Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kolko je te naslednja dimenzija in kakšna je razlika v ceni na 2.5?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kolko je te naslednja dimenzija in kakšna je razlika v ceni na 2.5?
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kolko je te naslednja dimenzija in kakšna je razlika v ceni na 2.5?
a se zajebavaš imel bi električni avto pa te skrbi a boš dal 10€ več za električni kabel.
300g tu, 300g tam in se na koncu nabere za par kg, kar lahko recimo avto pahne iz eko davčnega razreda v razred z low emission ICE motorji. Itak veš kakšne napore morajo proizvajalci vlagati v razvoj, da zmanjšajo težo za te grame...Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Pa dobro da ni dvopodročne klime je velik fail in nimajo nekih izgovorov razen šparanje. Mater na lybri 2002 sem že mel dvopodročno.
Isto sranje mam zdaj na priusu. Enopodročna klima na avtu ki je bil nov 39k. Zgodbice o teži tu ne prepričajo. Tista dva dodatna motorčka in 2 senzorja sta glih 300g.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Nebi bil rad v koži prodajalca,ki bo Darjanu prodajal Ampero
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Nebi bil rad v koži prodajalca,ki bo Darjanu prodajal Ampero
nerabiš skrbet. ed itak nebo nikoli kupo ampere. Če bi jo mel namen kupit bi jo že zdavnaj. Ne pa, da na frumu utruja že pol leta za vsak šiv na avtu.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Veš kaj sem se spomnil, Andy, če nabavim volta 2013 in mi crkne baterija...
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
SOC v % pogledaš preko BT OBD2 adapterja in Torque Pro aplikacije na telefonu.
Delovanje ICE-a pa pogledaš tako, da pri prižganem avtu dvigneš haubo in ICE se bo zagnal.
Preveri delovanje tipke za Drive mode, da vsak pritisk tipke deluje in preglej delovanje vseh štirih tipk na vratih za keyless entry.