proti torque converterju je se vedno slaba sala, vsaj kar se tice creepanja in pocasnega speljevanja. Mimo mehanike ne gre, je se vedno menjalnik z obicajno sklopko, ki mora drset.Če dsg cuka potem ne dela pravilno. DSG mora bit čist mehak.
proti torque converterju je se vedno slaba sala, vsaj kar se tice creepanja in pocasnega speljevanja. Mimo mehanike ne gre, je se vedno menjalnik z obicajno sklopko, ki mora drset.Če dsg cuka potem ne dela pravilno. DSG mora bit čist mehak.
Seveda. Ampak tudi odlično delujoč dsg nebo tako smooth pri speljevanju ali creepanju kot torque converter. TO hočem povedat.Na ZF jih se dela biznis.
Imam kar nekaj avtomatikov, dobro vem kaj je dsg, njegovo zgradbo in kako deluje. Govorim ti, da če ne speljuje lepo, da ne dela ok. Problem v sklopkah ali mehatroniki.
kajn problem, klasik 7g vejretno noter. kupi, tankaj, vozi in parkiraj. pa kamere obavezno, da bo še lažje.Se opravičujem za nepopolne podatke, sem mislil, da ni razlik. Konkretno me zanima za MB Vito 2018.
lock up clutche majo danes vsi moderni torque converter avtomatiredno servisiranje in je to to. torej menjave olja na predvidene kmje, cca na 75 kkm ali 5 let načelno je to to. To so verjetno že tudi 7g plus, ki fiksno imajo fiksno sklopki in razbremenijo wandler, tako se utdi hidravlično ollje ne pregreva več po nepotrebnem in poraba goriva manjša, manjše izgube. Po mojem so to najbolj zanesljivi AT menjalniki na svetu.
zelo verjetno.,lock up clutche majo danes vsi moderni torque converter avtomati
lock up clutche je mel recimo zf5 ze v 90tih, tako da to ni glih nova stvar.zelo verjetno.,
on sicer sprašuje za 2018 letnik... in takrat je lahko scena še malo drugačna.
z mehaniko nimaš kaj falit, bolj je problem, da so kombiji (ne vem zakaj) vsi podvrženi rji... tudi viteji, vsaj bil je to velik problem prejšnjih generacij.Kaj pa letniki 2015-2016?
Kolk km pa kaj zdržijo ti mlinčki, preden je treba oreng denarnico odpret? Bolj me zanima menjalnik, sama mašina je obvladljiva.
Imam izkušnje z 7g in 9g menjalniki v V classah in Sprinterjih (tako tovorni, ki so občasno tudi prenatovorjeni, kot potniški). Gre pa večinoma za najeme, tko da zamenjajo veliko voznikov. Zankrat brez problemov ob rednem vzdrževanju. Sicer 9g še nimajo veliko km saj so v tem segmentu dokaj novi (od 2018 dalje). 2015 - 2016 7g do 300k prileze brez težav, za kaj več pa nimam izkušenj. Bi si pa upal trditi, da tudi v bodoče ne bodo imeli težav.Kaj pa letniki 2015-2016?