Ode i ta tema v belo-rdečo debato.
)
Vseeno - Barbi je trošarino na dizelsko gorivo* (enako kot IJJ) v začetku mandata dvigoval - povprečna vrednost trošarine pri Barbiki je bila 0,4027 EUR / l, trenutno povprečje pri IJJ pa 0,3854 EUR / l z izrazitim trendom navzgor (iz 0,36221 na 0,41640). K temu je treba še prišteti CO2 takso v povprečni višini 0,0331EUR/l (v veljavo stopila julija 2012) - torej je obremenitev iz teh dveh naslovov 0,4185 EUR / l, kar pa je več kot Barbikino povprečje.
* seveda tudi na ostala goriva - tukaj vzel samo dizel
Ampak pustimo to - statistiko lahko obračaš tako ali tako in slej ko prej bo "rezultat" ustrezen tistemu, kar hičeš dokazati.
Mene bolj moti, da je sedanja vlada obljubljala nekaj - dela pa drugače. Še bolj pa boli, da s to politiko v nobenem primeru ne pomaga slovenskemu gospodarstvu (sicer mi je jasno, da mora tudi od nekod dobiti denar - eden od virov pa so trošarine) - še huje, celo pripravlja si teren, da bo (po potrebi) zmanjšala dosedanjo višino refundacije prevozništvu (10. člen ZTro-M) kar je IMHO spet strel v koleno.
Argumenta, da bi morali tudi tujcem vračati, ne morem jemati resno, saj so precej "zakomplicirali" zahteve za uspešno vračilo - in tudi če bi vračila bi se iz preostale trošarine (in taks!) vseeno nateklo več v proračun kot sedaj.
Tako, da ne prejšnja in ne sedanja vlada niso ravno spretni pri trošarinski politiki (prejšnja vsaj obljubljala ni, da bo bolj spretna
).
Pa še prošnja modom - če se bo nadaljevalo s politiziranjem, predlagam, da se zadnjih nekaj postov prestavi v parlament. Jaz sem v vsakem primeru v tej temi "out" s političnimi vložki.
Vseeno - Barbi je trošarino na dizelsko gorivo* (enako kot IJJ) v začetku mandata dvigoval - povprečna vrednost trošarine pri Barbiki je bila 0,4027 EUR / l, trenutno povprečje pri IJJ pa 0,3854 EUR / l z izrazitim trendom navzgor (iz 0,36221 na 0,41640). K temu je treba še prišteti CO2 takso v povprečni višini 0,0331EUR/l (v veljavo stopila julija 2012) - torej je obremenitev iz teh dveh naslovov 0,4185 EUR / l, kar pa je več kot Barbikino povprečje.
* seveda tudi na ostala goriva - tukaj vzel samo dizel
Ampak pustimo to - statistiko lahko obračaš tako ali tako in slej ko prej bo "rezultat" ustrezen tistemu, kar hičeš dokazati.
Mene bolj moti, da je sedanja vlada obljubljala nekaj - dela pa drugače. Še bolj pa boli, da s to politiko v nobenem primeru ne pomaga slovenskemu gospodarstvu (sicer mi je jasno, da mora tudi od nekod dobiti denar - eden od virov pa so trošarine) - še huje, celo pripravlja si teren, da bo (po potrebi) zmanjšala dosedanjo višino refundacije prevozništvu (10. člen ZTro-M) kar je IMHO spet strel v koleno.
Argumenta, da bi morali tudi tujcem vračati, ne morem jemati resno, saj so precej "zakomplicirali" zahteve za uspešno vračilo - in tudi če bi vračila bi se iz preostale trošarine (in taks!) vseeno nateklo več v proračun kot sedaj.
Tako, da ne prejšnja in ne sedanja vlada niso ravno spretni pri trošarinski politiki (prejšnja vsaj obljubljala ni, da bo bolj spretna
Pa še prošnja modom - če se bo nadaljevalo s politiziranjem, predlagam, da se zadnjih nekaj postov prestavi v parlament. Jaz sem v vsakem primeru v tej temi "out" s političnimi vložki.