Otroški voziček Concord

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
sej veš da mora bit voziček najdražji pa najnovejši za babe
tongue-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.900
113
Zakaj pa nujno napihljiva kolesa? ne štekam? ker rad pumpaš in menjaš defekte? Sam gonim voziček s trdimi kolesi več po makadamu kot po asfaltu pa ni nobenega problema, v sprednja kolesa se zarijejo manjši kamenčki, sam če te to moti pol te bo še bolj vse drugo. Zdaj pri drugem otroku delam sicer malo manj kilometrov, ampak voz zdaj zgleda nekako tako da tam nekje pri četrtem otroku bo pa mogoče sprednja manjša kolesa že treba zamenjat. Govorim o bugabooju (alter mnenje je sicer da je to voz s katerim ne moreš vozit drugje kot po ploščicah v nakupovalnem centru, ampak s prve roke ti povem da se tudi pri nas na kmetih obnese. Res pa je to da ni za rolanje (za visoke hitrosti, ampak za to ni tudi vsak voz, ki ima vsaj eno kolo manjše od 10 col). Če imaš do stanovanja stopnice, mal premisli tudi o tem kako boš voz z otrokom vred sam (oziroma žena) nosil gor.
 

AndrejK

Fizikalc
7. sep 2007
1.279
3
38
SI
Pri nas uporabljamo naslednja dva vozička:
http://us.pegperego.com/admin/archive/product/images/FABRIC_00000042_PHOTO_00000002.jpg
in http://mashedbananas.ca/catalog/images/DWSKY_CC02_RED.jpg
Peg Perego je svoje že praktično odslužil (kupljen 2004) in bo počasi šel v zaslužen pokoj (nisva ga preveč pazila, pa tudi drugi otrok se je ogromno prevozil v njem). Kupila sva ga za prvega otroka in nama je bil predvsem všeč zato, ker se zloži v marelo in zavzame malo prostora tako v stanovanju kot v prtljažniku avta. Za vožnjo po brezpotjih (makadam, gozdne potke s koreninami), pa ni najbolj primeren. Ne vem, če ravno zaradi nenapihljivih koles, prej zaradi manjših dimenzij koles. Easywalker je bil kupljen konec lanskega leta, cena je precejšnja. V akciji sva zanj dala slabih 800 EUR, mislim, da je drugače okoli jurja. Brez košaric za dojenčke, se pravi samo športna verzija. S tem vozičkom je precej lažje voziti po pesku.
Mislim, da če se ne vozi vedno po asfaltiranih površinah oz. se vozi več po neurejenih poteh, je bolje gledati za večjimi kolesi, če pa so napihljivi pa ne škodi.

@KStoner: z ženo sva za zadnji nakup gledala pri lux4kids, pa naju niso prepričali. Cena in izgled vozička za dvojčke sta bila odlična in sva se že skoraj odločila zanj. Ker so v Nemčiji nekaj cenejši in sem imel konec novembra opravke v Nemčiji, bi kupil kar tam, vendar ko sva se oglasila v poslovalnici v BTCju, najprej niso imeli niti enega vozička za dvojčke na zalogi (pa tudi v MB ga nimajo) – če kupuješ nekaj v vrednosti 600 EUR, želiš videti kako izgleda. Človek si težko predstavlja, če zaposlena študentka razlaga – blago je tako kot pri tem, ogrodje kot pri tem, ampak širše… Lupinic, ki sta vključeni v ceno ne moreš uporabiti na vozičku – zakaj jih potem dodajajo? What's the point?
Druga zadeva, ki naju je zmotila (pa mogoče sva imela samo srečo), je način reševanja reklamacij. Ko sva si ogledovala vozičke, je v poslovalnico prišel mlad par z otrokom in lux4kids vozičkom, pri katerem se je zlomil sprednji del ogrodja – počil je var med nosilcem sprednjih vrtljivih koles in zgornjim delom. Pustimo ob strani, kako je do tega prišlo, tega ne ve nihče razen staršev, ki sta voziček uporabljala, ampak prodajalka ni vedela kaj naj naredi, klicala šefa… Na kratko – če daš par sto evrov za voziček, ki se v dveh mesecih uniči, bi pričakoval, da ti ponudi nek nadomestek, ne pa da prodajalka svetuje, da se zaklene sprednji dve kolesi, da se ne vrtita in se uporablja dokler ne bi dobili odgovor iz Nemčije. V takem vozičku vsaj jaz ne bi vozil dojenčka. Zadnja cvetka je bila pa glede »najinega« vozička – ker živiva v bloku, obstajajo določene omejitve, katerih se moraš držati. Recimo, da so vrata dvigala široka 79 cm, vrata stanovanja pa 80 cm, voziček pa 84 cm. Ko sva pač ugotovila, da žal voziček ne pride v poštev za naju, je v zadnjem obupanem poskusu prodajalka prijavila, da če snamemo kolesa pa pridobimo 6 cm in potem gre voziček v dvigalo in stanovanje. Seveda potem voziček z dvojčkoma v košari lebdi na antigravitacijskem polju, ki je vključeno v ceno, ali kaj?
Pa sedaj ne pljuvam po znamki, ker je voziček še vedno všečen, ampak slovenski uvoznik in ekskluzivni prodajalec (zaradi tega ne moreš naročiti iz Nemčije prek spleta!), bi lahko naredil kaj v zvezi s prodajo in poprodajnimi storitvami.
 

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
Jaz bom prodajal rabljenega Bugabooja. Košara/športni del, tri prevleke, dva dežnika, če bo koga zanimalo. Cena pa kaj pa vem ene 250€, ker mi je brez veze, da mi v garaži stoji.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.471
6.977
113
MIdva sva si pa omislila tega.
http://www.hartan.de/produkte/kinderwagen.php?modell=topline-s&spr=eng
Z mehko košaro, ki jo potlej razstaviš pa dobiš vrečo. Iz Nemčije precej ceneje, ti pa naš uvoznik nudi nadomestni voz (lahko da ne enakega, ampak vsaj v čem imaš otroka peljati), ta čas, ko ti ga pošilja v Nemčijo na popravilo, če se kaj zgodi. Svojega slikala ne bom, ker ima malo umazano tisto vrečo spodaj (makadam in gradbišče naredita svoje). Zadeva je super, hotela sem ga tudi zaradi tega, kako se zloži. Brez razstavljanja, zloženega (z otrokom notri) ga porinem v Hoferju pod tisto rampo. Ne vem, kako bi šla z vozičkom v to trgovino brez, da bi mi kdo pomagal dvigniti voz, pa prej otroka ven vzeti in seveda čisto predramiti. Kaj je Hofer mislil pa tudi ne vem, ampak to je druga debata. Kako ga boš pa v avto dobil (gre, ne gre, kako gre) je pa samoumevno, da moraš prej probati. Ampak res probati, vedenje, da imaš npr karavana ni dovolj, ker so ti vozovi mimogrede kje preširoki, ali pa predolgi ali pa ne vem kaj. Gre za to, da je polno enih malenkosti, na katere sploh ne pomisliš, dokler se ni treba ukvarjati z njimi in ti grenijo življenje. Tudi take fore kot jih je AndrejK zgoraj napisal.