Živjo,
Zjutraj sem pred odhodom v službo sedel v avto in prižgal brez posebnosti. Vendar sem opazil, da se lučka za akumulator ni izklopila takoj po vžigu, tako kot se vedno. Po parkingu sem naredil 20-30 metrov in ugasnil avto, da bi preveril, če se bo z "resetom" kaj popravilo.
No... avta nisem več mogel prižgati. Zaganjalnik (al kako se že reče), je pridno delal, motor pa se ni in ni hotel zagnati. K sreči sem imel možnost alternativnega prevoza v službo, tako da sem avto kar pustil na parkirišču. Avta se ni dalo zakleniti, saj so se gumbki, takoj vrnili nazaj gor. Tudi s ključem ni šlo enostavno - sem ga moral zadržat malo obrnjenega v ključavnici, toliko da sem "povozil" tisto vračanje gumbkov nazaj, prtljažnika sploh nisem mogel zakleniti.
Ko sem se vrnil iz službe po cca 10 urah, avto ni več niti pisnil. Jasno je bilo, da je akumulator prazen. Akumulator sem zamenjal brez posebnosti (70 amperski, enak kot je bil notri - sicer še originalni, iz leta 2001). Tudi avto je takoj vžgal brez posebnosti.
Ja in kaj bi zdaj rad, se sprašujete? Problem je v presneti lučki na armaturi. Ja, tisti od akumulatorja, s katero se je vse skupaj začelo. Baraba mala še vedno gori!
Predvidevam, da to ni običajno, zato me skrbi da je šel alternator. Sploh zaradi načina na katerega je crknil akumulator - "brez razloga", nič nisem pustil prižganega...
Ker moram jutri s tem avtom v službo (nimam alternative), me zanima, če je to tvegano? Peljal se bom skupaj cca 50km, trajalo bo eno uro v obe smeri skupaj, po AC. Če je res šel alternator, ali bo akumulator zdržal celo pot z prižganimi lučmi? Pa če bi se sredi vožnje spraznil - ali bi avto takrat ugasnil?
Sicer bom poskusil zjutraj pred službo še na servisu - v kolikor bi lahko dobil nadomestni avto bi bilo super...
Zjutraj sem pred odhodom v službo sedel v avto in prižgal brez posebnosti. Vendar sem opazil, da se lučka za akumulator ni izklopila takoj po vžigu, tako kot se vedno. Po parkingu sem naredil 20-30 metrov in ugasnil avto, da bi preveril, če se bo z "resetom" kaj popravilo.
No... avta nisem več mogel prižgati. Zaganjalnik (al kako se že reče), je pridno delal, motor pa se ni in ni hotel zagnati. K sreči sem imel možnost alternativnega prevoza v službo, tako da sem avto kar pustil na parkirišču. Avta se ni dalo zakleniti, saj so se gumbki, takoj vrnili nazaj gor. Tudi s ključem ni šlo enostavno - sem ga moral zadržat malo obrnjenega v ključavnici, toliko da sem "povozil" tisto vračanje gumbkov nazaj, prtljažnika sploh nisem mogel zakleniti.
Ko sem se vrnil iz službe po cca 10 urah, avto ni več niti pisnil. Jasno je bilo, da je akumulator prazen. Akumulator sem zamenjal brez posebnosti (70 amperski, enak kot je bil notri - sicer še originalni, iz leta 2001). Tudi avto je takoj vžgal brez posebnosti.
Ja in kaj bi zdaj rad, se sprašujete? Problem je v presneti lučki na armaturi. Ja, tisti od akumulatorja, s katero se je vse skupaj začelo. Baraba mala še vedno gori!
Predvidevam, da to ni običajno, zato me skrbi da je šel alternator. Sploh zaradi načina na katerega je crknil akumulator - "brez razloga", nič nisem pustil prižganega...
Ker moram jutri s tem avtom v službo (nimam alternative), me zanima, če je to tvegano? Peljal se bom skupaj cca 50km, trajalo bo eno uro v obe smeri skupaj, po AC. Če je res šel alternator, ali bo akumulator zdržal celo pot z prižganimi lučmi? Pa če bi se sredi vožnje spraznil - ali bi avto takrat ugasnil?
Sicer bom poskusil zjutraj pred službo še na servisu - v kolikor bi lahko dobil nadomestni avto bi bilo super...