno se je tudi vprašati ali rabiš DSG ali ga boš imel zgolj za to ker je fajn pa še sosedov golf ga ima.
90% voznikov več kot šestopenjskega ročnega menjalnika ne rabi sploh če se vozi zgolj po naši cestah
Kako pa ugotoviš, da rabiš DSG? Moraš biti invalid, brez leve noge? Ali je dovolj, da imaš rad udobje, lagodno, a hkrati športno vožno?
Sicer pa, kako ugotoviš, ali rabiš električne šipe in centralno zaklepanje ali je konec koncev to samo fajn, pa še sosedov golf ima to...?
bonk.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.834
113
Citat:
Uporabnik tistiglih pravi:
Vsi ki priporočate 1,9 motor za passata nikoli ne omenjate, da se ga dobi samo v kombinaciji s 5 stopenjskim menjalnikom, kar roko na srce ni glih najsodobnejsa in najoptimalnejsa resitev.
100% drži. In sploh, če se voziš precej po AC to ni ravno dobra kombinacija. Ne vem pa zakaj pri VWju nisi mogel pri tem motorju v Passatu doplačat 6 stopenjskega menjalnika. Pri Golf V se mi zdi, da je bilo to nekaj časa možno, pa še doplačilo je bilo minimalno (mislim da cca. 40k SIT). Škoda res.
 

Matrix

lawyer
20. jul 2007
238
0
16
Ptuj
Jaz sem z 2006 2.0 TDI z DPF (BMM) naredil 93.000 km brez enega problemčka. In dolil nisem niti žličke olja.
Pri Audiju so že konec 2004 popravili te probleme, starejšim pa so itak menjali glave zastonj.
 

Matrix

lawyer
20. jul 2007
238
0
16
Ptuj
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Po prejšni strani bi se dal sklepat tkole: če se odločas za 2.0TDI 140KM raj vzem unga z 170KM pa bo vse ok?
grin1.gif

V A3-ju (in še verjetno tudi drugje) je 170 konjski motor še bolj problematičen. Nekateri ne gredo namreč nič več kot 140 konjski poleg tega pa še imajo probleme s cukanjem, itd. (vir: nemški forum)
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.360
308
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Matrix pravi:
Jaz sem z 2006 2.0 TDI z DPF (BMM) naredil 93.000 km brez enega problemčka. In dolil nisem niti žličke olja.
Pri Audiju so že konec 2004 popravili te probleme, starejšim pa so itak menjali glave zastonj.

BMM je oznaka motorja al kaj?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Odločamo se za novejšega sharana z 2.0 TDI motorjem od letnika 2007 naprej.. Zanima me na kero oznako motorja moram pazit, da nebi trofil lih tega modela z tvojimi navedenimi problemi (pokanja glav)...

hvala za odgovor

Nič ti ni treba pazit, ker letnik 2007 nima motorjev s tem problemom.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kolega s superbom 2005 letnik....2.0TDI DPF filter.....lah začnem naštevat?
smile-1.gif


Po 2000km smo se po LJ pelal v safe modu....60km/h traktor stayl....Verovškova brisanje napake....pucanje DPFja
aplauz.gif
...pa držala nj bi cca 100kkilometrov).....avto jih je meu kle ene 40.000km.....s5 problemi.....MENJAVA DPFja.....dolivanje again.......nč bolš....še vedno pije tekočino k vodo.......pritoževanje ...morjenje na servisu......menjava računalnika.....vse OK

Bilanca: avto 150kkm...zamenjana 2x DPF, Turbina, Računalnik.......dolite 3-4 litre tekočine po 300eur/liter a blem je biu sam računalnik......med drugim tud zato k so mu ovce vsak servis drug program naložile gor ker niso znale popravt avta.....meu je med drugim tud od 2.0TDI pasata......2.0TDI tourana
aplauz.gif
(mislm da je bla za francoski trg delana)





Saj ravno zaradi tega avto ne gre ker je narejen za Francoski trg.
V Sloveniji dizel vsebuje se vedno obcutno prevec zvepla da imajo najnovejsi avti probleme, se posebej taki z DPF.
In ko se pojavijo problemi je seveda kriv avto. ta pa ni bil nakljucno izdelan za Francoski trg.
smirk-1.gif
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Uf, nisem si mislil, da bo napisanih 100 reply-jev, 90 od teh z neuporabno vsebino. Tistim, ki ste zapisali kaj pametnega, pa hvala!