Opel Ampera/Chevrolet Volt

Floki

Guru
6. sep 2007
10.099
3.158
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kolko je te naslednja dimenzija in kakšna je razlika v ceni na 2.5?

hysterical-1.gif
a se zajebavaš imel bi električni avto pa te skrbi a boš dal 10€ več za električni kabel.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kolko je te naslednja dimenzija in kakšna je razlika v ceni na 2.5?

hysterical-1.gif
a se zajebavaš imel bi električni avto pa te skrbi a boš dal 10€ več za električni kabel.

Jah prihranek je prihranek,moraš razumet
cheer.gif

Nebi bil rad v koži prodajalca,ki bo Darjanu prodajal Ampero
crazy1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.569
336
83
Kras
www.mtl.si
Po mojih izkušnjah so ljudje, ki imajo vse natančno preračunano in načrtovano pri avtomobilih, skupina, ki jih je dokaj lahko nategnit. Namreč večina preprodajalcev je prekleto dobrih "psihologov" in vse kar je potrebno pri takšnih, je le to da se pritisne na prave gumbe, saj so pri sebi že vse "preverili in prekalkulirali". Pozabijo pa na ostale pomembne stvari pri nakupu vozila. In te gumbe hitro najdejo
wink-1.gif
.

Sicer pa je/bo
grin1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.569
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Pa dobro da ni dvopodročne klime je velik fail in nimajo nekih izgovorov razen šparanje. Mater na lybri 2002 sem že mel dvopodročno.
Isto sranje mam zdaj na priusu. Enopodročna klima na avtu ki je bil nov 39k. Zgodbice o teži tu ne prepričajo. Tista dva dodatna motorčka in 2 senzorja sta glih 300g.
300g tu, 300g tam in se na koncu nabere za par kg, kar lahko recimo avto pahne iz eko davčnega razreda v razred z low emission ICE motorji. Itak veš kakšne napore morajo proizvajalci vlagati v razvoj, da zmanjšajo težo za te grame...
Pa dodaj zraven še stroškovno optimizacijo proizvodnje
grims-1.gif
, prodajno politiko (verjetno dražji Lexus to ima) in si tam.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Gre se za bolj dolgoročni plan, ne mislimo bit kaj pretirano dolgo v stanovanju in zato razmišljam da bi raje vse pripravil za pravo polnilnico in s tem dodal vrednost stanovanju ob najemu. Mogoče pa kakega lastnika Tesle to pritegne
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.681
113
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Nebi bil rad v koži prodajalca,ki bo Darjanu prodajal Ampero
crazy1.gif

nerabiš skrbet. ed itak nebo nikoli kupo ampere. Če bi jo mel namen kupit bi jo že zdavnaj. Ne pa, da na frumu utruja že pol leta za vsak šiv na avtu.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Nebi bil rad v koži prodajalca,ki bo Darjanu prodajal Ampero
crazy1.gif

nerabiš skrbet. ed itak nebo nikoli kupo ampere. Če bi jo mel namen kupit bi jo že zdavnaj. Ne pa, da na frumu utruja že pol leta za vsak šiv na avtu.

Jaz mu seveda želim,da bi jo nabavil...več ljudi kot bo kupovalo EV-je,hitrejši bo razvoj in nižje bodo cene,zelo preprosto!

Ampak je pa po mojem bedarija,da je šel sploh kupovat Peugeota dizla hibrida,šel bi direktno na Ampero in stvar zaključena!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Saj pa veš, zakaj je bilo tako...takrat še nisem vedel za opcijo vgraditve "polnilne postaje" v bloku. Zdaj, ko se to sprostilo, ovir več ni.
Zdaj še edino razmišljam, da bi kar vlekel enak presek, kot je na varovalki, 6mm, da imam potem lahko opcijo tudi za dve polnilni mesti, ker se bo kupilo še eno garažno mesto, takoj ko nekdo proda
smile-1.gif


Če je 3 x 20 varovalka in 6mm kabli, dolžine 40m, s koliko bi se lahko v praksi maks polnilo?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Veš kaj sem se spomnil, Andy, če nabavim volta 2013 in mi crkne baterija, še v garanciji, sploh lahko zo kje pri nas uveljavljam?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Veš kaj sem se spomnil, Andy, če nabavim volta 2013 in mi crkne baterija...

...boš,če se ne motim,prvi na svetu,ki mu je pri Voltu/Amperi crknila baterija!

Zakaj te je pri vseh Amperah,ki se prodajajo na mobile.de,obsedel ravno Volt?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Glede na slike mi je volt lepši, pa še prodaja se en pri nas, amper pa nič kaj pametnega. Pri nakupu iz tujine nimam izkušenj in ne vem če bi se lotil tega...al ti priporočaš koga?

Andy, kaj te nove kapacitete baterij so zato ker so dejansko večje baterije ali so mogoče samo povečali delovno kapaciteto prvotnih baterij in na tak način pridobili? Kar bi bilo logično glede na to kako bulletproof so te baterije...

Edit: vidim zdaj da je dejanska kapaciteta 16kwh, uporablja pa se le 10kwh, in potem vsako leto večja kapaciteta...
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Ampak zanimivo, kako je malo amper v nemčiji, bi si mislil, glede na to, da je opel, da jih bo veliko več. amper je trenutno 90, i3 preko 300, outlanderjev preko 240...

je res tako slabo promoviral opel ta model al v čem je tu finta...al pa nihče ne proda ker je tak dober?
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.920
6.976
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
SOC v % pogledaš preko BT OBD2 adapterja in Torque Pro aplikacije na telefonu.

Delovanje ICE-a pa pogledaš tako, da pri prižganem avtu dvigneš haubo in ICE se bo zagnal.

Preveri delovanje tipke za Drive mode, da vsak pritisk tipke deluje in preglej delovanje vseh štirih tipk na vratih za keyless entry.

Mogoče veš, če to branje SOC deluje tudi na Voltu in če bi bil pripravljen tvojega posodit, predvidevam da ga imaš?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ga imam, deluje tudi na Voltu, ampak ga ne posojam. Reci SHARK1-u, mogoce ga ima on, ker sem takrat kupil dva in sem enega dal njemu, ce ga se ima.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Poglej na ebay, jih je kolikor hoces za par eur.

Isci pod bluetooth obd2 adapter.