Paket ni prispel do naslovnika

Bushez

Pripravnik
4. okt 2007
127
0
16
LJ
Tole se mi je zgodilo.

1.3. sem poslal paket preko Pošte Slovenije. Po 14 dneh se mi je zdelo čudno, da paketa nisem dobil nazaj, zato sem preko e-maila kontaktiral naslovnika (podjetje) in se pozanimal kako je z popravilom vsebine paketa. Nazaj so mi sporočili, da ga niso prejeli in naj preverim na pošti kdaj/če je bil dostavljen. Šel sem na pošto, kjer so izpolnili poizvednico in me čez 2 dni obvestili (fotokopija poizvednice), da je bil paket predan 3.3.. Podjetje se je preselilo, vendar je samo hišna številka druga, ulica in kraj je isti. Prodajalec (z njem kontaktiram preko e-maila) mi je rekel, da so tudi druge osebe pošiljale pakete na star naslov a so jih kljub temu prejeli. Podjetje (kontakt preko e-maila) nima razloga za laž, ker sem jim že enkrat prej poslal paket in ga uspešno dobil nazaj.
Kot vem mora dati podjetje štempelj in podpis v knjigo od poštarja, da lahko paket prevzame.
Ali lahko na kakšn način ugotovim komu je poštar predal paket (zahtevam pregled knjige v katero se prejemniki podpišejo)?
Kaj lahko v tem primeru naredim, na koga se lahko obrnem?

Hvala l.p.
 

Vrsho

Pripravnik
28. jan 2008
633
4
16
41
Šentvid pri Ljubljani
Obišči stran
Hmmm komplicirana stvar.

Lahko mi pod zasebno sporočiš kje si oddal paket ter v kateri kraj si pošiljal. Če je to v Ljubljani, bi mogoče lahko celo preveril kako je z zadevo. Seveda pa bi potreboval par podatkov, v prvi vrsti, kdo je naslovnik.

Drugače pa še enkrat kliči na naslovno pošto in naj ti povejo, kam je bil paket dostavljen, če tega podjetja res ni več na tem naslovu. Mogoče je tam kakšna druga firma al pa karkoli...

Za prevzem paketa pa je dovolj podpis. Nevem če ni celo tako, da žiga v dostavni knjižici ne sme biti...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
a si poslal navadno, priporočeno, s povratnico?

Take zadeve se vedno splača pošiljat s povratnico...le tako dobiš papri v roke kdaj je bil prevzet paket.

Prav tako pri priporočeni pošiljki jenek pisni dokaz da je bil paket prevzet (torej prevzemnik, predno prevzame paket mora podpisat da ga je prejel).

Pri navadni pošti pa nimaš ničesar.

Ampak ob dejstvu da si od pošte dobil, da so prejeli 3.3. to pomeni da je nekdo prejel zadevo (in ni napaka pošte ampka prejemnika!)...zato se spravi na telefon, pa dobi tega mail-aša in naj poišče paket oz. naj zadevo sami uredijo. To ali se oni selijo, pa kam se selijo, kje so, če sploh so...ni tvoj problem. Ti si jim nekajposlal, dva dni zatem so to fizično prejeli (za kar obstojajo dokazi)...torej naj najdejo oz. kako drugeča uredijo (denarno nadomestilo?).

Pa ko govoriš z dotičnim vedno še vprašaj za ime njegovega šefa...ker če od njega ne bo nič, se obrneš eno stopničko više (če ne gre za 'one man band').
 

Bushez

Pripravnik
4. okt 2007
127
0
16
LJ
Paket sem poslal priporočeno brez povratnice (nikoli ne pošiljam navadno, me je izučilo), tako da potrdilo imam, prav tako poizvednico. Naslovnik je podjetje Coal d.o.o. Glavna ulica 24, 9220 Lendava, nov naslov je Glavna ulica 13. Kontakt iz podjetja mi je sicer napisal po emailu naj pošljem na Glavno ulico 13 (preden sem paket poslal, sem se pozanimal kako je z garancijo in popravilom), ko sem pošiljal paket sem šel na njihovo internetno stran in tam je bil še star naslov (nisem pogledal naslova v mejlu, ker sem mislil da je isti). Bom še kontaktiral z njimi. To, da je treba kontaktirati z šefom, da se kaj uredi sem tudi ugotovil. Hvala obema za pomoč.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
S pošto se ti ne splača več ukvarjati...so ti dali pisemno potrdilo da so dali paket iz svojih rok 3.3.

Le pritisni na 'naslovnika'!
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.309
1.327
113
No če te je pošta obvestila, da je paket predala 3.3. naslovniku potem sedaj rabiš od pošte samo še kopijo iz katere bo razvidno kdo je podpisal prevzem paketa, potem pa hop na naslovnika in mora zadevo najti.
 

Bushez

Pripravnik
4. okt 2007
127
0
16
LJ
Paket so magično našli, potem ko sem napisal e-mail direktorju podjetja in mu razložil situacijo. Včeraj sem pisal direktorju, danes zjutraj sem dobil e-mail prodajalca (kateremu sem do sedaj "težil"), v katerem je pisalo, da so paket našli in da se opravičujejo, ker je tako dolgo trajalo, da so me obvestili. Sramota za podjetje, da je potrebno težiti direktorju, da se zadeve premaknejo. Še enkrat hvala vsem za pomoč.
 
Nazadnje urejeno: