Opel Ampera/Chevrolet Volt

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
20191224_134739.jpg
20191224_134116.jpg
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.313
4.128
113
Ni kaj, samo si lepo plačal.
Samo za primerjavo pa če imajo 75 eur uro dela ne prideš tako drago skozi.
Screenshot_20191227_071303_com.android.chrome.jpg
Screenshot_20191227_071417_com.android.chrome.jpg
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.111
3.172
113
Pri njih vedno dobro plačaš. Meni so hoteli za zamenjavo motorja za brisače 350 pa je original stal 42€. In uro dela s tem da sem zraven YouTube posnetek gledal kako se zamenja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.783
6.768
113
pri taščici
Poraba do službe pa je bila najbrž 10+.
Dobro so te obrali.
Razen če je bilo treba še kaj specialnega zamenjati.
Nek lokalni servis bi to naredil za 50 evrov najbrž z veseljem.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.971
6.991
113
Lahko jaz naredim kaj preventivnega, da se to ne zgodi? Sicer je šel tehnični nazadnje skozi b.p., so pa mi na servisu rekli, da so zadnje zavore že slabe...

Če bi šel v menjavo, komplet (diski, pakne, olje), bi to nek lokalec naredil za, pa če sam prinesem material?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Poraba do službe pa je bila najbrž 10+.
Dobro so te obrali.
Razen če je bilo treba še kaj specialnega zamenjati.
Nek lokalni servis bi to naredil za 50 evrov najbrž z veseljem.
Poraba česa? Zadnji desni disk je bil vroč, da se ga dotakniti nisem mogel (levi in prednja čisto hladna) - še feltna je bila topla, pa je zima. Kaj bi se dogajalo poleti na daljših relacijah raje ne razmišljam.

Kot sem napisal, zamenjani so diski, ploščice in zavorna tekočina. Najprej sem poklical Citroen lokalca, ki nam rihta Xsaro Picasso, pa je imel popoldne vse zasedeno, tako da sem popoldne poklical na AT Vis in so me vzeli v torek ob 10h, do 13h je bil avto zrihtan.
Verjamem, da sem preplačal, ampak JBG, avto sem imel pa hitro in dobro zrihtanega. Ni se mi dalo čakati na lokalca. Če bi imel čas, ja, tako pa so bili pred vrati prazniki in obiski in sem hotel avto na cesti.

Je pa tole prvi dražji servis po 7.5 letih in 170.000km, pa še to zaradi neobrabe zadnjih zavor, tako da sem z avtom zadovoljen. Zaradi ekstra 100-200 EUR se ne sekiram. Meni je najbolj važno, da je stvar narejena hitro in dobro.
Zdaj pa novim 170.000 km naproti.

Naslednje leto pa (poleg motornega olja, olja filtra in kabinskega filtra):
- hladilna tekočina motorja
- hladilna tekočina baterije
- olje menjalnika (no, to ni pravi menjalnik ampak planetarni 'menjalnik')
- olje diferenciala
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.313
4.128
113
OK če je menjava zavornega olja še, pa tulce vodil so mogoče menjali pol je že malo bolj OK cena. Je pa res da lahko večino teh delov ki jih imaš v planu menjat kupiš na Autodocu in avto servisiraš za drobiž. Mehaniki pa naj svoje ure pravilno ocenijo in bomo vsi skupaj zadovoljni.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
OK če je menjava zavornega olja še, pa tulce vodil so mogoče menjali pol je že malo bolj OK cena. Je pa res da lahko večino teh delov ki jih imaš v planu menjat kupiš na Autodocu in avto servisiraš za drobiž. Mehaniki pa naj svoje ure pravilno ocenijo in bomo vsi skupaj zadovoljni.

Tudi delat lahko hodi na črno, pa bo imel duplo neto plačo. Pa mulce bo zapovrh imel na državni strošek v vrtcu. Morda mu pripade tudi socialno stanovanje.
Pa če bi Ampero kupil pri dobaviteljih GMa, bi namesto 35 jurjev zanjo odštel 8 jurjev. :p
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.313
4.128
113
Ja po novem bo socialna pomoč enaka kot ima moj foter po 40 letih penzije.

530 Eur. Pol se pa človek vpraša kdo je tukaj nor.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Po obilnem nedeljskem dežju mi je v ponedeljek zjutraj, ko sem speljal, najprej naredilo iz zadnjega desnega diska 'bum' (pakna je prirjavela na disk), potem pa se z njega slišalo hropenje - zavorna ploščica ni šla več popolnoma nazaj notri. Do službe je bil zadnji desni disk konkretno vroč.
Naročil sem se za servis na AT Vis - na srečo so v torek ob 10-ih imeli termin, kamor sem zapeljal avto. Po pregledu so rekli, da je najbolje, da se zamenjata zadnja diska in ploščice in sem jim rekel, da naj to naredijo, hkrati pa naj še zamenjajo zavorno tekočino, tako da imam zadaj (neoriginalne) zadnje diske in zavorne ploščice, vse očiščeno in zamenjano zavorno tekočino.

Tako je bilo stanje pred in po (v naslednjem postu). Strošek 384 EUR za vse. To je po 7.5 letih oz 170.000 km.

Kakšno je bilo stanje zavornih batovin vodil?
Da se ploščice ne vračajo je potrebno iskati krivdo ravno tam (vodila, batki, gumice)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zdaj pa mene čaka zamenjava 12V baterije. Zadnje čase sem opažal, da mi včasih po tem, ko sem avto priklopil na zakasnjeno polnjenje, da je izpod pokrova motorja bilo slišati en brneč zvok in tudi iz vtičnice je vleklo med 150-200W.
Torej, praviloma, ko se avto priklopi na zakasnjeno polnjenje, to brnenje in 150W ponavadi traja cca. 10 sekund, potem pa se izklopi do dejanskega polnjenja. Vedno bolj pogosto pa se mi je začelo dogajati, da to ni nehalo, da bi brnelo izpod pokrova motorja in vleklo 150W in sem potegnil vtikač iz avta in šele zvečer priključil avto.

No, sem vprašal na gm-volt forumu: https://gm-volt.com/forum/showthrea...-in-humming-under-the-hood-and-consuming-150W

In so mi povedali, da če avto, ko priklopiš, zazna prenizko napetost 12V baterije, da jo skuša takoj začeti polniti in da je to znak umirajoče 12V baterije. Moja baterija je še originalna, stara 7.5 let, tako da bo res čas za zamenjavo le-te, preden nabašem na kakšne resne probleme zaradi prenizke napetosti 12V baterije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad