Paket iz kitajske (info nujno)

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.854
1.149
113
Zame večinoma vozi in carini Cargo Partner pa Schenker včasih...
Nikoli še ni bila pošiljka na poti od Koper do nas več kot 10 dni (pa so v Kopru uvajali nov Informacijski Sistem)
Običajno je 5 dni (če maš vse papirje)..

Pa imam več kot 10 uvozov letno z ladjo..Prej 20 kot 10...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.854
1.149
113
ko "opravijo" carinski postopek, pa pravijo da imaš 4 dni free storage... potem pa 5€/dan/m3... samo ok, mi niso zaračunali za 3 mesece nedela...
Če so tvoji podatki točni (če je res ladja šla na pot takrat kot praviš)...Ker pri prevozu so pa zamude lahko do 90 dni, pa ne šteje kot zamujeno...
Si sledil ladjo od naklada izplutje, med plutjem in prispetjem v Koper? Če nisi so te tukaj lahko lagali...
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.184
359
83
39
mi niso stroji življensko pomembni... pač, če sem 10 let brez, bom pa še 2 meseca si mislim... ampak ja, brez veze k se nobenmu ne da delat...

drugače pa ne vem, men ko dajo kp destinacijo, me vedno kontaktira iz boxline, da bo pri njih pošiljka in če bom tudi carino pri njih opravljal ali jo bo kdo drug... pa da ne kompliceram mi jo kr oni... ja, sem mislil, da bo kej prej... sam ok, že more toliko časa trajati...

ne, ladjo sledim vedno iz cn... pa tudi 5 dni predno prispe v kp, mi iz boxline piše, da bo prišla ladja v pristanišče... in to je to...
tokrat so mi poslali ladjo 15.1.23, tam so mi rekli, da bo potovala 28 dni... iz shanghai... in je prispela v luko kp 8.2.23... 4.2. mi je iz boxlina poslal, da bo zame prispela pošiljka 24.2.23 in če mu lahko pošljem papirje... in to je to... ladja pa je APL chongqing, trenutno sidrana v kp...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.854
1.149
113
mi niso stroji življensko pomembni... pač, če sem 10 let brez, bom pa še 2 meseca si mislim... ampak ja, brez veze k se nobenmu ne da delat...

drugače pa ne vem, men ko dajo kp destinacijo, me vedno kontaktira iz boxline, da bo pri njih pošiljka in če bom tudi carino pri njih opravljal ali jo bo kdo drug... pa da ne kompliceram mi jo kr oni... ja, sem mislil, da bo kej prej... sam ok, že more toliko časa trajati...

ne, ladjo sledim vedno iz cn... pa tudi 5 dni predno prispe v kp, mi iz boxline piše, da bo prišla ladja v pristanišče... in to je to...
tokrat so mi poslali ladjo 15.1.23, tam so mi rekli, da bo potovala 28 dni... iz shanghai... in je prispela v luko kp 8.2.23... 4.2. mi je iz boxlina poslal, da bo zame prispela pošiljka 24.2.23 in če mu lahko pošljem papirje... in to je to... ladja pa je APL chongqing, trenutno sidrana v kp...
Jaz se vedno vnaprej zmenim, kdo bo moj špediter...Predno gre kontejner na pot....
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.184
359
83
39
sej pravim, da bi se mi mudilo ja... tko pa ko bo bo... dost sem tudi sam kriv... sam res pa da ne počnem tega vsak mesec... 1x na leto nekako v povprečju...
 

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.184
359
83
39
ni bil cel kontejner... je bil "paket"... pa sta bla 2 iz dveh različnih kontejnerju k sta prišla 1 tedn narazen... pa niti ne tako majhna... 2x6x1,8 metra... ampak ja, se zgodi da založiš takšno stvar :D

pa tam ti še številke ne dajo, da ga ne moreš klicat... samo preko maila jim lahko težiš...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.854
1.149
113
ni bil cel kontejner... je bil "paket"... pa sta bla 2 iz dveh različnih kontejnerju k sta prišla 1 tedn narazen... pa niti ne tako majhna... 2x6x1,8 metra... ampak ja, se zgodi da založiš takšno stvar :D

pa tam ti še številke ne dajo, da ga ne moreš klicat... samo preko maila jim lahko težiš...
Jaz zato vedno koristim SLO špediterja...Mam vsaj koga v Quratz poslat....No to zadnje se kar dogaja....predvsem ker včasih ni pravočasno naloženo, drugič pa ladje ubirajo čudne poti...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
23.219
6.989
113
KSZ

EU bi uvedla 2 EUR pristojbine na pošiljke iz Kitajske.


Kot izhaja iz objavljenega osnutka predloga Evropske komisije, ta namerava nove dajatve zaračunavati kot pristojbine za rokovanje in skladiščenje paketov. Komisijo so k ukrepanju pozvale članice EU, češ da so njihovi carinski organi preobremenjeni s paketi. Statistike kažejo, da članice Unije letno prejmejo 4,6 milijarde paketov iz tujine.
Komisija v objavljenem predlogu ni navedla višine pristojbin. Po neuradnih, a zanesljivih informacijah FT pa naj bi pristojbina za neposredno prodajo znašala približno dva evra, pristojbina za skladiščenje blaga pa pol evra.
 
  • Wow
Reactions: motofrik

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.727
5.347
113
Smiseln ukrep. Zakaj bi državni proračuni sponzorirali tako storitev? Naj bo znesek tak, da carinski organi z njim zlahka preživijo. Pa še kaj bo treba dodati za smeti. Lokalna podjetja to plačujejo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.506
4.366
113
Je kar jeba priznati, da nas odirajo na živo, zato je pač treba kitajce onemogočiti kakorkoli(oziroma iz tega potegniti čimveč profita) se le da. Potem pa naj še nekdo izjavi, da je EU orientirana na dobrobit potrošnikov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BLABLABLA

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.503
11.528
113
kod Džej-Zija
Vsaka palica ima dva konca, pravijo. Samo v razmislek, Daniel: Hofer, Lidl in ostali (ne več tako) nizkocenovniki so praktično sesuli trg malih kmetov, ker zaradi ekonomije obsega ne morete konkurirati ne pri zelenjavi ne pri mesu. Kot potrošnik si že lahko navdušen nad dampinškimi cenami, kaj pa kot proizvajalec?

Zdaj pa ta razmislek preslikaj na evropske proizvajalce, kolikor jih sploh še imamo, ker jih je Kitajska z dampingom sesula. Pa dodajmo še neprijetno dejstvo, da kitajska vlada subvencionira poštne storitve, da lahko na Zahodu kupujemo napol zastonj crap, ki ga ne rabimo. Kako naj zahodni proizvajalec temu konkurira?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.506
4.366
113
Odvisno. Meni uspe kar nekaj tega "crapa" uspe koristno uporabiti. In to tudi, ko ga vmes na Amazonu najdem za +30% ali v Sloveniji za + 150% cene. Trg je odprt. Mi že leta tržimo lokalnemu odkupovalcu, ki potem prodaja naprej najboljšemu kupcu in ta je lahko v Avstriji, Italiji ali Sloveniji, kdor ponudi več, tisti dobi. Večina pač gre v Avstrijo in Italijo. Zdaj ali je toliko razlike v kvaliteti ali v pomanjkanju na trgu težko rečem. Se pa še živo spomnim, ko smo nekih 15 let nazaj prodali 2 lepi telici slovenskemu odkupovalcu in zanje za obe dobili 600 eur. Od takrat raje vidim, da gre zadeva v tujino. Taka žival je danes na trgu ena vredna čez 2k eur, na koncu pa gre v trgovini še za 100% več, pa se meso v trgovini vmes ni podražilo za več kot 500%.
 

shift

Guru
20. jul 2007
10.030
2.509
113
za šankom
KSZ

EU bi uvedla 2 EUR pristojbine na pošiljke iz Kitajske.


Kot izhaja iz objavljenega osnutka predloga Evropske komisije, ta namerava nove dajatve zaračunavati kot pristojbine za rokovanje in skladiščenje paketov. Komisijo so k ukrepanju pozvale članice EU, češ da so njihovi carinski organi preobremenjeni s paketi. Statistike kažejo, da članice Unije letno prejmejo 4,6 milijarde paketov iz tujine.
Komisija v objavljenem predlogu ni navedla višine pristojbin. Po neuradnih, a zanesljivih informacijah FT pa naj bi pristojbina za neposredno prodajo znašala približno dva evra, pristojbina za skladiščenje blaga pa pol evra.
Kako na povsem lahek način priti do 9mlrd eurov