Opel Ampera/Chevrolet Volt

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
AGM ima isto kislino, to nima veze s karambolom, kot je zgoraj napisano
ima pa vezo s polnjenjem z rahlo visjo napetostjo - če ampera potrebuje AGM, potem AGM in .
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
ustrezen aku dobiš v vsaki resni avtotrgovini z aftermarket deli (exide, varta ipd.)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
AGM ima isto kislino, to nima veze s karambolom, kot je zgoraj napisano

V bistvu ima veliko vezo. ker klasika poči in se polije. AGM ima "vezano" kislino v plošče in se ne polije. Torej pri klasili so plošče potopljene v tekočini, pri AGM je med temi ploščami kislina vezana v tkanini
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Ja sam navaden svinčeni je pa enkrat cenejši. Jaz si ne znam predstavljati, da kupi darjanček zdaj agm akumulator, pa zima prihaja in se mu bo mogoče vklopil bencinski motor kdaj... Vprašanje, če bo proračun to prenesel.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
agm ima globino izpraznitve do 80%, klasičen do nekje 50%
ob poškodbi sem skoraj prepričan, da pride do razlitja tudi pri AGM, AGM je zaprt, diht, zato se ne razlije ob različnih kotih postavitve, ob poškodbi pa mislim, da prav tako, saj kislina ni samo na tkanini, ali pač?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Ja sam navaden svinčeni je pa enkrat cenejši. Jaz si ne znam predstavljati, da kupi darjanček zdaj agm akumulator, pa zima prihaja in se mu bo mogoče vklopil bencinski motor kdaj... Vprašanje, če bo proračun to prenesel.

Saj bo mel izklopleno gretje pa se ne bo vklaplal.

Drugač pa če je res kaj je gori napisano, da je vse prilagojeno za AGM glede polnjenja in to pol nima druge izbire.
 

Opelampera

Zelenc'
10. nov 2019
2
0
1
preveril, imaš popolnoma prav
Imam Ampero sem kupil vartin akomulator,ko pa sem pogledal original pa ni primerjave.Original ima na strani se cevko za odvod “kisline ali hlapov”vartin pa tega nima lahko se ti razlije in bo hitro rja zato sem kupil novega v avtohisi mas garancijo 2-3 leta pa se brez skrbi se ne splaca tu varcevat.Pa tudi celic ja vec na originalu smo ga odprli in pokukali not.Pravijo,da so cenejsi akomulatorji praviloma tudi lazji in imajo manj celic ceprav na nih pise ista specifikacija.Lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
seveda nima cevke, ker cevka spada k avtu.
Ima pa vsak akumulator v pokrovčku od plus ali minus prikljčka za odlomit nastavek ki gre v odprtino za hlape. Na ta nastavek daš potem to cevko ki je na starem.
Celic imata enako. Ker če bi jih mel majn bi imel nižjo napetost. 2V na celico je. torej če bi mel eno celico majn bi bil 10V.
Pa kak ste lahko vi odprli akumulator, ki je zavarjen skupaj?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.971
6.991
113
Ne, mislim to, da vse kao dela, aku pa je hin.
Ob vsej čuda tehniki, bi lahko tudi to vgradili, da bi se preverjalo stanje akuja
 

B81

22. jul 2007
37.031
10.546
113
Ajde to je potrosni material recimo..kaj pa kaj drugega je ze kaj crknilo? Ker ce se blizas 200 k km...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Po obilnem nedeljskem dežju mi je v ponedeljek zjutraj, ko sem speljal, najprej naredilo iz zadnjega desnega diska 'bum' (pakna je prirjavela na disk), potem pa se z njega slišalo hropenje - zavorna ploščica ni šla več popolnoma nazaj notri. Do službe je bil zadnji desni disk konkretno vroč.
Naročil sem se za servis na AT Vis - na srečo so v torek ob 10-ih imeli termin, kamor sem zapeljal avto. Po pregledu so rekli, da je najbolje, da se zamenjata zadnja diska in ploščice in sem jim rekel, da naj to naredijo, hkrati pa naj še zamenjajo zavorno tekočino, tako da imam zadaj (neoriginalne) zadnje diske in zavorne ploščice, vse očiščeno in zamenjano zavorno tekočino.

Tako je bilo stanje pred in po (v naslednjem postu). Strošek 384 EUR za vse. To je po 7.5 letih oz 170.000 km.