Opel Ampera/Chevrolet Volt

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Dokaz, kako odličen nakup je rabljena ampera, dejansko dobiš avto skoraj kot nov (kar se tiče baterije) za male pare.

Pomoje, glede na "enakovrednega" dizla, na letni ravno komot dobiš dobrega jurija not za cca 80000 letno. Vključen prihranek pri gorivu, cenejši servisi in cenejše dajatve ob registraciji.
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Aha potem pa glede serviserjev ni tako slabo, skrbelo me je, da so EV preveč nova tehnologija za naše serviserje in jih ne bodo obvladali.
wink-1.gif

Pa dejansko rabljen za 15k ni več nedosegljiv, novi so še malo zasoljeni.
smirk-1.gif

Res škoda, da so nove ampere brez bencinskega backupa, vseeno bi bil malo živčen na potovanjih, kaj če bo polnilna postaja hin, zaparkirana, zaprta ali je sploh ne bo na neki relaciji...
wink-1.gif
Pa tudi čas polnjenja - če se mudi, pač na bencin...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.681
113
saj pa EV ni raketna tehnologija. Mislim mate neke fobije pred servisiranjem tega. Še vedno je avto.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Folka je pač strah, da odpove elektromotor in/ali baterije. Ampak elektromotor je veliko bolj zanesljiva zadeva od IC motorja, baterije so edino vprašljive. Pri amperi pa glede na izkušnje drugih, to sploh ni vprašljivo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Degradacija baterije je tudi dokaj predvidljiva zadeva, so sicer razlike med proizvajalci, ampak redko katera baterija odpove kar naenkrat, doseg je vedno manjši in po mojem zadeva crkne šele takrat ko je nekje na 30%-40% prvotne kapacitete.

Torej, pri hibridu se ni za bati, da bi bil avto kar naenkrat nevozen, je pa problem ker se doseg lahko vedno bolj manjša.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Leaf, al keri že, imajo samo zračno hlajenje, kar pa kar slabo vpliva na baterijo?

No..pa moj tudi
smile-1.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
No, ampak je nekako tako da se ti baterija v povprečju seveda degradira nekje max 30% v 200.000 kilometrih..če se ne motim? Se pa zadeve še izboljšujejo...in to se mi ne zdi pretirano slabo...
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Ma kake fobije, ne pametuj piki.
Nekateri "mehaniki" so taki prizadeti retardi, da ga še po čike ne bi poslal...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.681
113
ja samo za take je vseeno al šraufajo golfa II D ali pa ampero. V obeh primerih bo zajebal
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.681
113
si razmišlal da bi na opel poklical in vprašal če velja garancina?
Vprašanje če oni poznajo odgovor. Alter je le alter
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Do 160.000km ti velja garancija na drivetrain in baterijo ne glede na to, kateri lastnik si. No, seveda moraš imeti servisno knjižico.

Če ti kaj nagaja glede tega, jo pelji še preden presežeš 160.000km, drugače pa ne vidim smisla.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Načeloma da, v Sloveniji ne.

Podaljšano garancijo namreč prodajajo zavarovalnice in ne proizvajalci.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Poznam.

To je pač en od rizikov, ko kupiš rabljen avto, ampak pri Amperi je tole bolj izjema, kot pravilo.

Zato pa rabljena Ampera stane le 15.000 EUR in ne 45.200 (- 4.000 subvencije) EUR, kolikor sem dal zanjo jaz
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Andy, tale chevy volt ki je trenutno na avto.net je še tisti model, ki ima "ice only mode" ali več nima tega? oz sploh ni imel?

Kaj pa primerjava vs ampera, vizualna, kakšne so razlike, recimo kaj je boljše v amperi in obratno. Seveda tvoje subjektivno mnenje glede na leta uporabo, kaj je takega zaradi česar volta ne bi vzel?

Kako je že z garancijo na baterijo pri amperi in voltu? 160.000 km ?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
160.000km oz. 8 let - kar je prej.

Tale Volt je 2013 letnik, tako da bi že moral imeti Hold mode, kot ga ima 2012 Ampera.

Vizualna razlika je le v sprednjem in zadnjem odbijaču. Ostalo je (funkcionalno in vizualno) enako.

Aja, še to, 2013 letnik bi moral že imeti malo večjo baterijo (16.5kWh), 2012 še 16kWh.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Aha kul, torej praktično identični avto in ni nekega straha, da bi imel volt kakšne hibe, če se zgledujemo po tvoji amperi? Pač značka samo.

Kaj pa je to nek kabl na eni sliki, zeleni, to je za hitrejšo polnjenje na komercialnih polnilnicah? ali je to nekaj kar ima volt/ampera serijsko zraven?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Samo značka, oz. tale Volt ima 0.5kWh večjo baterijo kot moja Ampera.

Ta kabel je za polnjenje na javnih polnilnih postajah, ki imajo Type2 Mennekes priključek. Tam se polni s 16A.
Polnilni kabek, ki ga dobiš pri novem avtu polni iz Šuko vtičnice le z max 10A, tako da to da dobiš tale kabel je samo še bonbonček. Tak kabel stane cca 300 EUR drugače.