Pri nas uporabljamo naslednja dva vozička:
http://us.pegperego.com/admin/archive/product/images/FABRIC_00000042_PHOTO_00000002.jpg
in
http://mashedbananas.ca/catalog/images/DWSKY_CC02_RED.jpg
Peg Perego je svoje že praktično odslužil (kupljen 2004) in bo počasi šel v zaslužen pokoj (nisva ga preveč pazila, pa tudi drugi otrok se je ogromno prevozil v njem). Kupila sva ga za prvega otroka in nama je bil predvsem všeč zato, ker se zloži v marelo in zavzame malo prostora tako v stanovanju kot v prtljažniku avta. Za vožnjo po brezpotjih (makadam, gozdne potke s koreninami), pa ni najbolj primeren. Ne vem, če ravno zaradi nenapihljivih koles, prej zaradi manjših dimenzij koles. Easywalker je bil kupljen konec lanskega leta, cena je precejšnja. V akciji sva zanj dala slabih 800 EUR, mislim, da je drugače okoli jurja. Brez košaric za dojenčke, se pravi samo športna verzija. S tem vozičkom je precej lažje voziti po pesku.
Mislim, da če se ne vozi vedno po asfaltiranih površinah oz. se vozi več po neurejenih poteh, je bolje gledati za večjimi kolesi, če pa so napihljivi pa ne škodi.
@KStoner: z ženo sva za zadnji nakup gledala pri lux4kids, pa naju niso prepričali. Cena in izgled vozička za dvojčke sta bila odlična in sva se že skoraj odločila zanj. Ker so v Nemčiji nekaj cenejši in sem imel konec novembra opravke v Nemčiji, bi kupil kar tam, vendar ko sva se oglasila v poslovalnici v BTCju, najprej niso imeli niti enega vozička za dvojčke na zalogi (pa tudi v MB ga nimajo) – če kupuješ nekaj v vrednosti 600 EUR, želiš videti kako izgleda. Človek si težko predstavlja, če zaposlena študentka razlaga – blago je tako kot pri tem, ogrodje kot pri tem, ampak širše… Lupinic, ki sta vključeni v ceno ne moreš uporabiti na vozičku – zakaj jih potem dodajajo? What's the point?
Druga zadeva, ki naju je zmotila (pa mogoče sva imela samo srečo), je način reševanja reklamacij. Ko sva si ogledovala vozičke, je v poslovalnico prišel mlad par z otrokom in lux4kids vozičkom, pri katerem se je zlomil sprednji del ogrodja – počil je var med nosilcem sprednjih vrtljivih koles in zgornjim delom. Pustimo ob strani, kako je do tega prišlo, tega ne ve nihče razen staršev, ki sta voziček uporabljala, ampak prodajalka ni vedela kaj naj naredi, klicala šefa… Na kratko – če daš par sto evrov za voziček, ki se v dveh mesecih uniči, bi pričakoval, da ti ponudi nek nadomestek, ne pa da prodajalka svetuje, da se zaklene sprednji dve kolesi, da se ne vrtita in se uporablja dokler ne bi dobili odgovor iz Nemčije. V takem vozičku vsaj jaz ne bi vozil dojenčka. Zadnja cvetka je bila pa glede »najinega« vozička – ker živiva v bloku, obstajajo določene omejitve, katerih se moraš držati. Recimo, da so vrata dvigala široka 79 cm, vrata stanovanja pa 80 cm, voziček pa 84 cm. Ko sva pač ugotovila, da žal voziček ne pride v poštev za naju, je v zadnjem obupanem poskusu prodajalka prijavila, da če snamemo kolesa pa pridobimo 6 cm in potem gre voziček v dvigalo in stanovanje. Seveda potem voziček z dvojčkoma v košari lebdi na antigravitacijskem polju, ki je vključeno v ceno, ali kaj?
Pa sedaj ne pljuvam po znamki, ker je voziček še vedno všečen, ampak slovenski uvoznik in ekskluzivni prodajalec (zaradi tega ne moreš naročiti iz Nemčije prek spleta!), bi lahko naredil kaj v zvezi s prodajo in poprodajnimi storitvami.