Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.919
6.976
113
"ker ko na sprednjih kolesih zavira regeneracija, morajo to nalogo na zadnjih kolesih opravljati bremze. "

zanimivo, tega pa nisem vedel, ampak verjetno spet v določenih pogojih?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.647
6.704
113
pri taščici
Ker se tudi meni nekaj podobnega dogaja na običajnem avtu, me zanima če je rešitev, da bi ob menjavi z nekim (kakšni konkretno?)sprejem posprical vodila na čeljustih n eventuelno batek, ter tako preprečil zatikanje zavor, ki se zgodi tekom let ko bremze ostanejo nedotaknjene kar se tiče servisiranja.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Ded je naredo diplomsko iz zaštekane bremze :)
Hanzi
Nimaš kaj nardit kot vredu spucat in namazat s pasto za bremze. Štekalo bo vedno če avto ni dosti vožen. Batek je pa itak zaprt pod gumi manšeto in ce je cela nima kaj štekat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Hanzi

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Regeneracija deluje le na sprednjih kolesih, ker je elektro motor priklopljen nanje. Verjetno že ni dobro, da zavirata le prednji dve kolesi z regeneracijo elektro motorja, vmes pa je še diferencial. Ta zavorna moč je pri Amperi do 60kW, ki je kar konkretno.
Domnevam, da je dodano zaviranje na zadnjih zavorah namenjeno stabilnost vozila pri zaviranju.

Tudi jaz sem in še kolega, s katerim sem včeraj govoril, do sedaj mislil, da pri regenerativnem zaviranju zavira le elektro motor na prednji kolesi, ampak očitno temu ni tako.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
"ker ko na sprednjih kolesih zavira regeneracija, morajo to nalogo na zadnjih kolesih opravljati bremze. "

zanimivo, tega pa nisem vedel, ampak verjetno spet v določenih pogojih?

Kot sem uspel razbrati ja, ko doseže regenerativna moč določen threshold, takrat zavirata tudi zadnji dve zavori.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
hvacman
08-12-2014, 02:11 PM
OK - a little review on how Volt's braking works. i harken back to an interview with Andrew Farah, where he explained how the Volt used 100% regen braking (which is all front braking) through about 0.2 g's, then started "blending" and tapering in the hydraulic braking up to about 0.5 g's, then it was 100% hydraulic from 0.5 g's on, because then the ABS, etc. has to be ready to kick in. He suggested that the conventional braking was starting to kick in when the green ball started to turn yellow. That does happen a lot for me, and I'm not an aggressive driver.

If one were blending regen and conventional between 0.2 and 0.5 g's, then that probably means engaging the rear brakes more than the fronts, as the regen is already handling the front until the g's get closer to 0.5 g's. Therefore, it would be only logical that the rears would wear more than the fronts.

I'm curious now about what the actual average brake wear rates are on Volts, and how it compares front to back. Anyone actually mike their rotors or measure their pads when they do tire rotations or changes? I've always boasted that with all the regen, my Volt may never need a brake job, but now I'm second-guessing that claim.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Posledično se zadnje zavore na Voltu/Amperi obrabijo prej, kot prednje zavore.

Mimogrede, zadnji diski na Voltu/Amperi niso običajni diski, ampak so tako obdelani, da so odporni na rjavenje:

Steverino
08-12-2014, 12:29 PM
Ferritic Nitro-Carburizing


A General Motors’ team of global brake experts is helping to make rusty brake rotors history by changing the chemical makeup of the components using a process that could double the life of rotors and save consumers hundreds of dollars.

The engineers developed an exclusive corrosion protection process that super heats the rotors at 560 degrees Celsius for a day in an oven the size of a tour bus. Inside the nitrogen-rich atmosphere, nitrogen atoms bond to the surface of the steel rotor, hardening and strengthening the rotor.


The name for the technology is Ferritic Nitro-Carburizing, or FNC, and it has most often been used to treat powertrain parts.


More:
http://media.gm.com/media/us/en/gm/news.detail.html/content/Pages/news/us/en/2011/Nov/1130_fnc.html

Zato je ob menjavi le-teh jih potrebno zamenjati z dotičnimi in ne s kakšnimi drugačnimi. Menda so dimenzije enake kot za Chevrolez Cruze.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Pa kaj si ti ja nor. Kaj ti moreš res iz vsake malenkisti na amperi delat doktorsko? Jebenega opla voziš, ne pa space shuttle. Ni nič posebnega ampera, ni sestavljena iz vesoljskega praha in nano delcev. Navadn avto je in pri vseh avtih se za zaviranje uporabljajo zadnje zavore v kombinaciji s sprednjimi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Posluš, nihče te ni vprašal za mnenje.

Za nekatere od nas je to nekaj novega, mogoče koga to zanima. Tebe očitno ne, tako da prosim take komentarje obdrži zase.

Če nimaš kaj pametnega za dodati, pač ne beri. Te nihče ne sili.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Navadn avto je in pri vseh avtih se za zaviranje uporabljajo zadnje zavore v kombinaciji s sprednjimi.

Očitno sploh nisi bral, za kaj gre. Se vidi, zakaj se potem obnašaš, kot da si požrl pamet tega sveta.

Tukaj se ne gre za konvencionalno zaviranje, kjer zadnje zavore zavirajo v kombinaciji s prednjimi zavorami. To nam je vsem jasno. Ta efekt dosežeš pri Amperi, če bremzaš, ko imaš avto v N prestavi.

Tukaj gre za to, da prednje zavore sploh ne zavirajo, ko zadnje zavirajo.

Ampak, kaj se sploh trudim s tabo, trol.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.437
10.680
113
Zavira motor oziroma regeneracija ker je pač ZAVIRANJE.... ni posebne znanosti. Jaz sem mislil da kaj regenerira zadaj z "zavorami".
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Po bitki je lahko biti general.

Vem, da dosti folka ni vedelo, vključno z mano, da so pri REGENERACIJSKEM zaviranju vključene tudi zadnje zavore, torej neodvisno od prednjih zavor.

Ampak, očitno tudi ti še nisi vedel vsega, zato pa tukaj pišem. Če te kaj moti, pač tega ne beri. Če rad ostaneš nevednež, pač ne beri.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
zakaj sodiš po sebi in tebi podobnih? Večina ljudi ve, da je ampera avto, ki deluje kot avto. Samo ti si tisti ki misliš da voziš spejs šatl.

Drugače pa branje tvojih doktoratov iz vsake malenkosti je pa preveč zanimivo brat, da bo jih ignorirali.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Imajo kaj korodirane povrsine? Moja zadnja leva ima cca pol centimetra pri centru diska in cca pol centimetra korodirane povrsine na zunanjem robu diska.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.680
113
Vsak disk je rjav tam ko ne drsi ploščica....
Pri tistih ki bremzo božajo pa še tam kjer ploščica drsi. To je pa itak samo še za staro železo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

torentino

Majstr
8. sep 2009
387
344
63
Ne bi o tem
Imajo kaj korodirane povrsine? Moja zadnja leva ima cca pol centimetra pri centru diska in cca pol centimetra korodirane povrsine na zunanjem robu diska.
Vsak disk je rjav tam ko ne drsi ploščica....
Pri tistih ki bremzo božajo pa še tam kjer ploščica drsi. To je pa itak samo še za staro železo.
Celi kraterji so gor, mehanik pravi da se da vseeno še enkrat postruzit, samo nisem prepričan, odvisno od cene novih...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.251
4.089
113
Zadnji diski za Ampero so od 22 eur pa do 70 eur za kos na autodoc.
Ti bi pa diske stružil?