Parkiranje na klancu

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
Ali je lahko vsakodnevno parkiranje na klancu lahko kakorkoli skodljivo za avto(zavore, amortizerji, menjalnik)? Recimo da je 30 stopinjski klanec, pa je manj...
Zeni se avto smili, jaz ji pa pravim da zato avto ima rocno zavoro...

Lp
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Vzvratno ga parkiraj v klanec, je manj nevarno
smile-1.gif
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Ja to tudi mene zanima... baje če je avto parkiran na klancu in je samo v prestavi, naj bi menjalnik trpel... je to res al so samo bučke?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Trpi že bolj, ker je sila tja uperjena, vendar pa ni škodljivo.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik marjan pravi:
Ali je lahko vsakodnevno parkiranje na klancu lahko kakorkoli skodljivo za avto(zavore, amortizerji, menjalnik)? Recimo da je 30 stopinjski klanec, pa je manj...
Zeni se avto smili, jaz ji pa pravim da zato avto ima rocno zavoro...

Lp

ženi se avto smili?
confused-1.gif

zakaj ga ne potem pod bregom parkira in gre peš domov?
shocked-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.462
147
63
Kako bi se ji šele smilil ko bi videla kako se matra ko ga teraš
grin1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Trpijo zobniki, pa ojnica, pa bati in ventili ker morajo držat kompresijo. Kako šele trpi menjalnik in ostale komponente ko nanj deluje sila par 100Nm pri par tisoč RPM ko motor deluje!
grims-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.122
16.342
113
V bistvu je najbolj problematična tukaj ročna zavora, saj pozimi ni priporočljivo, da se jo v mrazu na polno zateguje (kar pa je pri parkiranju na klancu pač potrebno), ker lahko obloge primrznejo in ko poizkusiš speljat, to pač ni izvedljivo......
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Obloge še manj pa ploščice prav nič ne primrznejo oz. primrznejo tudi če ročna ni zategnjena. Razmak med diskom in ploščico je minimalen, če je vlaga bo vmes prišel led in bo zamrznilo v vsakem primeru (enako se zgodi da diski in ploščice "zarjavijo" skupaj če avto dalj časa stoji). Ni pa to nek problem ker led (ali pa rja) na tistem mestu ne bo držal tako močno da ne bo popustil.

Če kaj lahko zamrzne so vodila na ročni in sistem pletenic.

No meni v življenju še ni nikoli ročna zamrznila, enako ni nikoli bilo nič narobe z avtom ker je stal na klancu z naklonom preko 30 stopinj. Pa mi vedno stojijo doma na takem mestu z zategnjeno ročno večino časa.

Še največ težav je bilo z zamakanjem vode ki je neposredno povezano z velikim naklonom!
tongue-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.122
16.342
113
zanimivo...jaz pa sem to že doživel, da sem popustil ročno in so bila zadnja kolesa še vedno blokirana....je pa res, da je bil takrat kar konkreten minus ponoči ter da ni šlo za ravno najnovejši avto.....
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ker zajla ni spustila. Ti si sicer ročico spustil, ampak zajla ni "zdrsela", da bi lahko popustila.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik marjan pravi:
Recimo da je 30 stopinjski klanec, pa je manj...
Samo to pa imaš pa res orenk klanc. A to imaš goseničarja, da parkiraš?
grims-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik marjan pravi:
Recimo da je 30 stopinjski klanec, pa je manj...
Samo to pa imaš pa res orenk klanc. A to imaš goseničarja, da parkiraš?
grims-1.gif

Kakšni dovozi iz hiš ki imajo "podkletene" garaže so 30 stopinj in več, tako da ni nič posebnega.

Je pa res da danes pol avtov nasede oz. podrsa na takih klančinah!
grims-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Samo mene res zanima kje imate klance s 30stopinjami in vec. Najbrz mislis procentov. 30 stopinj vecina avtomobilov danes po idealnih razmerah na asfaltu ne zleze brez pogona na vse stiri. Se mi zdi, da si tezko predstavljas taksen naklon.

Tole ima 30 stopinj naklona recimo

30degree1.jpg
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Samo mene res zanima kje imate klance s 30stopinjami in vec. Najbrz mislis procentov. 30 stopinj vecina avtomobilov danes po idealnih razmerah na asfaltu ne zleze brez pogona na vse stiri. Se mi zdi, da si tezko predstavljas taksen naklon.
30 stopinjski klanec pogovorno ne pomeni, da je kot 30 stopinj, ampak da se na 100 m cesta dvigne za 30 m oziroma v 10m za 3m
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
My bad, jst sem mislil % oz. "stopnjo" naklona. Kaj je originalen avtor mislil bo pa sam povedal!
grin1.gif
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.813
555
113
42
povsod malo
Lahko vprašaš mojega soseda kako je parkirat cliota v tak klanec ok ni glih 30 je 29... 2 leti je še šlo potem je eno noč clio prilezu na naše dvorišče
grin1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Samo mene res zanima kje imate klance s 30stopinjami in vec. Najbrz mislis procentov. 30 stopinj vecina avtomobilov danes po idealnih razmerah na asfaltu ne zleze brez pogona na vse stiri. Se mi zdi, da si tezko predstavljas taksen naklon.
30 stopinjski klanec pogovorno ne pomeni, da je kot 30 stopinj, ampak da se na 100 m cesta dvigne za 30 m oziroma v 10m za 3m

ne pogovorno, niti kako drugace ne pomeni nic drugace. 30% klanec je tako kot ti pravis, 30 stopinjski pa tako kot dejansko mera izraza. Lepo bi bilo se ne norca delati iz americanov ampak pomesti pred lastnim pragom in stvari, ki spadajo na recimo 100 IQ spraviti v ene okvirje, ce ze smo narod ubermensch-ov.

klanec 45 stopinj je enakovreden 100% klancu. zdaj pa malce mozgane vklopi..

na 30 stopinjah normalnemu avtomobilu se motorja ne zazene, ker nima dodatne pumpe za olje v motorju, mazanje motorja imajo terenci izvedeno malce drugace.