Opel Ampera/Chevrolet Volt

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
aha razumem, edino snowsocks bi lahko dal na 17

hja, nič, čakam sliko kako je lepa na 16
tongue-1.gif

Evo

 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pa še to je napisal:

"Rešitev bi bila edino predpolnjenje kondenzatorjev, da ne bi prišlo do iskre, ki ustvari konico.
O tem razmišljamo, pa ne zaradi FID ampak zato, ker nam nekateri avtomobili zaradi velike iskre (hard vklop) zapikajo kontaktorje."

zakaj pa si ne narocis meritev da vidis kaksno instalacijo sploh mas in da vidis zakaj pa kdaj ti ven vrze?

Meritve so drage :/

Andy, ti uporabljaš zakasnjeno polnjenje glede na uro odhoda ali nočno tarifo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pa še to je napisal:

"Rešitev bi bila edino predpolnjenje kondenzatorjev, da ne bi prišlo do iskre, ki ustvari konico.
O tem razmišljamo, pa ne zaradi FID ampak zato, ker nam nekateri avtomobili zaradi velike iskre (hard vklop) zapikajo kontaktorje."

zakaj pa si ne narocis meritev da vidis kaksno instalacijo sploh mas in da vidis zakaj pa kdaj ti ven vrze?

Meritve so drage :/

Andy, ti uporabljaš zakasnjeno polnjenje glede na uro odhoda ali nočno tarifo?

Zakasnjeno polnjenje glede na uro odhoda. Koncati mora ob 5.45, ker ob 5.55 odpeljemo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ko vtakneš 'pištolo' v vtičnico, si EVSE in avto, preko EVSE protokola to sporazumeta.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
A prav vidim, da imaš ti v omarici 500mA FID? To imaš potem speljano direktno do števca na razvodnik, ali gre v stanovanjsko omarico in še preko tistega FIDa, ali je tam razvodnik? FID je navaden AC?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne vem, kakšen FID imam v omarici spodaj, ampak speljano je tako, da gre elektrika od števca do omarice v stanovanju, od tam pa do omarice v kleti, kjer sta varovalka (25A) in FID in potem dve šuko vtičnici.
Ne vem pa, ali gre kabel, ki gre iz omarice v stanovanju dol do kleti, preko FID-a v omarici stanovanja ali gre preko 25A varovalke dol.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Pametno bi bilo, da gre mimo FIDa, drugače niti ne bi rabil FIDa v kleti
smile-1.gif


Glede na sliko ki si mi poslal je 0.5A...če prav vidim
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
Aja, drugače pa...sem včeraj zvečer nastavil polnjenje glede na uro odhoda in na polnilcu 16A.

Porabljenega je bilo točno 4.0kWh. Danes zjutraj je merilec izmeril porabljenega 4.8kWh.

Torej 20% izgube, ne glede na amperažo in polnilec, se mi zdi kar dosti, ne? Pa potem še 20% izgub pri elektromotorju, pa smo na 40% izgubah...naenkrat ni več EV tako varčen...vseeno je manj kot pri ICE, ampak tako hudo spet ne.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne vem, koliko točne merilce imaš, ampak ti si izračunaj, koliko kWh elektrike in posledično EUR-ov porabiš za 100km vožnje,pa boš imel najboljšo primerjavo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.977
6.993
113
To je skoraj nemogoče
smile-1.gif
Ne delam tako dolgih tur.

Jaz sem enostavno pogledal koliko sem pokuril energije ko sem štartal iz službe in potem koliko mi je merilec izmeril, ko sem dal filat.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.120
4.090
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Torej 20% izgube, ne glede na amperažo in polnilec, se mi zdi kar dosti, ne? Pa potem še 20% izgub pri elektromotorju, pa smo na 40% izgubah...naenkrat ni več EV tako varčen...vseeno je manj kot pri ICE, ampak tako hudo spet ne.

A izgube produkcije in elektrodistribucije pa nisi štel?
evil.gif


Na 230V omrežju naj bi imele ampere/volti 12% izgube. Na 120V omrežju (USA) pa par % večje, vsekakor pod 15%.

Če imaš 20% izgube ti merilec narobe meri ali pa imaš izgubo zaradi balansiranja celic ali pa ker ti nek parazitski porabnik dela ko imaš vozilo na vtičnici. Ko se konča polnjenje koliko ti vleče še preko vtičnice?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Morda ima predgretje?

Sicer pa darjan izgub ne moreš kar seštevati 20% pa 20% ni kar 40%. Šteje samo to koliko kWh iz vtičnice in koliko km narediš, vsi drugi izračuni so brez veze.
 

mateo87

Pripravnik
14. nov 2017
54
0
6
Izgube pri polnjenu so 20% ja.
Jaz povprečno naredim 60km s polno baterijo , torej 9,7kwh iz baterije plus 2kw izgube je enako 11,7kWh, To bi bilo na cca 20kWh za 100km. To me pride po nizki tarifi cca 2EUR za 100km oziroma po visoki 2,9EUR. Če bi tanku bencin bi glede na enak način vožnje porabil cca 6l/100km kar je 7,7 EUR.
Cene elektrike so upoštevane najnižje od Gen i, VT 0,142EUR/kWh, MT 0,098EUR/kWh, z vključenim DDV in postavkam, ki so na kWh (Prispevek za energetsko učinkovitost, Prispevek za delovanje operaterja trga in trošarine). Fiksne postavke so glede na priključno moč, ki je določena z močjo varovalk in se ne spreminja s porabo, zato se jih ne upošteva pri kWh..
Bencin 1,28EUR/l.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tudi bencin in dizel imata izgube.
Na naftnem vrelcu 10 litrov, na bencinski črpalki pride ven pa delček tega.
In potem še tisto kar natankaš v avtu, ima na koncu 20% izkoristek, drugo gre v dim in ogrevanje okolice.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Že že, ampak ko jaz pridem na črpalko in bom natankal 50l, bom tudi plačal za 50 in ne 60l. EV boš pa nafilal za 4kWh, plačal pa boš 4.8kWh...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.623
10.829
113
Ekološki vidik in izguba resursov nikogar ne zanima, gre samo za prihranek soldov.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kljub vsem izgubam je ekološki vidik še vedno v prid EV-jem, tudi če je elektrika pridobljena iz TE.

Ampak, spet zahajamo v temi, ki ni temu namenjena,