Parkirna hiša (lastniška) in elektro priključek

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Recimo, tebi lahko pride sosed in pač jemlje štrom, čez noč. Je kak priklop ki se ga lahko "zaklene"? Ali pa ti nagaja, odklopi štrom, pa si ne napolniš avta, potem pa jeba vjutro...če pač ne bi imel ampere, ampak čisti EV.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne vidiš zgornjih fotk, ki sem jih prilimal?

Vidiš na vratcih omarice ključavnico?

Na spodnji strani omarice je zarezana reža. Skozi njo gre kabel, lahko tudi dva, tako da sta lahko hkrati priključeni dve vozili, vratca pa so zaprta in zaklenjena, tako da se vozilo lahko polni, nihče pa ne more priti do vtičnic.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Vidim da je omarica odprta, ko je kabl priklopljen, se lahko zaklene tudi potem in odklop kabla je nemogoč?

Sicer pa verjetno tudi kabl na avto ni "zaklenjen", tako da kaj takega lahko vedno pride, da se nekdo pozabava. Ni to najbolj zrelo za blokarsko uporabo, ironično so ravno to verjetno najboljša ciljna publika
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Šuko vtikač od polnilnega kabla ostane zaklenjen znotraj omarice. Tako da do njega nihče ne more dostopati in tudi ven ga ne more potegniti.
Sam kabel gre skozi režo v spodnji stranici omarice in reža je široka ravno toliko, da gre skozi njo kabel. Hkrati pa je tako globoka, da gresta lahko dva kabla, en za drugim, če imam priklopljeni dve vozili.
Pogoj, da omarico lahko zaprem, ko je polnilni priklopljen, je ta, da mora biti vtikač kotni, torej v obliki črke L in ne tak, ki gre naravnost.

Npr. na zgornjih fotkah vidite odprto omarico zato, ker Prius Plug-In na sliki ni imel polnilnega kabla s kotnim vtikačom in vrata omarice nisem mogel zapreti.
Ampera in Vectrix imata kotni vtikač že po defaultu.

Pri zdajšnji generaciji EV-jev se 'pištola', ki se vtakne v avto, zaklene na vtičnico avta, pri prvi generaciji zaklepa pištole ni. Ima pa Ampera alarm, ki se sproži, če se 'pištola' za napajanje potegne iz vtičnice avtomobila, če avto ni odklenjen.

Odkar imam EV-je, mi še nihče ni odklopil polnjenje.
 
Nazadnje urejeno:

Flash

Pripravnik
5. dec 2009
575
2
18
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Flash pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
S 16A enofazno, to je 3.7kW moci, bos v 8 urah nocne tarife napolnil za cca 28kWh elektricne energije. To je za cca 150-200km dosega.

Ce se bo vozil na AC 130 km/h, nebo naredil 150 km z 28 kWh... Sploh pa ne pozimi, prej okoli 100-110km.

Res je, ampak, a misliš, da se mi da pisati doseg za vsak možen pogoj na cesti? Potem lahko začnem s suho cesto spomladi, poleti in jeseni, mokro cesto, hitrosti od 50km/h - 130km/h, doseg pozimi z gretjem s toplotno črpalko ali z navadnim grelcem, z energetsko potratnim avtom ali z energetsko varčnim avtom, prirastkom nadmorske višine ali padcem,...

Tudi EPA in NEDC cikla ne upoštevata vseh spremenljivk. Oni, kot jaz, podam nek normalen doseg v normalnih pogojih in to je to. Drugače me bo naslednji začel s tem, naj povem kakšen pa je doseg pri -20°C in tako naprej.

Seveda ne rabis pisat za vsak pogoj posebaj, ampak pri EV avtih bi pomoje, morali napisat doseg teh avtov vsaj pri treh "pogojih". Tudi za ICE avte napisejo porabo za mestno, izven mestno in kombinirano. Zakaj tega ni pri EV? EV avti najvec energie porabijo pri viskoih hitrostih. Edino pravilno bi bilo, da bi se napisalo poleg "normalnega" dosega, se doseg pri avtocestni hitrosti, saj je tu poraba najvecja.
Ker nekdo, ki se na to ne spozna kaj dosti, vidi recimo elektro doseg nekega avta, recimo 200km, in ne ve da bo to dosegel samo, ce se bo vozil 80-90 na AC za tovornjakom
tongue-1.gif
Ce pa se bo vozil 130km/h po AC ali se celo kak km/h vec, pa bo ta doseg se samo polovico oglasevanega...

V glavnem, s 3,7kW, se cez noc lahko komot doma napolni za vsaj 100km, ob "zmerni" voznji, ali mocnejsem priklopu, pa seveda tudi vec
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Kaj pa požarna varnost, si moral kake dodatne senzorje vžiga Co2 montirati ?

Ne, je pa senzor zraven mojega parkirnega mesta.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Flash pravi:
Seveda ne rabis pisat za vsak pogoj posebaj, ampak pri EV avtih bi pomoje, morali napisat doseg teh avtov vsaj pri treh "pogojih".

Dosega sicer ne napišejo, napišejo pa porabo (highway, city, combined):

 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Misliš bi moral biti senzor, če ga že ne bi imel, je projektant to kaj omenil? Naša garaža nima senzorjev požara ker niso bili nujni za upravno dovoljenje, je pa res da vtičnic v garaži ni, samo razsvetljava.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Projektant ni tega nič omenjal. Garaža že ima en kup senzorjev ima pa tudi vsaj dve (za kateri vem), servisni šuko vtičnici.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Misliš bi moral biti senzor, če ga že ne bi imel, je projektant to kaj omenil? Naša garaža nima senzorjev požara ker niso bili nujni za upravno dovoljenje, je pa res da vtičnic v garaži ni, samo razsvetljava.
Le zakaj bi polnjenje avta bilo bistveno bolj nevarno za nastnek požara kot pa njegovo parkiranje? Nenazadnje lahko zapelješ na kakšen stožec ali se kdo zaleti v parkiran avto ali...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Saj ne da bi bil, samo pač kaj veš kakšna pravila zajemajo nekaj takega...
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Tebe skrbi, da elektro firma ne bi sfolgala dobavljat elektrike tolk hitr in tolk velik, kolikor bi se je porabljalo?

Citat:
S tem, ko potegneš kabel v garažo za polnjenje avta ne koristiš zgolj svojih 7 kW ampak posegaš v skupnih 50 kW, saj bo polnjenje avta zahtevalo nekaj ur konstantne poraba (ne kot štedilnik, kateri malce deluje in malce miruje...). Če to zvečer naredi zgolj 60% stanovalcev bo celoten blok v temi.

A mislš, da nima, recimo, Elektro Lj najetih kakih dodatnih agregatov, ki bi dofilavala električno omrežje
smile-1.gif
?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Zaenkrat je v nočnem casu bistveno nizja poraba energije kot podnevi. In bo moralo biti se precej avtov priklopljenih da bomo to izenacili. Tako da generalno gledano nocno polnjenje ne bo problem vsaj se kaksnih 10 let ib takem razvoju EV.

Ovca:nasmejal si me z agregati za filanje omrežja. Vsaj ce si mislil agregate v obliki dizla, ....
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik igi pravi:
V naselju blokov je parkirna/garažna hiša. Mesta so označena in lastniška.
A je že kdo reševal "težavo" elektro priključka za polnjenja avta v takšni situaciji?

Upravnik pravi "to je poseg na skupnih prostorih in rabimo 70% soglasij. Še vedno pa je 35% lastnik objekta podjetje ki je gradilo in je v stečaju..."

V glavnem "no go".

Kakšna druga ideja? Teoretično bi lahko iz stanovanja potegnil kabel po zraku do parkirnega mesta (ga vidim), ampak bo seveda spet kdo skočil...


1.Prepričaj upravnika, da ne rabite soglasja lastnikov, garaža ima svoj števec, vsaj za razsvetljavo če ne drugega, vgradite odštevalni števec, kabel do polnilnega mesta, na polnilnem mestu omarica kot ima AndY1.
Izvedena dela naj bodo z računom.

2. Če že vlečeš kabel iz bloka v garažo, naredi po obstoječih ceveh v zemlji, ne vleči po zraku.

3. Če je več kandidatov za EV, potem mogoče novo odjemno mesto v garaži 3x50A do 3x80A, odštevalni števci in potem razvod.

4. Ne polniš v garaži ampak na javnih polnilnih mestih, zdaj ko imaš EV s 300km dosega je dovolj 1 do 2 krat na teden napolnit na javni polnilni postaji.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Odvisno od lokacije. Danes sem na Barju videl električnega Fluenca, ki se je polnil.
Prideš torej do P+R, parkiraš in priklopiš za polnjenje, vzameš bus ali bicikelj in greš v službo. Čez 9 ur je avto nafilan. Čez vikend pa v alter maniri pri starših filaš.
grin1.gif

Seveda pa to sedaj laufa, ko bo več električarjev boš pa na zasedene polnilne postaje prišel, razen če bodo začeli graditi ogromne parkirne hiše s polnilci.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tega Fluenca sem danes prehitel popoldne na AC od BTC-ja proti Domžalam.

In tako je suoer. Temu so namenjene polnilne postaje na P+R. Me veseli, da služijo svojemu namenu.