da zadevo preverjajo pri "novem avtu" brez poseganja v zavore in to mastno zaračunajo lastniku je samo pokazatelj da ne zaupajo v lastno znamko, da ne znajo vizualno pregledati zavor in da radi strižejo ovce.
Ali pa da se pri večini avtov tega modela pojavi neka okvara (tovarniška okvara, ki jo skrivajo) ki jo težko odkrijejo drugače kot na valjih, pa ti tega ne povejo. V tem primeru pa bi jih jaz po zdravju vprašal, če se hecajo s tvojim življenjem.
Veliko bolje da daš teh 30 evrov vsako leto na tehničnem pregledu, pa ti preverijo še kup stvari zraven zavor. Sem pa že prosil na tehničnih da so mi pregledali zavore ali amortizerje in podobno. Pa je bilo brezplačno z malo pogovora. PA tudi če bi mi račuali nekaj evrov, se ne bi sekiral.
Ali pa da se pri večini avtov tega modela pojavi neka okvara (tovarniška okvara, ki jo skrivajo) ki jo težko odkrijejo drugače kot na valjih, pa ti tega ne povejo. V tem primeru pa bi jih jaz po zdravju vprašal, če se hecajo s tvojim življenjem.
Veliko bolje da daš teh 30 evrov vsako leto na tehničnem pregledu, pa ti preverijo še kup stvari zraven zavor. Sem pa že prosil na tehničnih da so mi pregledali zavore ali amortizerje in podobno. Pa je bilo brezplačno z malo pogovora. PA tudi če bi mi račuali nekaj evrov, se ne bi sekiral.
Nazadnje urejeno: