Opel corsa 1.4i, l. 97, obrati motorja v prostem t

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
No, da probamo skupaj tole rešit.

Avto:
Opel Corsa 1.4i, letnik 1997, tip motorja X14SZ

Namreč avto od punce ma nenormalno visok prosti tek (nima obratomera ampak po posluhu veliko preveč... vsaj 1500 obr). Hkrati se je pa pojavil še ta problem, da ko avto priključiš na tester se nič ne zgodi... (probano na dveh različnih servisih)Naj bi bila napaka na diagnostičnem računalniku. Zdej motorček prostega teka sem že zamenjal (stran vržen denar, ker ni spremembe), sčistil vse možne konektorje, ki sem jih našel... Razlike pa ni. A ma morda kdo kako idejo, kaj bi to lahko bilo? A je možno, da je napaka v glavnem računalniku, ki kontrolira motorček prostega teka? Za vsak info bom hvaležen, ker avtoček drugače super dela, samo v prostem teku ga serje...

Aja... Ko v prostem teku dodam gas in ga nato odvzamem motor še kako sekundo drži obrate, preden le ti padejo. Pa tudi lučka za motor se prižge ampak samo, ko je avto v prostem teku brez gasa. Če v prostem teku recimo vsake toliko časa (vsakih 5-10 sec) malo pritisnem na plin se lučka ne prižge.

Za vsak help bom hvaležen!
zmaga.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Preveri okoli sesalnega kolektorja/lopute plina, če kje ne vleče "fouš luft", lahko je kakšno tesnilo preplozano, mogoče kaka preperela cevka. Če za kakšen kos nisi prepričan ali tesni ali ne, ga pri prižganem motorju pošpricaj z WD-jem. Če pušča, bi moral motor malo potrokirat oz. se na kakršenkoli način odzvat na WD.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Motorček prostega teka, probaj ga očistiti, če še kaj podobnega nisi delal raje prepusti mehaniku. Skoraj 100% bo potrebna zamenjava.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Motorček prostega teka, probaj ga očistiti, če še kaj podobnega nisi delal raje prepusti mehaniku. Skoraj 100% bo potrebna zamenjava.

Motorček sem že zamenjal, ni ravno težka zadeva, tko da to ni, kot sem že napisal... Zdej sumim merilec pretoka zraka (lmm
)... kaj drugega pa že ne najdem več...

Sem pa že vse može konektorje in cevke sprobal (2 dni matranja in plazenja okoli motorja
jezen.gif
)
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Mogoče je kje zamašen dovod zraka?

Pri astri ko sem menjal in dal sprint filter so obrati padli za 200.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
S testerjem se ne da nič porihtat, ker je baje crknil diagnostični računalnik in se nič ne zgodi, ko avto priključiš na tester. Zdej razdrl sem pol motorja zgoraj, vse prešprical in spucal pa nič.... Drugače niso problem sam obrati v prostem teku ampak tudi to, da ko spustiš gas avto še kar naprej za kako sekundo drži obrate, preden padejo.. prav tako se pojavlja, da avto nabija obrate med prestavljanjem v višjo brzino. Prav tako ob zagonu motro prav zatuli, preden obrati padejo.... (ampak še vedno ne dovolj)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Diagnostični računalnik ni crknil, ker ne obstaja.
smile-1.gif
Problem pri teh Oplih je, da prekine instalacija med računalnikom in diagnostičnim priključkom, zato je treba tester povezat direktno na računalnik, preko ustreznega pina seveda.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Kaj se zajebavas, menjaj punco pa je problem resen
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Je dal novega? Obstajata dva tipa, razlika med njima je samo v konusu, če je slučajno zajebal (verjetno ni) potem sedež ne tesni. Kot je crash napisal se lahko z testerjem nastavlja. Lahko pa so tudi prekinjeni kabli, ki grejo na motorček. Z testerjem se da sprobat motorček. Lahko pa sproba prehodnost kablov na ECU. Kabli za motorček so štirje in ni težko sprobati.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Kaj se zajebavas, menjaj punco pa je problem resen
grin1.gif

Glej.. ne smeti po temi če nimaš kaj pametnega zapovedat.... Pa še mal tko... nisi mi neki smešen.. vsaj toliko ne, kot se samemu sebe zdiš. Prosim, da ne smetiš tukaj.. HVALA!
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Je dal novega? Obstajata dva tipa, razlika med njima je samo v konusu, če je slučajno zajebal (verjetno ni) potem sedež ne tesni. Kot je crash napisal se lahko z testerjem nastavlja. Lahko pa so tudi prekinjeni kabli, ki grejo na motorček. Z testerjem se da sprobat motorček. Lahko pa sproba prehodnost kablov na ECU. Kabli za motorček so štirje in ni težko sprobati.

Kako pa to lahko sprobaš?

Ko namreč priključiš oplov tester (pravzaprav dva različna originalna Oplova testerja) na avto se NIČ ne zgodi... zdej ne vem.. če poznaš še kako drugo opcijo bi ti bil hvaležen.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
Ahha... videl, da je treba direktno povezat.. bomo probal še to... poročam, kako in kaj bo
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
No, problem rešen!

Ko smo vzel dol celoten vbrizgalni istem se je videlo, da je bilo zanič tesnilo na kraju, kjer pride vse skupaj privijačeno na motor.

Vsem hvala za nasvete.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Preveri okoli sesalnega kolektorja/lopute plina, če kje ne vleče "fouš luft", lahko je kakšno tesnilo preplozano, mogoče kaka preperela cevka. Če za kakšen kos nisi prepričan ali tesni ali ne, ga pri prižganem motorju pošpricaj z WD-jem. Če pušča, bi moral motor malo potrokirat oz. se na kakršenkoli način odzvat na WD.

Standardni problem - racunalnik
hysterical-1.gif


Tast je nosil eno motorko od servisa do servisa - ni drzala obratov,...
Menjali so vplinjac (racunalnika na sreco nima),razdirali vse skupaj,... Zadnji mojster je ugotovil, da so slabi lezaji na glavni gredi in se popravilo ne izplaca.
bonk.gif


V pol ure sem jo razdrl,ugotovil poceno cev med vplinjacem in cilindrom ter jo zalepil z TipTop fliko (primerne cevi nisem imel pri roki) in nazaj sestavil.
Vceraj sem jo cel dan gonil po gmajni in cudezno vse dela
zmaga.gif


Tester ni pokazal nobene napake
evil.gif